Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wederom een strakke actie...

Ik was ff een regenoverall gaan passen bij TK... Zat me goed, maar dacht, neem m morgen wel mee naar huis, want het is toch mooi weer...

Ik rij de polder in: een regenbui! Niet te zuinig! :( Was compleet zeikenat...

Maar als troost mag ik vanaf zondag lekker rausen in Duitsland! Heb er nu al zin in! :Y
 
Bernd, morgen 11 uur bij Kalsbeek dus?

ALS het droog is ben ik er, kunnen we daarna stukje rijden.

haha Daan, klote man, maar morgen na je werk zit je droog ;)

Ja ik ben daar morgen om 11 uur. Ik ga ook alleen maar een extra rondje maken als het droog is hoor anders ook niet dan is het een en terug naar Kalsbeek.

dus als er meer mensen mee willen om een stukje te touren bij mooi weer........

ik ga nu ff mijn pakkie reinigen dat verhoogt de poser waarde weer *D 8-)
 
Ik heb eindelijk fijne handschoenen gevonden voor een mooie prijs het zijn de Alpinestars geworden de SP-3 rood-wit-zwart net als mijn pak *O*

file_28_2.jpg


Nog even met remco gepraat. Bedankt nog voor de folie voor op mijn pa zijn tank :}
 
Lekkere kwalificatie weer in de MotoGP

Rossi op pole *O*
Lorenzo tweede
Stoner derde
En heel verrassend Hayden op plek 4

Pedrosa kon helaas het goede wat hij heeft laten zien op Laguna niet doorzetten,een
8e plek voor hem.

hier een impressie van een natte Sachsenring

zo dat staat er weer op,nu afwachten wat de coureurs morgen laten zien

nu eerst een

fijne avond!! *D

full
 
Laatst bewerkt:
is het een leuk idee om met een stel blauwvingers deze kant op te gaan?

http://www.ttlive.nl/home

[**********Van de site gehaald****************]
Op zaterdag 26 september kunnen motorliefhebbers het seizoen in stijl afsluiten tijdens een groots nieuw motorfestival, TTLIVE. Het TT Circuit Assen staat deze dag in het teken van motoren en muziek. In de authentieke pitboxen is een grote motorbeurs waar toonaangevende motormerken zijn vertegenwoordigd. Daarnaast wisselen spectaculaire stunts, modeshows en fantastische optredens van onder andere Guus Meeuwis, Van Dik Hout, Wolter Kroes, de Corona’s en The Girls elkaar af in het hart van de paddock.

Kortom een niet te missen dag voor iedereen die wat met motorrijden en muziek heeft!

[************************]




Het seizoen afsluiten? Dat heb ik nog nooit gedaan, ik tuf lekker door ............... Maar daarnaast vind ik de bands die daar komen nou niet zo super interessant.....

Ik heb nog wel een leuke anecdote over van Dik Hout. Ik was met een bepaald iemand (ik zal zijn naam niet noemen maar hij post hier ook wel eens....) op een festival in Brabant een jaar of 7 geleden. Hadden we naar van dik hout gekeken en na dat optreden kwamen we die gasten tegen ergens in een andere tent. Staan we met die lui te praten en vraagt die gozer (van wie ik zijn naam niet zal noemen maar hij post hier ook wel eens......) aan 1 van de bandleden:"Zeg, wie ben jij en wat doe jij in deze band?" Antwoordt die vent:"Nou, ik ben Martin Buitenhuis, de zanger........" _O-

Oorzaak? Ik vermoed dat het de drank was.............
 
Laatst bewerkt:
Middag allen,

Vandaag met een motormaat op Assen wezen kijken.
Was 3 dagen circuit rijden voor onze oosterburen.

Blijkt dat zijn moeder daar werkt!

Hebben we een supergave rondleiding gehad, vipdek, vip restaurant, viptoren, zelfs nog even met de lui van race-control zitten praten!!

Press conference room zijn we nog geweest, was echt superleuk!!

Sommige plekken kom je als uitgenodigde VIP niet eens!!

later nog pit walk met mijn motormaat gedaan, beetje sport motoren en garageboxen kijken, was echt TE VET VOOR WOORDEN!!!

en deze reed er ook :

 
Laatst bewerkt:
[**********Van de site gehaald****************]
Op zaterdag 26 september kunnen motorliefhebbers het seizoen in stijl afsluiten tijdens een groots nieuw motorfestival, TTLIVE. Het TT Circuit Assen staat deze dag in het teken van motoren en muziek. In de authentieke pitboxen is een grote motorbeurs waar toonaangevende motormerken zijn vertegenwoordigd. Daarnaast wisselen spectaculaire stunts, modeshows en fantastische optredens van onder andere Guus Meeuwis, Van Dik Hout, Wolter Kroes, de Corona’s en The Girls elkaar af in het hart van de paddock.

Kortom een niet te missen dag voor iedereen die wat met motorrijden en muziek heeft!

[************************]




Het seizoen afsluiten? Dat heb ik nog nooit gedaan, ik tuf lekker door ............... Maar daarnaast vind ik de bands die daar komen nou niet zo super interessant.....


Ik heb nog wel een leuke anecdote over van Dik Hout. Ik was met een bepaald iemand (ik zal zijn naam niet noemen maar hij post hier ook wel eens....) op een festival in Brabant een jaar of 7 geleden. Hadden we naar van dik hout gekeken en na dat optreden kwamen we die gasten tegen ergens in een andere tent. Staan we met die lui te praten en vraagt die gozer (van wie ik zijn naam niet zal noemen maar hij post hier ook wel eens......) aan 1 van de bandleden:"Zeg, wie ben jij en wat doe jij in deze band?" Antwoordt die vent:"Nou, ik ben Martin Buitenhuis, de zanger........" _O-

Oorzaak? Ik vermoed dat het de drank was.............

_O- goed bezig!!

ja klopt tuf ook gewoon door (indien redelijk weer),maar leek me wel gezellig,
maar voor jouw is het dus een nee :P
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag ff bij Kalsbeek de bandjes laten wisselen. BT016 is een uitstekende band maar na 3500 km verslijten is toch vrij pittig vind ik :X

Wel denk ik dat ze ff de bandenspanningsmeter moeten laten controleren.... Er zat 1,6 voor en 2,4 achter :X ................. Of zou het door dat gastje komen die ze erom legde, hij had hem ook al de eerste keer verkeerd om liggen........ Volgende keer wacht ik wel tot Rambabbel klaar is....................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan