scarver met sluiting ?

nacko

MF'er
20 mei 2013
106
4
Sinds 1 dag eigenaar van een BMW scarver. Nu heb ik het volgende probleem.
Gister viel mij op dat de toerenteller en kilometerteller bij het wegrijden dienst weigerden.
Na 100 meter deden deze het weer, behoudens het klokje. Bij thuiskomst het plastic verwijderd en alle stekkers losgehaald en ingespoten met contactspray.
Geen resultaat doet het soms wel dan weer niet, wat vreemd is dat er in de uitstand van het contact stroom blijft staan in de cockpit .
Je hoort de toerenteller tikken en de km stand flikkert.Ik heb aan alle draden gerommelt maar ook niets kunnen ontdekken waar de pijn zit.
Zit er misschien een aarde op de cockpit of iets dergelijks. Ik hoor graag van jullie wat het zou kunnen zijn.
Zit het in het contactslot of in de cockpit zelf ?
 
Heb je de motor eigenlijk particulier of bij een zaak gekocht?
Heb je de motor eigenlijk particulier of bij een zaak gekocht?
Particulier, dus geen garantie oid en zelf oplossen , vind ik niet erg hoor en dat het wat kost ook niet . Daar was de prijs ook naar. Maar ik wil wel weten wat er vervangen moet worden. In plaats van zomaar dingen uitwisselen . Al lijkt het wel heel erg op de tellerunit .. Vraag mij eigen af of ze die niet door kunnen meten
 
Teller opengemaakt niets gezien wat er verdacht uitzag. Wel een beetje schoon kunnen maken, maar geen resultaat. Teller deed het na de montage in eerste instantie goed , maar kreeg al snel weer de zelfde kuren. Zit niets anders op dan de teller op te sturen naar carmo oid. Iemand ervaring mee. .... Andere tellerunit is ook een optie , maar zeldzaam ....
 
Als je je een keer verveelt zou ik eens alle verbindingen opnieuw solderen om te proberen of dat het probleem oplost, voor t zelfde geld krijg je dezelfde kuren met je nieuwe 2dehands teller.
 
Terug
Bovenaan Onderaan