guys ik heb een 2013 s1000rr trackbike gekocht. Hij ziet er super goed uit en loopt mooi. Heb hem al wat getest en hij rijdt tot nu toe heerlijk, kan niet wachten hem op een circuit los te laten. Echter ben ik er nu achter dat de km-stand knippert. De verkopende partij zegt dat dit komt omdat de ECU-geflashed is en beweert de teller niet te hebben teruggedraaid, kan dit kloppen? Zijn er manieren om te kijken of de km-stand klopt, zo ja welke? Zijn er manieren om het knipperen weg te halen zonder de complete ecu opnieuw te flashen?
Het uitlezen kost 25 euro bij motoport, maar ze konden niet garanderen dat ze dan de originele km stand te weten konden komen noch dat ze de goeie er in kunnen zetten. Ik vraag me dan altijd af hoe moeilijke zoiets kan zijn, maargoed...
Tnx, ik maar zoeken in sport.
Nu wel, ze kwamen alleen onaangekondigd met een aankoopkeuring via Motoport Rotterdam / Aprilia dealer.appie al verkocht?
@ Raw & Mastertommy: Thanks!
Dit weekend eerste 2 dagen op de BMW gereden, reed heerlijk! helaas slachtoffer geworden van olie in bocht 1. Zoveelste keer al dat er slecht wordt gereageerd op olie op de baan op Spa, maar dat terzijde.
schade:
-Mijn clip on is krom, bonamici racing
[afbeelding]
-rechtse engine cover is stuk: part 11147713749
Ik heb de engine cover al gevonden, bij boonstra: hier, deze past ook op de 2012-2014 toch?
verder alleen de steppie en wat lichte krassen op uitlaat en kuip.
De clip on is wat minder makkelijk, weet iemand een adres waar je Bonamici tubes kan bestellen zodat ik hem voor volgend weekend hebt? zijn er alternatieve oplossingen?
thanks!
Ja dat moet je doen daar merk je ook echt wat van in rij eigenschappen.Ik vind die hendels zo lelijk die moeten er echt af.
Idem met de ketting
Of toch maar doorsparen voor een setje aftermarket wielen?!?!
kingf hier op mf ff contacten
die maakt alles wat je wilt op maat als je een goede tekening aanlevert
dan kan je vh weekend nog rijden
Ja dat moet je doen daar merk je ook echt wat van in rij eigenschappen.
Ik heb ook nog een hoger ruitje om net ff wat meer uit de wind te zitten
Is dit niet 1 van de problemen met de knoppen op de clip-ons ?Hey mannen!
Mijn stief pap rijdt ook een bmw s1000rr 2011 geloof ik. Nou heeft die de laatste tijd het probleem, dat de motor wel eens uitvalt en vervolgens moeilijk aangaat (of niet).
De bmw dealer heeft ernaar gekeken en zei dat we een nieuwe accu moesten plaatsen (dit gedaan).
Maar nu viel die gister weer uit na 300 km rijden (na het overstarten, kon die weer naar huis rijden). Lijkt wel of die niet goed bijlaad (spanningsregelaar misschien?). Ook is dit probleem sinds hij de tom/tom geplaatst heeft, nou heeft hij deze via het licht geplaatst begrijp ik, kan dit zomaar?, heeft de bmw geen accessoire aansluiting waar je deze beter op kan zetten.
Heeft iemand van jullie al eens het onderstaande meegemaakt met de S1000RR?
Je knijpt je rem in, hij begint (een beetje) te remmen
je wil harder remmen, je knijpt harder, maar er gebeurd niets extra
het voelt alsof je remblokken nog koud zijn, of alsof je ijzer op ijzer remt
met als gevolg een "momentje", of erger.....
Ik heb dit nu 2 keer mogen meemaken en heb het BMW maar eens gemeld.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit herkennen.
Heeft iemand van jullie al eens het onderstaande meegemaakt met de S1000RR?
Je knijpt je rem in, hij begint (een beetje) te remmen
je wil harder remmen, je knijpt harder, maar er gebeurd niets extra
het voelt alsof je remblokken nog koud zijn, of alsof je ijzer op ijzer remt
met als gevolg een "momentje", of erger.....
Ik heb dit nu 2 keer mogen meemaken en heb het BMW maar eens gemeld.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit herkennen.
met als gevolg een "momentje", of erger.....
.
Heeft iemand van jullie al eens het onderstaande meegemaakt met de S1000RR?
Je knijpt je rem in, hij begint (een beetje) te remmen
je wil harder remmen, je knijpt harder, maar er gebeurd niets extra
het voelt alsof je remblokken nog koud zijn, of alsof je ijzer op ijzer remt
met als gevolg een "momentje", of erger.....
Ik heb dit nu 2 keer mogen meemaken en heb het BMW maar eens gemeld.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit herkennen.
Weet er hier iemand hoe de snelheid gemeten word op de s1000rr ? Ik ging er vanuit dat je een groter achterttandwiel en een kleiner vanvoor had dat de snelheid hoger zou zijn op de teller dan het echt was .... Maar bij mij is ze precies lager ? :-)
Dus als ik een langere gearing wil op mijn S1000R kan ik beter het voortandwiel veranderen?Achterwiel wordt gemeten.