comecme
Die hard MF'er
Ik heb een Kryptonite evXL schijfremslot (omdat dat zo'n beetje het enige schijfremslot lijkt te zijn dat bij mijn Honda CBF600 te gebruiken is). Heb 'm nu drie weken, maar er onstaat al aardig wat roestvorming op het metalen gedeelte van het slot. En nog veel erger is dat ik van de week m'n slot slechts met heel veel moeite open kreeg. Omdraaien van de sleutel ging wel, maar de metalen U-beugel wilde niet uit het slot.
Een vriend van me heeft hetzelfde slot, en dezelfde problemen.
Overigens is ook dit slot niet echt makkelijk op m'n motor te plaatsen. Het past... maar dan ook maar nét. De schijfrem heeft nou eenmaal hele kleine gaten. Waarom spreken motorfabrikanten en slotenmakers niet een of andere standaard af of zo?
Iemand anders hier ervaring mee? Suggesties voor een ander schijfremslot?
Een vriend van me heeft hetzelfde slot, en dezelfde problemen.
Overigens is ook dit slot niet echt makkelijk op m'n motor te plaatsen. Het past... maar dan ook maar nét. De schijfrem heeft nou eenmaal hele kleine gaten. Waarom spreken motorfabrikanten en slotenmakers niet een of andere standaard af of zo?
Iemand anders hier ervaring mee? Suggesties voor een ander schijfremslot?