Krijg net een mail terug dat ze niks met motoren doen.....Ik weet dat Ghisbert van Ginhoven daar werkt, heeft destijds met S1000rr geraced en was volgens mij ook bedreven in het aanpassen van de ECU.
Weet niet of hij ook ervaring heeft met HP4.
Ik kom uit de omgeving van Rotterdam (2kmKrijg net een mail terug dat ze niks met motoren doen.....
Iemand nog een gerenommeerd adres in de omgeving van Rotterdam?
Das precies wat ik zoekIk kan op de 2010-2014 s1000rr op de originele ECU de HP Race Power kit en Race Calibration kit installeren.
De hp race power kit heeft een map van bmw voor een open systeem zonder katalysator.
Daarna kun je de motor eventueel nog af laten stellen op de testbank met de race calibration kit, maar mijn ervaring tot nu toe is dat de race mapping die erin zit al heel veel beter draait dan de stock map.
Pb voor meer info.
Das eigenlijk precies wat ik zoek....link pipe is onderweg uit Duitsland en komt deze week nog binnen als het goed isIk kan op de 2010-2014 s1000rr op de originele ECU de HP Race Power kit en Race Calibration kit installeren.
De hp race power kit heeft een map van bmw voor een open systeem zonder katalysator.
Daarna kun je de motor eventueel nog af laten stellen op de testbank met de race calibration kit, maar mijn ervaring tot nu toe is dat de race mapping die erin zit al heel veel beter draait dan de stock map.
Pb voor meer info.
kan je niet beter een asbeschermer zoeken die door je as heen gaat? Want die dingen die je er nu op hebt geknoopt breken per direct af als je zou vallen..Kleinigheidje..maar de post had vandaag een cadeautje..
Gelijk maar gemonteerd omdat ik buiten toch al aan de A2 motor bezig was.
De oude 'kleine' bobbin.
En de nieuwe grotere 'crash'bobbin. Die heeft twee functies.
Steekt net even wat verder uit dan de achteras.
Dat heb ik ook liever.kan je niet beter een asbeschermer zoeken die door je as heen gaat? Want die dingen die je er nu op hebt geknoopt breken per direct af als je zou vallen..
De korte Akra is voor een RR met de demper nog onder het blok.Hee bedankt voor alle reacties
intussen tegen een ''nieuw'' probleem aangelopen..
in combinatie met een hele korte akra slip on, is de uitlaat extreem luid.. echt niet normaal. ik wil dus nu een wat langere demper er op monteren die wat subtieler is. zijn er hier ook mensen met dit probleem, of hoe heb je het dit opgelost? ik vindt herrie niet snel herrie maar dit was wel heeeel extreem
De korte Akra is voor een RR met de demper nog onder het blok.
De meeste reacties over deze veranderingen zijn dat de rijder er weinig verschil in merkt.ja precies dat, door het weghalen van de katalysator is de grootste demping er uit. dit is inprincipe geen probleem, aangezien er meer zijn met een volledig systeem zonder dat het uit de hand loopt.. dus mocht iemand nog een langere slip on hebben liggen heb ik zeker interesse! of een adres waar ze te krijgen zijn. diameter is 60mm
ja precies dat, door het weghalen van de katalysator is de grootste demping er uit. dit is inprincipe geen probleem, aangezien er meer zijn met een volledig systeem zonder dat het uit de hand loopt.. dus mocht iemand nog een langere slip on hebben liggen heb ik zeker interesse! of een adres waar ze te krijgen zijn. diameter is 60mm
Op die pagina staan dus heel veel voorbeelden.Ben wel eens bij Pajic geweest. hebben altijd maatwerk oplossingen. maar gebruik dat meestal als er geen andere oplossing meer ishet zou eigenlijk niet zo lastig moeten zijn op een passende demper te scoren
Ik kwam gisteren de originele 'demper' van BMW tegen in de schuur.Hee bedankt voor alle reacties
intussen tegen een ''nieuw'' probleem aangelopen..
in combinatie met een hele korte akra slip on, is de uitlaat extreem luid.. echt niet normaal. ik wil dus nu een wat langere demper er op monteren die wat subtieler is. zijn er hier ook mensen met dit probleem, of hoe heb je het dit opgelost? ik vindt herrie niet snel herrie maar dit was wel heeeel extreem
Dinsdag weer even oog in oog gestaan met de RR. Wat een machine is het toch.
Misschien dat ik volgende week een stukje ga rijden bij droog weer.
Dagelijks wordt het kleine BMW broertje gebruikt.
En van het weekend nog even voor derden een motorfiets 'natter dan nat' terug uit Finsterwolde naar Puttershoek gereden.
Gisteren ook een hele grote klus gedaan.
Dus kan de navigatie/camera/GPS laptimer erop knallen.
Ja, ik heb er flink aan lopen trekken en tussendoor ook een keer met een hamer op de imbussleutel getikt toen hij een tiende of wat uitstak.Trek wel even een paar keer goed aan dat ding, dat ie er echt 100% zeker stevig in zit. Ik heb er zelf één met een schuin doorgezaagde bus over een inbus. Door die inbus aan te schroeven wordt die bus uit elkaar gedrukt. Leek prima te werken, maar ik pakte met vrij weinig kracht zo die bal, incl bus, uit die koker. Ik heb het opgelost met een beetje hotglue om de bus heen te plakken om zo het contactoppervlak te vergroten en meer frictie toe te voegen: kunststof glijdt best makkelijk over metaal, het kit-achtige van de opgedroogde hotglue niet.
Ja, ik heb er flink aan lopen trekken en tussendoor ook een keer met een hamer op de imbussleutel getikt toen hij een tiende of wat uitstak.
Eigenlijk moet ik er twee vlakke kanten aan frezen, dan kan de plug worden tegengehouden met een tang/Bahco.
Nu is het handkracht versus een hele lange imbussleutel. Maar er zit geen beweging meer in.
Op het circuit borg ik hem misschien nog met een tierib door de kroonplaat.
Verbazingwekkend 'mak' voor een ~200pk supersport. Als je wil zit er heel veel power in, maar je kan er ook heel goed rustig mee rijden. Goede remmen, rijwielgedeelte en electronica om de boel in gareel te houden dragen bij aan de veiligheid en maken dat dit een motor is die ik zelfs een beginner (die zich een beetje in kan houden) kan aanbevelen. Sterke allrounder, tot nu toe bij mij erg betrouwbaar geweest (op één puzzel probleem dat ik van de vorige eigenaar heb gekregen na).
Het alarm (optioneel) is makkelijk aan te sluiten en werkt erg goed, aanrader mocht je m niet 100% veilig kunnen stallen.
Kortom: zeker overwegen als je op zoek bent naar een supersport!
Andere vraag: ik heb een 2010 model en wil graag een USB lader aansluiten. Ik las al iets over een stekker voor accessoires achter het rechter of linker kuipdeel (ik dacht bij mij wel een losse stekker te hebben gezien), welk onderdeel moet ik hebben om hier een lader op aan te kunnen sluiten? Of toch liever direct (gezekerd) op accu?
Ik ben van plan dit jaar weer op te stappen. Na een jaar of 8 niks te hebben gereden. Daarvoor had ik een RS250. Mooi ding natuurlijk en tot mijn spijt moeten verkopen om financiële redenen. (Om nu te ontdekken dat het een collectors item is geworden). Voor 2019 en verder ben ik juist op zoek naar een meer volwassen motor. Mijn doel is een BMW te kopen. Ik ga waarschijnlijk niet op een circuit rijden. Maar vind de sportmodellen veel mooier dan de alternatieven.
Nu lees ik over de S1000rr wisselende verhalen of ' ie geschikt zou zijn voor een beginnende rijder. Ik heb natuurlijk wel ervaring, maar ook een pauze van 8 jaar achter de rug. Denk dat ik een beheerste rijder ben. Maar is zo'n machine nou iets voor iemand die nou niet bepaald overstroomt van ervaring? Natuurlijk, ik ga proefrijden. Maar dat duurt nog wel even, ben me momenteel vooral aan het inlezen. En kan wel wat input gebruiken.