Scheuren in de omgeving Zwolle deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- en hij heeft zelfs een cilinder minder dan die van mij :9

en 350 cc meer
full
 
Kajotan,

Hij is wel in mat zwart geleverd


ff op plaatje klikken
 
Laatst bewerkt:
Ik zit me momenteel wat te verdiepen in een VTR Firestorm....... model v.a. 97 is goed betaalbaar (met km stand tot max 40.000), vanaf 2001 is de tank groter / tellers e.d. wat luxer ..... maar die wordt me alweer bijna te duur!
Enige grote nadeel vind ik het gezuip van die 2 pitters..... dat zal voor mij de eerste reden zijn om het (nog!!) niet te doen. 1:10 rijden, en om de 150 km tanken...... :)

TL-s heb ik afgeschreven. Lees je toch veel slechte dingen over, kleine mankementen enzo (hoewel... tot en met een gescheurt frame!)!

mijn collega heeft zijn VTR 1000f te koop staan...

is een zwarte, met gele wielen. volgens mij uit 97?

kan hem zo 1 2 3 niet op marktplaats vinden, maar volgens mij is die hem nog niet kwijt!
 
Sorry, maar die 2 pitter van Joenes maakt meer indruk _O- :W

*O* Thanks !! :9~

Nog maar is een vraagje stellen: Hoe kun je er eigenlijk achter komen of een motor die te koop staat orgineel is van kleur? Ik kwam bijv. tijdens mijn ''orrientatie-zoektocht'' een matzwarte VTR tegen. Liever koop ik geen overgespoten ding, maar gewoon een orginele.......
Iemand een idee?

Kleur is origineel !! Zijn er niet heel veel van afgeleverd !!


:N niet meer sinds Joenes 2 dB killers heeft ;)


Whahaha, ook dan klinkt ie nog HEERLIJK !! Iets minder asociaal zeg maar!! Gelukkig voor de buren, ik gebruik mijn motor niet voor woonwerk!!

Maar, knap stukje vakmanschap !! Ie kan dat :Y
 
:W

Na een jaartje niet actief te zijn geweest op MF lees ik een tijdje stiekumpjes mee hier in t Zwolle topic. Sinds twee jaar woon ik in Kampen (I know... verkeerde kant van de IJssel blablabla) en vind het leuk om hier in de omgeving ook wat motorrijders te leren kennen. En misschien af en toe mee te rijden tijdens een ritje. Ben Stephanie, 25 jaar en rij op een zwarte R6 uit 2006, waar ik erg blij mee ben. Zal stoppen met alleen maar meelezen en zo nu en dan ook eens posten...

Groetjes!


@Aardbei... prachtige R1 :9~~

:W Welkom!!

Altijd goed, meer vrouwen int topic! ;)
 
Ik zit me momenteel wat te verdiepen in een VTR Firestorm....... model v.a. 97 is goed betaalbaar (met km stand tot max 40.000), vanaf 2001 is de tank groter / tellers e.d. wat luxer ..... maar die wordt me alweer bijna te duur!
Enige grote nadeel vind ik het gezuip van die 2 pitters..... dat zal voor mij de eerste reden zijn om het (nog!!) niet te doen. 1:10 rijden, en om de 150 km tanken...... :)

TL-s heb ik afgeschreven. Lees je toch veel slechte dingen over, kleine mankementen enzo (hoewel... tot en met een gescheurt frame!)!

