schakelend wheelien

hurricane

MF'er
9 apr 2003
212
0
zwolle
wie weet er een download van een filmpje waar iemand een wheelie maakt en tevens schakelt. graag een duidelijk beeld.
bvd
 
Ik heb het één keer geprobeerd, schakelen tijdens de wheely, maar heel de boel kletterde naar beneden... bourages juist vervangen, balhoofdlager nog aan de beurt...
 
Ik heb een filmpje van een R1 die door de versnellingen heen gata tijdens een wheelie. Hij heet heel verrassend "wheelie through gears.avi" Misschien kan je hem even op kazaa zoeken want dara heb ik hem ook vandaan.
 
Ik heb op mijn eigen homepage een soort handleiding staan.

Let wel, deze staat daar niet om mensen over te halen om dit soort aanstoot geven gedrag te vertonen. Het is slechts een handleiding voor mensen die al zo verdorven zijn dat ze niet meer terug kunnen en die mensen wil ik helpen

O-)
 
Gewoon oefenen op schakelen zonder te koppelen terwijl je gewoon rijdt en dan toepassen terwijl je wheeliet,duurt effe voor het goed gaat maar
het komt wel ;)

Probeer bijvoorbeeld om je motor al eens met een speedwheelie door te schakelen en je voorwiel van de grond te houden,en dan steeds een beetje hoger proberen :P
( eh...,niet te hoog hé !....en koop een goede rugprotector :9 )
Aan een filmpje te zien heb je waarschijnlijk niets hoor .
 
ik wheelie en schakel zonder koppeling, alleen als ik en in zijn 3trap lijkt het of er een dip optreed en is het einde wheelie
 
ik wheelie en schakel zonder koppeling, alleen als ik en in zijn 3trap lijkt het of er een dip optreed en is het einde wheelie

Misschien problemen met de benzinetoevoer als je te lang wheeliet?Of verder
doortrekken in zen 2 om dan later op te schakelen als je wat weinig koppel hebt?
Kan vanalles zijn :P
 
ik wheelie en schakel zonder koppeling, alleen als ik en in zijn 3trap lijkt het of er een dip optreed en is het einde wheelie


Dat is geen dip..

Je zit dan niet op balance punt en de motor heeft te weinig vermogen om hem dan nog omhoog te houden.. Dat had ik met de R6 ook de eerste keer en nadat ik hem wat steiler zette lukte het wel makkelijk. en kon ik door tot zijn 5.
 
Terug
Bovenaan Onderaan