Zat even nog naar de scheur in het voorspatbord van mijn Gixxer te kijkenen keek naar mijn remschijf achter....
Daar past het schijfremslot ook gewoon in!
Scheelt schade mocht je hem een keer zijn vergeten te verwijderen
stapvoets gaat tie er ook gewoon aan
Ben mischien iets te snel geweest met mijn ideetje, want het maakt natuurlijk wel dag en nacht verschil of je stapvoets wegloopt, of je vertrekt met 12.000 rpm...
Daar gáááát mijn banaanscore
Gewoon een touwtje er omheen doen en aan je stuur doen.
Of zoals ik er een alarm op heb zitten zet je je motor recht gaat gelijkt het alarm af kan niet missen.
Koelkast/whiteboardmagneetje op je contactslot is de beste reminder.
Nog een hoop geld voor een stuk plastic
Voorkeur gaat toch naar blauw uit, en loopt mooi over vanaf de kuipdelen
Sorry hoor, maar ik vind het niet echt slim om een slot te vergeten. Losmaken, da's toch gewoon het eerste wat je doet! Nog voor de rest van het ritueel.
Wel rot dat het je gebeurt....hopelijk niet teveel schade?
Sorry hoor, maar ik vind het niet echt slim om een slot te vergeten. Losmaken, da's toch gewoon het eerste wat je doet! Nog voor de rest van het ritueel.
Wel rot dat het je gebeurt....hopelijk niet teveel schade?
Ik heb altijd schijfermslot achtervoor heeft al stuurslot
Geblokkeerde schijf losdraaien en wegrollen met minder remvermogen...Yup, zeker als je motor niet aan een paal vast staat snap ik een schijfremslot voor niet.
Voorwiel optillen en weg is je motor. Als je achterwiel vast staat moeten ze iig de hele motor optillen.