versnellingsbak viel wel mee toen, samen met nak/pakkingen/nokstokken uitklokken/klepspeling checken, koppeling vervangen en bak uitshimmen was ik E1200,- kwijt
dus zo'n giga smak was het niet, al wat nodig is om je motor fatsoenlijk te houden...
Mannen, ik wil graag mijn velgen laten spuiten van mijn s1000rr..en dan de kleur goud echter ben ik opzoek naar een soort van kleurencode..weet iemand waar ik die kan vinden ?google geeft alleen maar vage sites..
[afbeelding]
bel ahnendorp ff, die heeft het gedaan
ps: met koppeling bedoelde ik de koppelingsplaten
versnellingsbak was op de 5e versnelling kapot, tanden helemaal rond, sprong uit de versnellingsbak als je hem er niet instampte
de tandwielen zijn vervangen en bak uitgeshimt, nak, koppelingsplaten, alles wat hierboven staat.
Je hoeft het niet te geloven hoor, een belletje is genoeg
DankjewelJe kan de pcv waarschijnlijk voor een mooie prijs overnemen maar, waarom niet gewoon je ecu laten doen? Hoef je helemaal geen extra kastjes en kabels te monteren aan je motor.
Je kan de pcv waarschijnlijk voor een mooie prijs overnemen maar, waarom niet gewoon je ecu laten doen? Hoef je helemaal geen extra kastjes en kabels te monteren aan je motor.
raw (hier van MF) heeft een pcv en secondary module te koop dacht ik
is dat niet beter dan
de secondary module heb je idd nodig ja, is met alle fietsen met dubbele injectorrij nodig
MADracing in Noord-Scharwoude heeft heel wat s1000rr's gedaan waaronder de mijne en ben er tevreden mee.
Zit nu op 201,xx pk met 123,xx nm aan koppel op het achterwiel (op de motor ergens tussen de 220/225 pk). Afgesteld met 50% V-power 95 en 50% BP ultimate 98 en een volledig titanium Akrapovic shorty systeem, K&N luchtfilter en dus de tune van MADracing. Zat zonder tune op 189,xx pk met iets van 117/118 nm aan koppel.
Ik ga aankomend voorjaar weer met een fris Sprintfilter en een volle tank 102 competition om te zien wat de score dan is. Loopt een stuk harder namelijk met 102 en komt zelfs omhoog verlaagd en gestrapt zo nu en dan.
Daarom ook mijn vraag, alleen een pcv had ik geen probleem gevonden maar nog meer kabels zie ik niet zitten,gaat dus voor het nieuwe seizoen de ecu flash worden, zijn er buiten Ahnendorp nog andere goede adressen voor zo'n ecu flash,Ahnendorp is nogal een aardig stukkies uit de buurt
201 op achterwiel is wel indrukwekkend. Welk model (jaar) heb je?
IK heb een 2012
Tussen de 4000 en 8000 toeren trekt hij ook wel goed moet ik zeggen, kom geen kracht te kort rond die toerentallen. Het is maar net wat je gewend bent uiteraard maar, tegenover bijv een gen4 zx10r is de s1000 een stuk sterker onderin. Een hayabusa of zx14r is een ander verhaal natuurlijk.
Met de zomerdagen sprinten mijn vrienden en ik veel en ik rijd dan ook wel eens op andere 1000cc's supersports en kan daarom uit ervaring zeggen dat de s1000 echt niet tam is onderin. cbr1000rr en gsxr1000 zijn motoren die wel even bij blijven met inlijn 4 motoren en met een 1199/1299 panigale of rsv4's is het wel opletten met starten vanaf lage toeren tijdens sprinten!
Dat zijn geen originele velgen. Zo te zienMarchesiniOZ Piega.