Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 9)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voorrijder(s) bedankt voor het ritje naar de Mega-Meeting. Goed rekening gehouden met de grootte van de groep. En uiteraard de achterrijder die alle personenauto's netjes de hele weg tegen hield :}
 
Voorrijder(s) bedankt voor het ritje naar de Mega-Meeting. Goed rekening gehouden met de grootte van de groep. En uiteraard de achterrijder die alle personenauto's netjes de hele weg tegen hield :}

:^
Het is idd knap gelukt iedereen dat hele stuk bij elkaar te houden... dusseh... goed bezig heren! :Y
 
Voorrijder(s) bedankt voor het ritje naar de Mega-Meeting. Goed rekening gehouden met de grootte van de groep. En uiteraard de achterrijder die alle personenauto's netjes de hele weg tegen hield :}



Geen dank graag gedaan, bedank ook mijn beschermengeltjes even, want die waren soms wel heeeeeeeel erg druk voor mij bezig.

KUT AUTO'S!!!!!!! :( :r
 
Mensen, het was weer een dag om nooit te vergeten!!!
Mocht er nog iemand zijn die een foto van mijn zwarte sv tegenkomt.......zou je die in deze topic willen zetten?

Alvast bedankt!!!!!! :Y
 
@ btw: heren van het Omgeving Zwolle-topic: bedankt voor de gezellige middag... volgend jaar blijven we weer tot t allerlaatst hangen op de rotonde!! En dan nemen we slaapzakken en een BBQ mee 8-)

~[edit] Heren van Hardenberg-Clan :P :P

Slaapzak??? Kampvuur lijkt me beter plan ;)
 
http://www.xtreme-events.nl/MegaMeeting2007/Ries/index26.html

op aangeven van iemand uit andere topic,hier komen we net aanrijden..ff doorklikken vanaf foto 517.

yesss, eindelijk sta ik er ook es op.

tnx *D

IMG_5703.JPG
 
Voor jullie een vraag... ;) Helaas gemist, maar scheen dat jullie wel heel schattig hand in hand liepen op een gegeven momentHomo!! _O- _O- _O- _O- Pff wie is die poser nou weer B|

Ohhhw... ik ben het O-) *O*

-O- :+ ...

Die helm... nou ben ik niet meer uniek in de omgeving van zwolle -O- Maar ik rij tenminste nog geen stucgaatie!

Heb jij je andere blok al.......?Ja daar weet jij alles van nietwaar? :+


:? :? :?






Nou... zal zo weer eens richting huis rijden :] O-)



*edit* Já ik heb wel wat beters te doen op dit tijdstip (slapen), maar moet straks werken
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan