Ruitenwisservloeistof-douche

Mijn dochter heeft een rijschool. Het probleem met de ruitewisservloeistof was niet bij haar bekend, maar sinds kort worden alle leerlingen hierover geinstrueerd.
 
Vandaag had ik er toevallig veel last van. Een of andere ouwe dude in z'n Mercedes voor me bleef maar spuiten (er waren vele muggetjes op de Afsluitdijk vandaag).

Met alle muggetjes op het vizier maakte dit het niet echt veel beter. Zat achter hem in een treintje om een paar vrachtwagens in te halen. Volgens mij heeft ie er wel een liter doorheen gespoten ofzo, sjeez..

Positief punt, het rook wel lekker naar citroen :+
 
Kunnen we er niet een campagne omheen maken?

Met Thunderclap bijvoorbeeld, kunnen we mensen laten registreren tot een zogehete clap (oid). Wat we dan kunnen doen, is dat veel motorrijders zich aanmelden bij onze thunderclap campagne met hun facebook en twitter. Wat thunderclap dan doet, is voor al die mensen op hun facebook / twitter op hetzelfde moment in 1 keer dat bericht publiceren. Dan heb je dus 1 grote klap met een gigantisch bereik. Minder kans voor mensen om eroverheen te lezen.

Daarnaast een simpele website voor wat extra uitleg.
 
Misschien eerst duidelijk monitoren hoeveel % van de motorrijders er echt last van hebben.

Ik lees hier ook dan mensen er blij mee zijn zodat ze hun vizier kunnen schoonvegen oid.
 
Hallo,

Ik heb het regelmatig het gaat er zelfs op lijken alsof sommige mensen het expres doen.

Als je er achter rijd lekker je ramen wissen met vloeistof zodat je helm,pak en motor best onder zitten.

Ben ik de enige die me hier zwaar aan irriteert ?

ook dit hangt weer af van het weer : slecht weer = vuile ruiten = ruitenwisservloeistof gebruiken :Y
 
Bij bumperstickers, zowel op 4 wielen als op 2, eerst gas los, daarna gas terug, naar vorige snelheid, dan nog niet duidelijk -> douche(bag)... })

je bent een doesjbek gilles , das wel duidelijk.

toch vind ik kruiskop feiner , weet niet waarom.
 
Laatst bewerkt:
gebeurt...tis niet anders
Shit happens, en door rijden

Zo wordt mijn vizier ook vuil van de vliegjes en andere insecten
Dus na sproeier douche, lekker even het viziertje poetsen

Als het regent wordt ik nat
Lang leven de regenpakken, of het jassie van de Hema

Als het heet is zit ik te zweten
Gewoon een doorwaai jassie aantrekken

In de winter krijg ik koude handen en voeten
Winter handschoenen en dikke sokken bieden een uitkomst

na 3-4000 km is mijn profiel weg
Meer snelweg rijden en niet harder dan 80p/u

Elke 150-200 km moet ik tanken...
Contact uit laten staan en meer duwen, nog goed voor de conditie ook

zoooooo vervelend dat motorrijden bah
HELEMAAL mee eens, pak de auto wel, lekker ruitje sproeien

;)
:+



Cabaret, cabaret O-)
 
Hallo,

Ik heb het regelmatig het gaat er zelfs op lijken alsof sommige mensen het expres doen.

Als je er achter rijd lekker je ramen wissen met vloeistof zodat je helm,pak en motor best onder zitten.

Ben ik de enige die me hier zwaar aan irriteert ?

Volgens mij zit je er dan te kort op, heb weinig last van...
In de file komt het ook nog wel eens voor, maar wat is je punt nou eigenlijk???
Mag men niet meer sproeien, of zoek de oplossing en sluit je vizier :Y :Z :Z
 
Ik stond laatst vooraan bij het verkeerslicht met de auto en er stond een motorfiets ter hoogte van mijn voorwiel tussen mij en een andere auto (stond nog een motor voor hem waardoor hij niet kon doorrijden) maar mijn ruit was heel vies, de motorrijder heeft dan geen last van mijn sproeiers.

Ik was alleen vergeten dat ik ook koplamp sproeiers heb. Die vent kwaad want hij was goed nat,ik probeerde duidelijk te maken dat het per ongeluk was maar dat kwam niet echt door.
 
Ik stond laatst vooraan bij het verkeerslicht met de auto en er stond een motorfiets ter hoogte van mijn voorwiel tussen mij en een andere auto (stond nog een motor voor hem waardoor hij niet kon doorrijden) maar mijn ruit was heel vies, de motorrijder heeft dan geen last van mijn sproeiers.

Ik was alleen vergeten dat ik ook koplamp sproeiers heb. Die vent kwaad want hij was goed nat,ik probeerde duidelijk te maken dat het per ongeluk was maar dat kwam niet echt door.
Gewoon platrijden dan toch? Heb je alle tijd om het rustig uit te leggen
 
Ik word altijd erg pissig als mijn vizier vies is, en ik achter een auto rij, wachtend tot hij zijn wissers gebruikt. En dan doet hij het niet! Vuile egoist!
 
Als ik een flinke nevel ruitenwisservloeistof in mijn bek krijg zodat ik geen k*t meer zie dan veeg ik mijn vizier schoon, geef een straal gas en haal de bewuste auto rechts in. Vervolgens sla ik met een zwiep de voorruit van die k*tauto eruit met mijn massieve stalen kettingslot!
Althans, zoiets wordt dan wel eens door mijn overgeprikkelde fantasie in mijn brein geprojecteerd :)
In werkelijkheid laat ik mij bike wat verder afzakken tot buiten bereik van zijn nevel tot de automobilist klaar is met zijn vooruit,vervolgens veeg ik mijn vizier schoon en dan haal ik de bewuste auto in en kijk de chauffeur heel boos aan (wat hij dan weer niet ziet omdat ik een donker vizier heb)
 
Ik word altijd erg pissig als mijn vizier vies is, en ik achter een auto rij, wachtend tot hij zijn wissers gebruikt. En dan doet hij het niet! Vuile egoist!
Volgende keer gaan bumperkleven en knipperen met grootlicht!!
 
Als ik een flinke nevel ruitenwisservloeistof in mijn bek krijg zodat ik geen k*t meer zie dan veeg ik mijn vizier schoon, geef een straal gas en haal de bewuste auto rechts in. Vervolgens sla ik met een zwiep de voorruit van die k*tauto eruit met mijn massieve stalen kettingslot!
Althans, zoiets wordt dan wel eens door mijn overgeprikkelde fantasie in mijn brein geprojecteerd :)
In werkelijkheid laat ik mij bike wat verder afzakken tot buiten bereik van zijn nevel tot de automobilist klaar is met zijn vooruit,vervolgens veeg ik mijn vizier schoon en dan haal ik de bewuste auto in en kijk de chauffeur heel boos aan (wat hij dan weer niet ziet omdat ik een donker vizier heb)



_O- _O- _O- _O- _O- _O-

The Monk....










(komt uit de film Mean Machine)
 
Zit al sinds kindertijd achterop en later zelf gaan rijden dus ik houd er altijd rekening mee als ik zelf in de auto zit dat ik er niemand mee hinder.

Sta voor stoplicht ook altijd zo dat er altijd motorrijders tussendoor kunnen.

Iemand die nooit iets met motoren heeft zal daar minder bewust op zijn.

Tja........
 
Terug
Bovenaan Onderaan