schovel harley

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koop je een shovelhead hou dan maar rekening met een redelijke revisie of je moet duidelijke indicatie hebben dat er onlangs wat aan gedaan is.Op zich onverwoestbaar als je er maar fatsoenlijk mee rijdt dwz echte ritten en niet ff door de stad en weer in de schuur.En zorg dat je de elektriek op orde hebt.
 
shovel is om naar te kijken
rijden voor geen meter
schudden en trillen jaa
niet kopen als je veel KM wil maken :N

Een goede shovel rijdt prima ook voor lange afstanden, niks mis mee als je van het Harley karakter houdt. Het enige probleem is waarschijnlijk de technische staat en het nodige revisiewerk, kijk anders even op deze site en forum.

http://motorvitamine.eu/www.motorvitamine/index.php

Het is een heerlijke motor om mee te toeren binnen de legale snelheidslimiten, stuurt goed en heeft een laag zwaartepunt. Comfort is ook prima, zeker met een zweefzadel.

Zoals ik al zei moet je de revisie serieus aanpakken, als dit eenmaal goed is gedaan dan rij je gewoon 200000Km probleemloos met zo'n ding. Probleem is vaak dat de revisie niet goed is gedaan en dan kun je in Notime weer opnieuw beginnen, daar komen ook de verhalen vandaan zoals om de 5000Km reviseren. Vermijd in elk geval exemplaren uit de AMF periode........

Je kiest wel voor een van de mooiste Harleys die er ooit gemaakt zijn, het mag dan ook wat kosten en dan komt de revisie nog.....maar dan heb je ook wat.

Volgens mij valt 1979 binnen de AMF periode... hangt er vanaf wat het moet kosten of het interessant is.
 
Laatst bewerkt:
Een schoffel uit 1979? Opletten dat de steel niet roest/rot is? :?

multistar%20schoffel%20GS%20M%2016.jpg
















:+
 
Heb zelf 14 jaar AMF hd gereden. Als je geen verstand van sleutelen hebt ...

GEWOON AFBLIJVEN!!!!!!!!!!!!!!

Kunt beter kijken voor een evo.

Gelukkig heb ik de evolutie meegemaakt en rij nu een ander merk O-) O-) :X :X
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan