Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 18!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt iig al een bandenwisselklant! Daarnaast heb ik zo'n vermoeden dat ik wel weet wat voor brug er in komt........... Die ene die niet bij mij in de schuur pastte....... |(
 
ik ben wel van plan even te gaan cruisen zondag, moet alleen wel droog zijn heb vandaag al genoeg water gezien :(


En je kon het goed hebben :P

Ik reed in Kampen achter je in een grijze Vectra vanaf de Esso Vermeulen tot op het moment dat jij besloot dat die vrachtwagens wel HEEL traag gingen ;)

Het was in ieder geval superglad zo te zien B|
 
uuuuuh oeps ...... Betrapt :)

maar ze gingen dan ook wel heel erg traag zat ergens een trekker voor met een aanhanger vol hooi...... Zak hooi

en idd was redelijk aan de gladde kant ja :)

terug gespot

magoed zondag nog meer liefhebbers ??
 
~
uuuuuh oeps ...... Betrapt :)



JE VALT GEWOON TEVEEL OP!!!:p

je moet wat meer de leukere stukjes op gaan zoeken dan telkens in de omgeving:P
en jaah ik kan hierbij ook bevestigen dat het glad was..
en nogmaals dat wit en viezigheid niet samen gaat:|

Martin
 
ik ben wel van plan even te gaan cruisen zondag, moet alleen wel droog zijn heb vandaag al genoeg water gezien :(


Kan het zijn dat ik jou heb gespot vandaag, zo rond een uurtje of 13:30 Blaloweg, sloeg af bij de gamma geloof ik.. MF sticker en iets met 50 in kenteken geloof ik..
 
Heb inmiddels een gesprek met een starteradviseur gehad en dit is inderdaad de manier waarop ik het ga doen. Eerst gewoon lekker in de schuur aan de slag en een baan zoeken, en als het dan een beetje gaat lopen een dag minder werken, en het zo laten uitgroeien. Fulltime direct zit er gewoon niet in, daar zijn er in het begin gewoon veel te weinig klanten voor.


Ik ben al klant van je hoor.. :Y Maar goed, daar kan je niet echt van leven.. Idd beter om langszaam op te bouwen en als minder te gaan werken bij een baas.. totdat je helemaal voor jezelf kunt gaan..eigenbaas is wel hard werken hoor!! weinig tijd voor andere dingen!! Gaat jou helemaal lukken, betere tijden komen eraan.. Bij deze alvast succes..

Laterrrrrrrrrrr
 
Kan het zijn dat ik jou heb gespot vandaag, zo rond een uurtje of 13:30 Blaloweg, sloeg af bij de gamma geloof ik.. MF sticker en iets met 50 in kenteken geloof ik..

yup da was ik... ML-**-50 was doelloos aan het rondcruisen en ffies bij TT aangewipt.

dat was trouwens 15 min. nadat Daan me gespot had :)

@ rambabbel...... top idee lama weten wanneer je losgaat ik krijg volgende week me staal omvlochten remleidingen binnen en zoek nog een "handige harrie" :Y <HINT> voor alle handige harries


nog iemand rijden vandaag ? (zondag)
 
Ja toch, hechtingen of niet, vanmiddag ofzo ga ik toch een eindje rond. Het kriebelt toch net een beetje teveel. Warme hansen aan, colletje om, dikke sokken aan, wollen onderbroek (zelf gebreid.......... :+ :+ ) en een eindje om.
De enige voorwaarde is dat het droog moet zijn. Als er nog meer liefhebbers zijn...............

Gertie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan