Safe Motors Zoetermeer -> Randstad motors ?

Vast personeel had ik het over, dat zijn er niet heul veel bij Randstad.. Bovendien vragen ze al tijden om meer personeel.


dat weet ik verder niet, dat wordt nog afwachten. Het lichtpuntje is; we hebben een hele week om het pand bezemschoon te krijgen! ...
 
Ook voor mij, als (ex Randstad Motors medewerker) erg spijtig. Zoals SavagePielk al uitgelegd heeft wij wisten van niets tot het moment dat het pand gewoon dicht ging. Helaas voor ons op de onderdelen, het ging zo goed de laatste tijd. Nouja op zoek naar een andere job.
 
Ook voor mij, als (ex Randstad Motors medewerker) erg spijtig. Zoals SavagePielk al uitgelegd heeft wij wisten van niets tot het moment dat het pand gewoon dicht ging. Helaas voor ons op de onderdelen, het ging zo goed de laatste tijd. Nouja op zoek naar een andere job.

Succes met het zoeken naar een nieuwe baan dan.. :/
 
Ook voor mij, als (ex Randstad Motors medewerker) erg spijtig. Zoals SavagePielk al uitgelegd heeft wij wisten van niets tot het moment dat het pand gewoon dicht ging. Helaas voor ons op de onderdelen, het ging zo goed de laatste tijd. Nouja op zoek naar een andere job.

He jij ook hier. ZXR is een meer jaren plan geworden?
 
even als (nu oud-)Randstad'er meepraten:

wij wisten allemaal van niets, totdat er gisteren (donderdag 7 mei) ineens de eigenaar voor onze neus stond, met de mededeling dat de boel dicht is. Erg zonde, want het draaide ook inderdaad gewoon goed, zeker in vergelijking met de vorige twee jaar. We hebben allerlei leuke projecten opgezet, die nu niet meer door kunnen gaan.

Alle gedane bestellingen etc. zullen overgenomen worden door Safe Motors Rotterdam.

overigens zullen de uitlaten van G&G nog wel gewoon te krijgen zijn, binnenkort komt www.gegbike.nl online en kun je alle informatie weer daar en op Marktplaats.nl vinden
!

LET OP: dit is mijn eigen posting, voor inside-informatie naar jullie toe, maar dit is geen officieel bericht vanuit Randstad Motors zelf!

het klopt dat G&G gewoon te verkrijgen blijft maar dan wel via Safe Rotterdam. Zij hebben naar Italie gebeld om door te geven dat Zoetermeer door hun is overgenomen. Daarmee is het wel zo dat Safe zoetermeer niet dicht is maar "verhuisd". Alle bestellingen van G&G zullen nu dus via Rotterdam gaan lopen.

Maar als oud safe / randstad medewerker zou ik als ik jou was je contract nog maar eens goed lezen. Staat een bijzondere clausule in ;)
 
hans van wijk gaat hierdoor waarschijnlijk wel de voordelen oppakken hiervan.
die zullen nu zeker wel meer klanten langs krijgen.

misschien dat zij nu wel een paar extra handjes kunnen gebruiken binnen kort:P
 
Maar waarom is Randstad eigenlijk per direct 'verhuist' en is er niet bijv. 1 maand gewacht na aankondiging? Je zou net een motor gekocht hebben of of onderdelen wachten.
 
even als (nu oud-)Randstad'er meepraten:

wij wisten allemaal van niets, totdat er gisteren (donderdag 7 mei) ineens de eigenaar voor onze neus stond, met de mededeling dat de boel dicht is. Erg zonde, want het draaide ook inderdaad gewoon goed, zeker in vergelijking met de vorige twee jaar. We hebben allerlei leuke projecten opgezet, die nu niet meer door kunnen gaan.

Alle gedane bestellingen etc. zullen overgenomen worden door Safe Motors Rotterdam.

overigens zullen de uitlaten van G&G nog wel gewoon te krijgen zijn, binnenkort komt www.gegbike.nl online en kun je alle informatie weer daar en op Marktplaats.nl vinden!

LET OP: dit is mijn eigen posting, voor inside-informatie naar jullie toe, maar dit is geen officieel bericht vanuit Randstad Motors zelf!
Hee balen man. Ben er altijd prima geholpen in de werkplaats. Knappe prijs voor onderdelen. Succes met het zoeken naar een nikeuwe baan.
 
Maar waarom is Randstad eigenlijk per direct 'verhuist' en is er niet bijv. 1 maand gewacht na aankondiging? Je zou net een motor gekocht hebben of of onderdelen wachten.

IVM het huurcontract. We stonden op het punt om deze te verlengen, maar dat was jammer genoeg niet verantwoord. Kosten van het grote pand zijn erg hoog. Je kunt dan verlengen en over een paar maanden als het niet aantrekt failliet zijn. Dit zou veel gedoe met leveranciers en klanten met zich mee brengen, dus hebben we preventief gehandeld en voegen we 2 vestigingen samen tot een.

Huidige bestellingen en leveringen of onderhoud zet zich allemaal voort in Rdam. Prijsafspraken, vaste klanten met korting of ed kunnen daar allemaal terecht en zullen correct afgehandeld worden.
 
Laatst bewerkt:
Keek gister ook raar op toen ik voor een dichte deur stond! Ook ik haalde altijd m'n onderdelen daar omdat ik de ervaring heb dat de mensen bij vW te laks en ongeinteresseerd zijn(zo komen ze op mij over) Gister dus maar daar m'n klepstelplaatjes gehaald, helaas kon ik daarna weer terug rijden om een aantal om te wisselen omdat ze niet goed nagemeten zijn daar. Dit is niet de eerste keer dat het zo is gegaan.
Ik sleutel regelmatig voor andere mensen aan hun motor en haal dus voor enkele honderden euro's per maand onderdelen, bij randstad kreeg ik daardoor een leuke korting en vriendelijke service, zowel aan de onderdelen balie als bij de werkplaats. vW is voor mij dus absoluut geen optie! over korting willen ze niks horen, mijn mening is dan... beter iets winst dan helemaal geen winst op mijn aankopen! Ik ga nu naar Bolman in den haag, die weten ook waar ze over spreken en ze hebben nog de service.

Gasten van randstad Succes!
 
uit mijn ervaring is Bolman ook stevig aan de prijs (waarschijnlijk als je weinig verstand hebt).. vroegah.
Afijn. vW ben je zeker "die ene" tegengekomen die "Mr. Ongeintereseerd 2007, 2008 en 2009" is. Pas als je met briefjes met twee nullen gaat wapperen en erbij zegt "fooi", dan zal zn ene wenkbrauw misschien een mm hoger komen te staan.

Btw, probeer eens MP wateringen, zijn zo slecht nog niet :+
 
ik heb die ervaring met HvW helemaal niet. maar ben dan ook het oude motorport Den Haag gewend. die gozer die daar bij de onderdelen afdeling stond.............


maar als je iets specifiek wil hebben, gewoon doorvragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan