Saving privat ryan

Heb 'm opgenomen, dit weekend kijken...hoop trouwens dat het goed gegaan is, want ik heb mijn pa de video laten instellen :)
 
Zeker een goede film, helemaal voor amerikaanse begrippen, al moet ik zeggen dat ik Band of Brothers beter de realiteit vind weergeven.

Schindlers List vind ik overigens wel een meesterwerk.
 
Wat was dat voor een geval waarop die soldaten bij dat dorpje met die brug op reden? Motor van voren met rupsbanden achter? :? Dat ben ik hier op de weg nog niet tegengekomen.
 
Ja, hij weer heftig.Als mensen zich eens realiseren wat er zich een halve eeuw geleden heeft afgespeeld , 60 miljoen doden strijdend voor vrijheid. Laat ze eerst eens nadenken als ze zelf onzinnig geweld op straat veroorzaken zoals mensen zonder reden doodschoppen.Telkens als ik films zoals deze zie of zoals Schindlers List Dan ben ik verbitterd hoe intolerant mensen soms zijn en elkaar om de stomste dingen van het leven beroven.Ik kan het niet uitstaan dat justitie zulk gedrag in Nederland nog tolereert.Het zijn echte watjes geworden in Den Haag die zich verschuilen achter regeltjes en andere smoesjes ipv het echte probleem eens serieus aan te pakken.Geen wonder dat paars twee zo op zijn bek is gegaan!HALLO word eens wakker!
Zucht, ik moest even mijn ei kwijt. :r
:^

Kan ik weinig aan toevoegen!
 
Het meest indrukwekkende vind ik is de landing,luik open en een behoorlijk groot deel word al aan flarden geschoten voordat ze ook maar iets kunnen doen..... :( ..en dan de angst...voorheen voor het luik open gaat...de kogels die ketsen tegen de landingsboot ;(

Maarja vandaag de dag is er nog steeds niets veranderd :( en zal nooit veranderen ook ..helaas.
 
Gisteren Apocalypse Now gekeken.. echt een meesterwerk.. :}
Lekker lang ook: 3h17m :)
 
Wat was dat voor een geval waarop die soldaten bij dat dorpje met die brug op reden? Motor van voren met rupsbanden achter? :? Dat ben ik hier op de weg nog niet tegengekomen.

Halftrack....ik dacht zundapp..kweetnie meer, stond er eens een keer 1 te koop.

Heeft btw ook weleens in 1 of ander motorblad gestaan, kweet alleen niet meer welke ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan