Safe Motors Zoetermeer -> Randstad motors ?

Kan wel zeggen dat er bij safe,... toen ik/wij (vriendencluppie van de onderdelenmannen) langskwamen om ff slap te ouwehoeren, andere klanten gewoon "tussendoor" geholpen werden, (gingen wij even met elkaar staan kletsen of een rondje onderdelen doen). Nooit echt een gespannen sfeer opgemerkt vanaf een klant.

Ok, soms kon er wel eens iemand van ons een hele waslijst aan onderdelen bestellen, maar dat was dan gewoon klandizie :+
 
Oké, daar kan ik wel inkomen.

Ik had het denk ik in de eerste instantie verkeerd begrepen, en wilde het ook even duidelijk maken van de andere kant van de balie gezien.

Nu ik nog een keer de post doorlees, met in het achterhoofd dat je op een woensdag bent geweest (bij ons samen met de donderdag de rustigste dag van de week), denk ik dat die pipo van het magazijn inderdaad wel wat meer vaart had mogen zetten en minder slap moeten lullen met die 'scootahs' die de hele dag rond de zaak hangen.

En tja, over sites met negatieve reacties... Mensen met slechte ervaringen heb je altijd, al dan niet vanwege eisen die ze stellen die simpelweg niet kunnen worden ingewilligd.
Wat dat betreft is het toch een kwestie van in de gaten houden hoe vaak dezelfde naam wordt genoemd voor je kunt oordelen of een negatief bericht wel of niet terecht is.

Nadeel van deze sites is ook dat de meeste mensen alleen een reactie plaatsen op het moment dat ze ergens een slechte ervaring hebben.
 
en je houdt de eeuwige discussie tussen beide kanten van de balie. Sloof je je 10000% uit voor de klant, maar is zijn onderdeel niet meer leverbaar of kost het net langer dan die één of twee dagen die het normaal kost, is het meteen helemaal mis.

En andersom, denk je iemand goed te helpen, bied je hem niet wat hij verwacht, hoort er allemaal bij!
 
Terug
Bovenaan Onderaan