180!! B|






O-) :')
 
@ stephanie welkom (voor zover ik dat zeggen kan) :P




Kwam deze weer eens tegen, manmanman, wat blijft dat gaaf om te zien :9~


Zag ik laatst ook op dumpert staan... heb niet gauw het gevoel van spanning als ik ergens naar kijk, maar hier sloeg m'n hart wel wat vaker dan normaal... })
 
Laatst bewerkt:
@Maximus Decimus
Tot maandag Rik...................ik weet niet zeker of het een diesel is, hij verbruikt wel erg weinig............ :+ :+

@Stephanie
welkom bij dit gezellig zooitje ongeregeld............. :W :W


Zodan, kijk ik even een dagje niet zijn we weer 3 pagina's verder. Ik mag er bijkans wel een halfuur eerder voor uit bed...............dit topic schiet hard op om het meest geposte topic te worden lijkt me............. :+ :+ :+ :) :) *O* *O*
 
Ik zit me momenteel wat te verdiepen in een VTR Firestorm....... model v.a. 97 is goed betaalbaar (met km stand tot max 40.000), vanaf 2001 is de tank groter / tellers e.d. wat luxer ..... maar die wordt me alweer bijna te duur!
Enige grote nadeel vind ik het gezuip van die 2 pitters..... dat zal voor mij de eerste reden zijn om het (nog!!) niet te doen. 1:10 rijden, en om de 150 km tanken...... :)

TL-s heb ik afgeschreven. Lees je toch veel slechte dingen over, kleine mankementen enzo (hoewel... tot en met een gescheurt frame!)!


Hoi Katojan ;)

Ik heb een 2001 Firestorm gehad met idd grotere tank, mooiere bestickering (wing op tank), Hiss slot en een prachtig dash met LCD. Was een donkerblauwe met mooie titanium lasers. Hele fijne fiets en kon er gewoon 1:18 mee halen, maar dat reed ik met een Tuono ook.

Ik kan je toch die laatste generatie aanraden hoor. Ik kocht hem met 16000km in 2004 voor 6750,- Was toen dus nog maar 3 jaar oud :/

2 jaar later weer de deur gewezen voor een Tuono met betere zithouding (voor mij)
De Firestorm bracht toen nog 6250,- weer op. Dat lijkt me niet gek. De prijzen die ze nu hebben zullen niet veel lager meer gaan worden denk ik.

Edit: Zoals deze dus http://link.marktplaats.nl/433818207 Kost toch geen reet meer '(
 
Laatst bewerkt:
Hoi Katojan ;)

Ik heb een 2001 Firestorm gehad met idd grotere tank, mooiere bestickering (wing op tank), Hiss slot en een prachtig dash met LCD. Was een donkerblauwe met mooie titanium lasers. Hele fijne fiets en kon er gewoon 1:18 mee halen, maar dat reed ik met een Tuono ook.

Ik kan je toch die laatste generatie aanraden hoor. Ik kocht hem met 16000km in 2004 voor 6750,- Was toen dus nog maar 3 jaar oud :/

2 jaar later weer de deur gewezen voor een Tuono met betere zithouding (voor mij)
De Firestorm bracht toen nog 6250,- weer op. Dat lijkt me niet gek. De prijzen die ze nu hebben zullen niet veel lager meer gaan worden denk ik.

Edit: Zoals deze dus http://link.marktplaats.nl/433818207 Kost toch geen reet meer '(


Die Firestorm die je beschrijft; Stond een vrijwel identieke destijds bij Fennema in Apeldoorn te koop. Prachtige (optisch goed onderhouden) motor!
 
Ik heb even een vraag: Op mijn achterband zie ik dat ik ongeveer 5mm van de band niet gebruik (schaamranden) terwijl de voorband wel 10mm is. wie kan dit verklaren? zegt dit iets over mijn stuurgedrag, mijn houding, afstelling misschien? Of is het normaal? Ik ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even een vraag: Op mijn achterband zie ik dat ik ongeveer 5mm van de band niet gebruik (schaamranden) terwijl de voorband wel 10mm is. wie kan dit verklaren? zegt dit iets over mijn stuurgedrag, mijn houding, afstelling misschien? Of is het normaal? Ik ben benieuwd.
is vrij normaal, de onderlinge verhoudingen, komt omdat de voorband "ronder" is ...

[me="Ted"]wacht nu totdat de schaamrand-haters zich komen melden O-)[/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan