Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 19!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge,

Erik, zet deze maar in de o.p. Misschien komt er nog wel een betere.

GSX-R1000gereedmetorigineleuitla-4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Podver Gertie, wat een mooie motor zeg!!

ik wil volgend jaar eens een mooie `actie` foto maken, had er vorig seizoen geen goede camera voor

nieuw deeltje...
 
Podver Gertie, wat een mooie motor zeg!!

ik wil volgend jaar eens een mooie `actie` foto maken, had er vorig seizoen geen goede camera voor

nieuw deeltje...

Van de zomer ff leuk plekje opzoeken, neem ik de camera wel een keer mee :)
Even paar testfoto's om te kijken welke lens het beste werkt en dan ff een paar pica's schieten.
 
Laatst bewerkt:
goede morgen

is er iemand die mij mischien iets over de ebc koppelingsplaten wat kan vertellen.
ik denk dat het imietatie is, maar aan de andere kant dan zie ze over al staan.
dus vandaar dat het hier even vraag, en wat jullie ervaring ermee.
mvrgr:fransli

Ik heb ze in mijn VFR zitten. Heb ze via marktplaats gekocht ook gelijk nieuwe koppelingsveren erbij. De platen een avondje in de olie en dan monteren. Werken prima bij mij nergerns problemen mee
 

Nee, gewoon grote occasions-show.. Voor de rest weinig te zien of te doen!! Of het moet dit jaar rigoreus anders worden opgezet...ik vind iedergeval niet echt wat.. sorry patrick!! ;-)

AARDBEI, gister ff kopie van rijbewijs door je deur gegooid.. Kun je bij het andere formpje voegen..Is er al bekend welke data??
 
Nee, gewoon grote occasions-show.. Voor de rest weinig te zien of te doen!! Of het moet dit jaar rigoreus anders worden opgezet...ik vind iedergeval niet echt wat.. sorry patrick!! ;-)

AARDBEI, gister ff kopie van rijbewijs door je deur gegooid.. Kun je bij het andere formpje voegen..Is er al bekend welke data??


oke,jammer,klinkt bedroevend,dan maar naar Utrecht in feb...
 
oke,jammer,klinkt bedroevend,dan maar naar Utrecht in feb...


Ja, dat is zeker wel leuk om af en toe naar toe te gaan. Ook niet elk jaar maar zeker de moeite waard... Misschien ga ik dit jaar daar ook wel heen.. Mijn vriendin ben ik momenteel aan het lekker maken voor het halen van haar rijbewijs.. Dus laat ik haar daar ook maar ff los, die komt daar vast wel wat leuks(motor) tegen...
 
Ja, dat is zeker wel leuk om af en toe naar toe te gaan. Ook niet elk jaar maar zeker de moeite waard... Misschien ga ik dit jaar daar ook wel heen.. Mijn vriendin ben ik momenteel aan het lekker maken voor het halen van haar rijbewijs.. Dus laat ik haar daar ook maar ff los, die komt daar vast wel wat leuks(motor) tegen...

nee idd zo,maar heb afgelopen jaar gemist door Afghanistan,dus kan weer wat inhalen.
ga ook met de vrouw,die heeft dit jaar ook haar rijbewijs gehaald,dus effe haar lekker maken!
 
Nieuw Topic :}

Schrap mij maar van de gezellig motordagen in Assen. Ik heb zo'n idee dat het mij niet uitkomt. En thuis heb ik rond die tijd uitbreiding en ik sta er niet van te kijken dat ik wat extra zonnestraaltjes in Afgaatnietstan mag ophalen B|

[edit]Nog ff wachten met cancelen, ik hoor morgen meer op het werk :) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
twee jaar geleden eens in Zwolle geweest, was inderdaad matig. eigenlijk vrijwel alleen dealers met hun/haar occasions en wat kleding..utrecht was super in vergelijking, maar hoeft voor mij niet elk jaar..

best wel een uhh..mooi foto hoor Carmen :)
 
Ben nog redelijk nieuwe hier in het zwolle topic,
tazz wil je mij ook even toevoegen in o.p.
dank je.

foto-1.jpg
 
@Gertie: Done

@Steven: Done

@Bart: Done

@Carmen: Mooie dame in de OP? Hmmmm, lastig :+ Done!

@Dick: Done
 
in ieder geval geen foto met voetjes aan de grond })

je zou ook kunnen zeggen dat je daar net de 200 aantikt .... :P

reken zelf even sluitertijd etc effe uit voor scherpe foto dan :+

Ahhh gelukkig lopen hier genoeg fotografen rond, dus die 'snelle' foto komt er vast, maar helaas kan mn motor nieteens 200 '(

@tazz en bert bedankt
 
zow zow weer een nieuwe topic, zijn er nog veel mensen die naar de motorbeurs in de ijsselhallen gaan? en is het een optie om met een groep te gaan? of gaat ieder voor zich die wil?

Motorbeurs in de ijsselhallen is met recht :r :r

(maar dat is mijn mening)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan