Scheuren in de omgeving Zwolle deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook hier welkom Stephanie :W
Michel, van harte gefeliciteerd *O* :j
Banditos-sixhundred: is normaal, voorband is ook veel ronder dan je achterband he.
 
is vrij normaal, de onderlinge verhoudingen, komt omdat de voorband "ronder" is ...

[me="Ted"]wacht nu totdat de schaamrand-haters zich komen melden O-)[/me]


Wat bedoel je met schaamrand haters?
Het was puur bedoeld hoe die verschillen ontstaan en niet om te posen hoor :)

@All; Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
is vrij normaal, de onderlinge verhoudingen, komt omdat de voorband "ronder" is ...

[me="Ted"]wacht nu totdat de schaamrand-haters zich komen melden O-)[/me]

Is het ook niet dat het aan de zijkant van de voorband wat "rechter" afloopt?
dwz: naar de velg toe aan de zijkant.

@Michel: congratz! *O*
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met schaamrand haters?
Het was puur bedoeld hoe die verschillen ontstaan en niet om te posen hoor :)
dat het niet om te posen was begrijp ik.

met schaamrand-haters bedoel ik diegenen zonder schaamrand en daar bovengemiddeld trots op zijn en waar mogelijk dit ook laten weten ..... bijv. door hier te melden dat het herbben van een schaamrand niet "cool" is, of in wat voor bewoordingen dan ook.....

[me="Ted"]heeft wel schaamranden, mocht dat nog niet duidelijk zijn :P[/me]
 
Beter een schaamrand op je band dan een vlak stuk in je midden van de band ;)

Ybuddy congrats *O* *O*
 
Na ruzie had hij er niet mee.... _O- hij tikte ze aan en dan vliegen ze ongeveer 4 mtr de lucht in en degene die er achter reed mocht ze ontwijken B|

_O-


Die dingen stonden max in de weg daar ! :P
Volgens mij reed er achter me een spied tripje :]
 
Laatst bewerkt:
Beter een schaamrand op je band dan een vlak stuk in je midden van de band ;)

Ybuddy congrats *O* *O*

maar wat nu als je geen schaamranden hebt, maar wel een vlak stuk midden op je band..? :?



O-)

tis leuk dat de schaamranden er afgereden zijn, geeft aan dat je de band helemaal kunt gebruiken. maar of het een doel is... niet echt... ;)
 
ik heb ook nog gewoon schaamrandjes hoor, maar heb geen schaamhaar meer dus ballen heb ik wel 8-) _O-

@all
dank voor de felicitaties
 
maar wat nu als je geen schaamranden hebt, maar wel een vlak stuk midden op je band..? :?



O-)

tis leuk dat de schaamranden er afgereden zijn, geeft aan dat je de band helemaal kunt gebruiken. maar of het een doel is... niet echt... ;)

Je betaald voor de gehele band toch?

Wanneer je geen schaamranden hebt en wel een vlak stuk?

minder dit doen? :+

burnout.jpg
 
Toen ik wat begon te kneedown oefenen deed ik dat op langzame bochten 50 km/h, rotonde achtig zo krap, zoals hier: Google Maps
Toen had ik aan de voorkant altijd 1,5cm schaamrand over terwijl achter het meeste wel weg was.

Later bij wat snellere bochten 80-100km/h werd de schaamrand aan de voorzijde een stuk minder. Ik weet niet of dat met kunde/onkunde, snelheid of houding te maken heeft.
 
Ik heb even een vraag: Op mijn achterband zie ik dat ik ongeveer 5mm van de band niet gebruik (schaamranden) terwijl de voorband wel 10mm is. wie kan dit verklaren? zegt dit iets over mijn stuurgedrag, mijn houding, afstelling misschien? Of is het normaal? Ik ben benieuwd.


Heb ik ook, is volgens mij doodnormaal.
Schaamranden aan de achterkant zijn weg, maar de voorkant kun je volgens mij amper 100% benutten. In mijn geval sowieso niet, als ik aan de achterkant op z'n max ben dan hangt mijn uitlaat/steppies ongeveer aan de grond. Dus platter zou niet eens kunnen.....

Ik heb op de Firestorm van Joenes gereden, en de Tuono van Pietje.
Maar de Firestorm heb ik niet helemaal goed uitgeprobeerd, volgens mij maar half gas zitten geven de hele tijd.... haha. Vooral de houding was toen héél erg wennen weer, beetje vergelijkbaar als mijn oude motor (CBR600f). Dus dát moet eigenlijk nog ff een keertje over :]
 
Toen ik wat begon te kneedown oefenen deed ik dat op langzame bochten 50 km/h, rotonde achtig zo krap, zoals hier: Google Maps
Toen had ik aan de voorkant altijd 1,5cm schaamrand over terwijl achter het meeste wel weg was.

Later bij wat snellere bochten 80-100km/h werd de schaamrand aan de voorzijde een stuk minder. Ik weet niet of dat met kunde/onkunde, snelheid of houding te maken heeft.

Tering zeg, dat bochtje ziet er mooi uit!!!!! :)
 
Toen ik wat begon te kneedown oefenen deed ik dat op langzame bochten 50 km/h, rotonde achtig zo krap, zoals hier: Google Maps
Toen had ik aan de voorkant altijd 1,5cm schaamrand over terwijl achter het meeste wel weg was.

Later bij wat snellere bochten 80-100km/h werd de schaamrand aan de voorzijde een stuk minder. Ik weet niet of dat met kunde/onkunde, snelheid of houding te maken heeft.

Jeroenio, komt jou die bochten ook al zo bekend voor :P
 
nou vandaag rijden word het niet meer. morgen denk ik ook niet. ga maar even naar motor markt.

men neefje van 10 maand ligt in het ziekenhuis dus hun hond is hier... :S natuurlijk geen probleem maar wou zo graag rijden....

nouja kijk morgen wel ff aan misschien toch nog wel ff.


en Ybuddie ja van harte met je verjaardag!!!!
 
Voorspellingen voor morgen: kouder dan afgelopen dagen en in het begin nog kans op buien. Heb je eindelijk weekend komen ze met dit aan zetten.... Wilde net de brommert ontwaken uit de winterslaap. Volgens mij ben ik de enige hier die nog niet gereden heeft dit jaar. -O-
 
Jeroenio, komt jou die bochten ook al zo bekend voor :P


Whahaha, JA ZEKER !! Hier heb ik ook mijn eerste KD gemaakt !! Zo ideaal daar!! Helaas ligt Assen niet naast Zwolle...

Maar ik kan IEDEREEN aanraden als je KD`s wilt gaan oefenen.. doe het DAAR!! Wat trabuca al zei, geen hoge snelheid en mooie lange doordraai GEEN/amper verkeer!! En op industrieterrein!!
 
En over het schaamrandjes issue!!

Toerfiets, NO PROBLEMO als je iets wat schaamrandjes op je bandjes houd !! En wat sommigen als zeiden, als je alles al aan de grond rijdt en nog schaamrandjes overhoud zul je toch echt met schuurpapier de rest moeten bijwerken!!

Wat ik wel lichtelijk minder mooi/leuk vind om te zien, als mensen een DIKKE RR rijden.. en schaamrandEN van meerdere cm hebben, onbeschadigde kneepads, en vierkante achterband hebben.. persoonlijke mening hierover is, dat je dan op een verkeerde fiets rijdt// TIJD OM OVER TE STAPPEN NAAR IETS ANDERS !!

Voor de rest wil ik NIEMAND in een hokje plaatsen!! Ieder zijn ding !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan