Airtime
MF'er
- 9 mrt 2006
- 243
- 0
Probleem:
Ik wilde vanochtend op mijn SV650S naar het werk. K5, 6000km eerste eigenaar
Maar hij schakelt echt niet goed, hij komt wel in zijn 1 en naar zijn 2e. Maar ik krijg hem onmogelijk in zijn 3 en hoger.
De koppeling staat goed afgesteld en hij schakelt tussen 1,N en 2 soepel maar slechter dan normaal.
Nu heb ik wat research gedaan en ben van plan vanavond het onderstaande te checken:
1. Olie niveau, zou goed moeten die heb ik gecontroleerd de laatste keer dat ik reed (1 mei op cpz met MSL)
2. Ketting spanning, zou ook goed moeten zijn ook gecheckt op 1 mei.
3. Kap eraf bij de schakelpook en kijken hoeveel troep er is. en de boel vet vrij maken en wellicht WD40? smeren waar nodig
4. Last resort werkplaats handboek
5. Via binnendoor wegen naar de dealer.
Alle advies is welkom en dan kan ik hopelijk morgen nog een poging wagen op de bike naar het werk te gaan.
En ja ik weet het ik moet vaker rijden
Ik wilde vanochtend op mijn SV650S naar het werk. K5, 6000km eerste eigenaar
Maar hij schakelt echt niet goed, hij komt wel in zijn 1 en naar zijn 2e. Maar ik krijg hem onmogelijk in zijn 3 en hoger.
De koppeling staat goed afgesteld en hij schakelt tussen 1,N en 2 soepel maar slechter dan normaal.
Nu heb ik wat research gedaan en ben van plan vanavond het onderstaande te checken:
1. Olie niveau, zou goed moeten die heb ik gecontroleerd de laatste keer dat ik reed (1 mei op cpz met MSL)
2. Ketting spanning, zou ook goed moeten zijn ook gecheckt op 1 mei.
3. Kap eraf bij de schakelpook en kijken hoeveel troep er is. en de boel vet vrij maken en wellicht WD40? smeren waar nodig
4. Last resort werkplaats handboek
5. Via binnendoor wegen naar de dealer.
Alle advies is welkom en dan kan ik hopelijk morgen nog een poging wagen op de bike naar het werk te gaan.
En ja ik weet het ik moet vaker rijden