Schetterbekkie overleden

Het was mooi, emotioneel, gaaf, indrukwekkend en vooral helemaal goed zo...

Ik hoop dat de familie een hoop steun aan Schetters laatste rit heeft gehad, wens ze dat ook toe na vandaag, en jeetje mensen.. wat een opkomst!

Heb wel wat tranen gelaten, maar met een glimlach op mijn gezicht, want jeetje.. wat zong Marije mooi! En het koor! En wat sprak Carlos goed, evenals Birgit en Theo..
Schetter móét dit wel ontzettend mooi en gaaf gevonden hebben.. denk ik... :)
Ben erg blij dat ik er was, en dat er ook zoveel andere MF-ers waren.
 
ik heb het niet kunnen redden helaas om aanwezig te zijn -O-

goed om te lezen dat het een erg indrukwekkend afscheid was en dat de opkomst erg hoog was

Schetter, rust in vrede. Je zult gemist worden :j
 
Het was mooi, emotioneel, gaaf, indrukwekkend en vooral helemaal goed zo...

Ik hoop dat de familie een hoop steun aan Schetters laatste rit heeft gehad, wens ze dat ook toe na vandaag, en jeetje mensen.. wat een opkomst!

Heb wel wat tranen gelaten, maar met een glimlach op mijn gezicht, want jeetje.. wat zong Marije mooi! En het koor! En wat sprak Carlos goed, evenals Birgit en Theo..
Schetter móét dit wel ontzettend mooi en gaaf gevonden hebben.. denk ik... :)
Ben erg blij dat ik er was, en dat er ook zoveel andere MF-ers waren.
:^

Was mooi....en ook goed zo.......mooie dag.
 
ik vond het een hele mooie dienst!! super mooie dingen zijn gezegd en gezongen!! ik zelf heb haar nooit gekend maar wel veel over gehoord van Viccie en Fastlady.

rust zacht schetter....
 
Laatst bewerkt:
Het was een hele mooie heftige emotionele dag.

Viccie nog bedankt dat je me waardig vond om voorop mee te mogen rijden, het was niet makkelijk maar wel heel indrukwekkend.
Verder was het een hele maar onverwachte eer voor ons om Schetterbekkie het creamtorium in te mogen begeleiden.

Carlos, Birgit en Theo dank jullie voor jullie mooie woorden.
Marije voor je mooie zang samen met het koor.


Het was een Schetterbekkie waardige plechtigheid
 
Helaas kreeg ik toen ik in het crematorium was, een bericht dat mijn opa met spoed in het ziekenhuis was opgenomen.
Vandaar dat ik zo snel weer terug moest, excuses hiervoor.
Ik hoop dat het gepaste crematie is geworden '(


Strekte ermee Marco en excuses hoef je daar eigenlijk niet voor te maken - iemand die dat niet begrijpt, die begrijpt niks meer.

Het was - zoals al eerder gezegd - een Schetterbekkie waardige crematie
 
Ik ben blij dat ik hier bij heb mogen zijn, mooie woorden zijn gesproken, de zang was geweldig, na het laatste nummer van het koor gaf de dirigent een heel mooi eerbetoon aan Janneke.
Het was allemaal bij elkaar heel erg emotioneel om mee te maken......

Janneke... je wordt gemist, maar je verdiend je rust....... we'll meet again
 
het was :

Indrukwekkend.. '( en emotioneel '(

Schetter, saluut Lief Mal Gek Vrolijk TOP mens die je ben/was :}
 
Laatst bewerkt:
Het was goed zo.
Ik vond het heel indrukwekkend om in zo'n stoet mee te mogen rijden.

En met dank aan Carlos: een engel met een angel; als het leven prikt, is dat vast Janneke!
 
Laatst bewerkt:
Het was erg bijzonder om de de hele rij motoren achter Janneke aan te zien rijden dat hele stuk en de dienst was erg mooi... En de zon? Dat kan niet missen, daar heeft Janneke vanaf haar wolkje voor gezorgd! ;)
 
Het was mooi, voorzover je van mooi kunt spreken op zo'n dag.. Janneke wilde het zo en zeker weten dat ze tevreden zou zijn geweest. De dienst, met sprekers Birgit, Theo én Carlos, het koor maar zeker het zingen van Marije was indrukwekkend. Meiden en broer, Janneke zou trots zijn! Ze hield van bloemen? Nou, die waren er genoeg!

Vanavond kijken we naar de sterren en wie staat daar tussen? ;) :j .. van Spider en mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan