Schrik van m'n leven!!!

Je komt er achter wie je bike gejat heeft.

  • Je slaat hem verrot

    Stemmen: 54 28,4%
  • Je geeft hem aan

    Stemmen: 14 7,4%
  • Je pakt hem terug

    Stemmen: 1 0,5%
  • 1 en 2

    Stemmen: 8 4,2%
  • 1 en 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2 en 3

    Stemmen: 3 1,6%
  • 1 t/m 3

    Stemmen: 99 52,1%
  • anders nl..

    Stemmen: 11 5,8%

  • Totaal aantal stemmers
    190
voor de komende 30 dagen heb ik een SV650 meegekregen. Ik hoop dat ik het geld niet lang daarna zal krijgen.

Dit is voor mij de 2e keer dat iemand anders mij het motorrijden probeert af te pakken. De eerste keer probeerde ze me dood te rijden (was ze bijna gelukt, kwam er met een gebroken rug vanaf) en nu jatten ze mn bikey
 
voor de komende 30 dagen heb ik een SV650 meegekregen. Ik hoop dat ik het geld niet lang daarna zal krijgen.

Dit is voor mij de 2e keer dat iemand anders mij het motorrijden probeert af te pakken. De eerste keer probeerde ze me dood te rijden (was ze bijna gelukt, kwam er met een gebroken rug vanaf) en nu jatten ze mn bikey

gebroken rug!!!???
Dan heb je toch wel heel veel geluk dat je nog kunt motorrijden?
 
en wat krijg je er nu voor terug?


welke omgeving istie gestolen?

nog veel sterkte btw

Geen idee wat ik ervoor terug krijg. volgende week komt de expert op bezoek. Hij is gestolen in Amsterdam, in één van de rustigste wijken die er hier bestaat. Echter schijnt dat geen malle moer uit te maken..
 
gebroken rug!!!???
Dan heb je toch wel heel veel geluk dat je nog kunt motorrijden?

Het was lendewerfel nr4 die compleet door midden was. Gebeurde aug2002. Vorige week is de revalidatie training afgerond en is alles weer 100%. Sterker nog, ik heb een bovengemiddelde kracht in mn onderrugspier ontwikkeld.
 
Dit is flink klote zeg. Persoonlijk kijk ik altijd 2x na elke vreemde auto die bij ons in de straat een rondje draait. Dat zijn negen van de tien keer de rotte appels. Gewoon in een rustige wijk in Amsterdam, niks verdachts gezien een aantal dagen ervoor? Mensen die extra naar je bike keken? Dat zijn vaak de kleine aanwijzingen. Maargoed, dat helpt nu toch ook geen kloot meer... Echt fucked-up dat ze niet met hun poten van je spullen afblijven...

Ik heb de mazzel dat al mijn spul in een garage achter slot en grendel zit. Dan staan er ook nog eens auto's voor, waardoor de enige mogelijkheid om een motor te jatten over de schutting is. En dat gaat niet lukken dus...
 
Dit was mijn o zo mooie bike.....
Vuile smerige teringhonden, je zou ze toch dwars doormidden trappen. :(
Ik heb exact dezelfde fiets, ik moet er niet aan denken dat ze hem jatten.

Succes met de afhandeling, ik ben benieuwd wat je terug krijgt van de verzekering. Zal ook wel zwaar K*T zijn..... ;(
 
klote voor je man ze leren het ook nooit :( ik hoop dat die gasten gepakt worden en dan zo worden afgestraft dat ze het wel uit hun hoofd laten het nog een keer te doen(ze moeten van andermans spullen afblijven) teringlijers,veel sterkte met de afhandeling met de verzekering en hoop dat het niet nog een keer gebeurd
 
Teering Mike dat is zwaar klote voor je!!!!!!! :( :( :(
ik hoorde het vanavond al van Robert, en nu lees ik je topic.

Ik zeg als ze die gasten vinden poten er afhakken!!!!!!!!!!


Ik zal me ogen hier open houden voor het geval dat ik hem langs zie komen!!!!





veel succes en hopen dat je verzekering snel met die euro's over de brug komt.!!!!
 
:( :( :( knap kl*te... B| succes met verzekering e.d.

Edit: gestemd voor 1 en 2... Nee, agent ik heb 'm niet verrot geslagen... hij viel over de ketting (wel 100 keer O-) }) ) wilt u 'm opsluiten, t's voor z'n eigen veiligheid... ben nogal sociaal bewogen en vrees voor z'n tere zieltje :X
 
Laatst bewerkt:
Laten we eerlijk zijn, wat is de pakkans nou. Ik woon idd in de rivierenbuurt. Normaal gesproken gebeurt hier geen drol. Heb geen idee wat ik moet verwachten met de verzekering.

Misschien dat iemand ervaring heeft met KNMV verzekeringen. Tot nu toe verloopt het soepel, heb al een motor gekregen voor de komende maand. Daarna ga ik op vakantie om alles even lekker van me af te zetten en als ik terug kom zie ik wel weer..
 
Ik ken helaas het gevoel van machteloze woede als je ontdekt dat je motor geklauwd is..... ;(

Je doet er niks aan.
Oh ja, wel aangifte doen voor de verzekering en de statistieken van oom agent.
Als er heel veel ingebroken wordt gaan ze misschien iets doen......hopelijk.

Sterkte en hopelijk gauw weer op 2 wielen! :)
 
aangifte had ik als eerste gedaan. Volgende week komt expert thuis (wat ik best vreemd vind eigenlijk, ik bedoel wat komt hij nou bij mij thuis doen.... wil hij zien of deze echt gejat is ??) ach ja, maakt me verder ook niet uit, als het allemaal maar snel achter de rug is..
 
Het ergste dat bij van mij gejat is, is m'n autoradio (2x).
Da's inmiddels ja-ren geleden. Maar... de eerste die ik op
heterdaad betrap heeft nog steeds erg veel pech. Zo dacht ik
er toen over, en zo denk ik er nog over.
Maar als je BIKE gejat is...
Man, wat zul jij pissig zijn!

Heel-veel-sterkte!!!
 
Denk dat er heel wat klauwers hier meelezen...

Maar hou er wel rekening mee dat ik mijn eigen wetten heb..De maatschappij jij en ik ..me reet..
 
Klote voor je, hoop dat je snel weer kan gaan bladen.

Hebb je wel een leenmotor die een beetje voor uit te branden is?
 
die SV650s is niet een fireblade, echter ben ik blij dat ik in ieder geval nog kan biken, al moet ik zeggen dat ik er op dit moment niet met volle teugen van kan genieten..
 
Echt kut voor je man! Wordt een beetje doodziek van die "mensen" die niet van andermans spullen af kunnen blijven.

Mooie straf voor die gasten zou zijn:
Iedereen een burn-out op hun gezicht bij de volgende mega meeting (tegen die tijd zal de politie helaas ook pas iets gedaan hebben betreffende deze diefstal :( ).

Succes met verwerken van je verlies van je bike en alvast succes met shoppen naar een nieuwe!
 
Terug
Bovenaan Onderaan