Rw racing gp

De discussie of het wel of geen goed spul is ga ik niet eens aan. In dat geval zijn vooral Bo en Domique waarschijnlijk gewoon erg slecht, want die top 10 resultaten waren zoals je zelf hebt kunnen zien een uitzondering op de regel. :)
 
Moto2™ CLASS:
- The organisers supply all Moto2 Class riders with equal Triumph 765cc engines.
Aero Body:
The current 2020 Aero Bodies as homologated by the chassis manufacturers at the 2020 Qatar GP, plus any version homologated in 2019, will be frozen until the end of the 2021 season. No further upgrades are permitted.
Frame and Swingarm:
- Each chassis manufacturer may submit any current or previously used frame or swingarm for homologation. These designs will be frozen until the end of the 2021 season, with no further specifications permitted.
- Each Team will then be required to declare a maximum of 2 specifications of frame and swingarm per rider from their chassis manufacturer homologation list. Any replacement or substitute rider will be required to use only the declared parts for the rider they are replacing.
 
De discussie of het wel of geen goed spul is ga ik niet eens aan. In dat geval zijn vooral Bo en Domique waarschijnlijk gewoon erg slecht, want die top 10 resultaten waren zoals je zelf hebt kunnen zien een uitzondering op de regel. :)
Er is vast beter spul op de markt ;)
Volgens velen lag het allemaal aan de band..
De top 10 was idd uitzondering op de regel maar daar hebben meer dingen invloed op dan alleen kyb e.d.

Ik geloof niet dat alles aan een band ligt, of aan een frame , remmen , etc etc
Het is een combinatie van factoren en daarbij maakt de mindset van een coureur een heel verschil, de inzet van een team etc etc.
Daar ging het mij om ;)
 
De discussie of het wel of geen goed spul is ga ik niet eens aan. In dat geval zijn vooral Bo en Domique waarschijnlijk gewoon erg slecht, want die top 10 resultaten waren zoals je zelf hebt kunnen zien een uitzondering op de regel. :)
De top 10 kwam nadat er niet bij elke binnenkomst in de pit aan de knoppen werd gedraaid en Bo het vertrouwen kreeg.
 
Oftewel: doen wat vorig jaar ook werkte. Geen enkel klikje van de vering aanpassen, maar meters maken tot je het snapt. Toen pas zette Bo een stijgende lijn in.
Ik denk dat er wel klikjes aan de vering moet gebeuren.
Verandering van temperatuur zal ook een (kleine) verandering in set-up geven.
Bij Bo werd er radicaal set-ups gewisseld en ook onderdelen.
Dus nooit "dezelfde" motor.
 
Ik ben erg verbaasd over het feit dat RW nog steeds geen livery heeft gepresenteerd. We zijn ondertussen aan het eind van de eerste testsessie en er is nog geen plaatje naar buiten van dat nieuwe hok.

De laatste weken op de socials sws radio stilte aan de kant van RW. En ik vind dat echt onbegrijpelijk, je hebt fans en achterban nodig voor sponsoren, geld en je positie binnen het paddock. Ze hebben een rijder met een mega fanatieke en grote achterban en ze maken er 0 gebruik van.

Kijk even hoe SAG dat doet, die zijn op internet in een paar weken tijd ongeveer het grootste team geworden. Dat is gewoon aandacht, sponsoren en dus geld...
 
Ik ben erg verbaasd over het feit dat RW nog steeds geen livery heeft gepresenteerd. We zijn ondertussen aan het eind van de eerste testsessie en er is nog geen plaatje naar buiten van dat nieuwe hok.

De laatste weken op de socials sws radio stilte aan de kant van RW. En ik vind dat echt onbegrijpelijk, je hebt fans en achterban nodig voor sponsoren, geld en je positie binnen het paddock. Ze hebben een rijder met een mega fanatieke en grote achterban en ze maken er 0 gebruik van.

Kijk even hoe SAG dat doet, die zijn op internet in een paar weken tijd ongeveer het grootste team geworden. Dat is gewoon aandacht, sponsoren en dus geld...
Baltus 3de tijd gereden :+
 
Ik ben erg verbaasd over het feit dat RW nog steeds geen livery heeft gepresenteerd. We zijn ondertussen aan het eind van de eerste testsessie en er is nog geen plaatje naar buiten van dat nieuwe hok.

De laatste weken op de socials sws radio stilte aan de kant van RW. En ik vind dat echt onbegrijpelijk, je hebt fans en achterban nodig voor sponsoren, geld en je positie binnen het paddock. Ze hebben een rijder met een mega fanatieke en grote achterban en ze maken er 0 gebruik van.

Kijk even hoe SAG dat doet, die zijn op internet in een paar weken tijd ongeveer het grootste team geworden. Dat is gewoon aandacht, sponsoren en dus geld...
Mee eens. Heb gister wel een foto voorbij zien komen vanuit de pitlane in Qatar, maar kan hem niet meer vinden.
Veel zwart en wat blauw erin.
 
Er lijkt progressie in te zitten. Ik hoop dat hij dat vol kan houden in de regulier weekenden. Dat is natuurlijk weer een hele ander deel van het spel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan