Rw racing gp

Nee, want de resultaten zijn gewoon niet goed genoeg.
En ik vrees dat dit zo blijft.

Eens, ik denk dat het ze punten aantal van vorig jaar zeker niet gaan evenaren, sterker nog.. ik vraag mij heel hard af of ze dit seizoen uberhaupt punten gaan scoren. Vorig jaar 22 stuks, waarvan 18 van Bo..

Ben benieuwd, een gun ze het beste, maar ik vrees dat het niet best zal zijn.
 
Eens, ik denk dat het ze punten aantal van vorig jaar zeker niet gaan evenaren, sterker nog.. ik vraag mij heel hard af of ze dit seizoen uberhaupt punten gaan scoren. Vorig jaar 22 stuks, waarvan 18 van Bo..

Ben benieuwd, een gun ze het beste, maar ik vrees dat het niet best zal zijn.
Gun ze ook het beste , maar die NTS blijf een bagger ding , ook heb ik m'n twijfels of het wel een echt team is , teveel haantjes gedrag vond ik vorig jaar ....
 
Ik heb het gevoel dat NTS een "hobby" project is en wel veel geld in wordt gestoken, maar net niet genoeg om de top te halen.
Bo is duidelijk geweest over de werkwijze, teveel zaken tegelijk veranderen en elk weekend weer... Ik denk dat dit voort komt uit het haantjes gedrag waar Gerrit het over heeft. Misschien komt dit wel door de druk die NTS erop zet...., die betalen immers het hele feestje en zouden ook graga resultaten willen. RW heeft de centen niet om iets anders te rijden en zo krijg je een gestresste situatie met veel tegenstellingen.... met alle gevolgen van dien. Niet gebaseerd op kennis, maar meer omdat ik de situatie probeer te begrijpen van beide zijden.
 
Ik heb het gevoel dat NTS een "hobby" project is en wel veel geld in wordt gestoken, maar net niet genoeg om de top te halen.
Bo is duidelijk geweest over de werkwijze, teveel zaken tegelijk veranderen en elk weekend weer... Ik denk dat dit voort komt uit het haantjes gedrag waar Gerrit het over heeft. Misschien komt dit wel door de druk die NTS erop zet...., die betalen immers het hele feestje en zouden ook graga resultaten willen. RW heeft de centen niet om iets anders te rijden en zo krijg je een gestresste situatie met veel tegenstellingen.... met alle gevolgen van dien. Niet gebaseerd op kennis, maar meer omdat ik de situatie probeer te begrijpen van beide zijden.
Dan is het te hopen dat ze uit hun fouten leren.
 
Ik heb het gevoel dat NTS een "hobby" project is en wel veel geld in wordt gestoken, maar net niet genoeg om de top te halen.
Bo is duidelijk geweest over de werkwijze, teveel zaken tegelijk veranderen en elk weekend weer... Ik denk dat dit voort komt uit het haantjes gedrag waar Gerrit het over heeft. Misschien komt dit wel door de druk die NTS erop zet...., die betalen immers het hele feestje en zouden ook graga resultaten willen. RW heeft de centen niet om iets anders te rijden en zo krijg je een gestresste situatie met veel tegenstellingen.... met alle gevolgen van dien. Niet gebaseerd op kennis, maar meer omdat ik de situatie probeer te begrijpen van beide zijden.
Dat denk ik ook, een rijke Japanner vindt het wel geinig.
 
Dat gun je ze al helemaal niet bij RW. Misschien dat onze Poolse vriend in actie mag komen volgende week.
 
Gun je wie niet? _O-_O-_O-_O-_O-
Nee sorry was het beste wat ze voor Bo konden doen om hem te laten gaan...
Waarom zouden we het RW dan misgunnen? Proberen er als Nederlands team met een klein budget het beste van te maken en hebben Bo gewoon de kans gegeven. Dat het van beide kanten niet is geworden waar op werd gehoopt heeft ook meerdere oorzaken. Covid heeft het hele plan om de NTS door te ontwikkelen om zeep geholpen. Dan vind ik de keuze voor 2 payriders om iig het team financiaal overeind te houden prima te rechtvaardigen en uiteindelijk zit Bo door de prestaties bij RW eind vorig jaar nu op een Kalex.

Het is gewoon te hopen dat RW dit kan doorstaan en dat er in de toekomst met NTS toch een flinke verbetering mogelijk is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan