schuiver gemaakt, door aan alle olie verliezende koekblikken

bewijs maar eens dat de olie op de weg niet van z'n eigen motor afkomstig is....bij het vallen is toch z'n carter gescheurd?!
 
Wegbeheerder; hangt ervan af hoe lang de olie er al lag, en of het al gemeld was

Olie: hangt ervan af hoe breed en (on)zichtbaar het oliespoor was



Als je er met normale snelheid omheen had kunnen sturen, heb je een lastige zaak, ben ik bang.
Je weet inderdaad waar ik naar toe wil
Het ongeval heeft zich voorgedaan op een rond punt, zo héél véél uitwijkmogelijkheden zijn daar niet (toch niet op de ronde punten die ik ken in [BE]). Ik ga er voor de discussie even van uit dat hij dit rondpunt niet aan 200km/u genomen heeft.
Ander aandachtspunt: een rond punt is een "continue" bocht. Stel dat die olie op een recht stuk weg gelegen had; en ts had er over gereden, hoe groot is de kans dat hij dan gevallen was?
 
Kennis van mij heeft hetzelfde gehad in een vergelijkbare situatie.
Had geen poot om op te staan en moest uiteindelijk zelf de kosten betalen.....

Maar aan je schade te horen heb je ook niet bepaald rustig gereden (of wel ;) )
 
Kennis van mij heeft hetzelfde gehad in een vergelijkbare situatie.
Had geen poot om op te staan en moest uiteindelijk zelf de kosten betalen.....

Maar aan je schade te horen heb je ook niet bepaald rustig gereden (of wel ;) )


Pff, je kunt ook heel veel schade hebben door met een langzame snelheid te vallen.
Ik heb iemand zijn hayabusa eens totall loss zien rijden tijdens acceleratie.
Dat ging echt niet zo hard maar de schade was aanzienlijk!

Het ding was ook nog geen jaar oud dacht ik.
 
De tekst op de Waarborgfonds website is heel duidelijk, maar omdat ik van mening ben dat je nooit te oud bent om iets te leren heb ik zelf zojuist toch maar de vraag via een formulier op hun website gesteld.
Zodra ik iets hoor zal ik het hier melden. O-)
Zo, ik heb niet langer gewacht op een antwoord via de mail maar heb zelf even gebeld met het Waarborgfonds.
En ik moet toegeven dat het nét even anders zit dan ik in eerste instantie dacht, en kon opmaken uit de website van het Waarborgfonds. :$
Bij een oliespoor op de weg gaat men er bij het Waarborgfonds namelijk automatisch vanuit dat dit is veroorzaakt door een motorvoertuig!
En daaruit volgend is er bij een oliespoor (en ook afgevallen lading) inderdaad de mogelijkheid om een claim in te dienen die zou kunnen worden toegewezen.

Daarvoor dient echter wel aan de volgende voorwaarden te worden voldaan:
* Er moeten getuigen zijn van het gebeurde en die moeten een verklaring invullen.
( Hier te downloaden)
* Er moet aangifte worden gedaan bij de politie.

Mocht een claim daarna toch nog worden afgewezen, dan is de wegbeheerder alsnog aansprakelijk te stellen via zijn WA verzekering.
Binnen de bebouwde kom is dat de Gemeente en daarbuiten is dat Rijkswaterstaat.

Verder heb ik gevraagd of het mogelijk zou zijn om de website van het Waarborgfonds zodanig aan te passen dat deze informatie over oliesporen en afgevallen lading ook in hun FAQ terug te vinden is.
Ik heb daarbij verwezen naar het feit dat deze informatie wél op de website van de ANWB te vinden is en niet bij de bron.
Daarover neemt men nog kontakt met mij op.......wordt mogelijk nog vervolgd dus.

@TS: Je weet wat je te doen staat dus snel aan de slag!
En maak foto's van de weg, in het bijzonder van het oliespoor waarover jij bent gevallen.

Tot slot een :} voor Isdatzo die met zijn tegengas ervoor zorgde dat ik mijn inmiddels stoffige kennis (ben al 12 jaar uit het verzekeringsvak) van het Waarborgfonds weer wat heb opgefrist!
Zoals ik al zei je bent nooit te oud om wat te leren...... *D
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al zei je bent nooit te oud om wat te leren...... *D

:}

Overigens zijn ze bij het WBF niet te beroerd om uit te keren. In tegenstelling tot de gewoonlijke verzekering waarbij je vaak hemel en aarde moet bewegen om wat gedaan te krijgen is het WBF over het algemeen schappelijk.

Als het WBF een gewone verzekering was geweest had je hoogstwaarschijnlijk gelijk gehad, Dex.
 
R6 Matrex-online zijn ervaringen met "Murphy's law"

In dat topic is ook alles vergoed door het waarborgfonds na verloop van tijd (2½ Maand ongeveer). De TS had overigens wél een erg uitgebreide fotoreportage van de situatie ter plekke gemaakt direct na het moment van schuiven.

Zie deze én vervolgens deze post van de TS in dat topic ...Hoef je zélf niet dat hele topic door te spitten :+

't kán dus wél ... :)


@ TS: Sterkte met de afhandeling van de schade én je (naar alle waarschijnlijkheid) opgelopen blauwe plekken.
 
Laatst bewerkt:
Zo, ik heb niet langer gewacht op een antwoord via de mail maar heb zelf even gebeld met het Waarborgfonds.
En ik moet toegeven dat het nét even anders zit dan ik in eerste instantie dacht, en kon opmaken uit de website van het Waarborgfonds. :$
Bij een oliespoor op de weg gaat men er bij het Waarborgfonds namelijk automatisch vanuit dat dit is veroorzaakt door een motorvoertuig!
En daaruit volgend is er bij een oliespoor (en ook afgevallen lading) inderdaad de mogelijkheid om een claim in te dienen die zou kunnen worden toegewezen.

Daarvoor dient echter wel aan de volgende voorwaarden te worden voldaan:
* Er moeten getuigen zijn van het gebeurde en die moeten een verklaring invullen.
( Hier te downloaden)
* Er moet aangifte worden gedaan bij de politie.

Mocht een claim daarna toch nog worden afgewezen, dan is de wegbeheerder alsnog aansprakelijk te stellen via zijn WA verzekering.
Binnen de bebouwde kom is dat de Gemeente en daarbuiten is dat Rijkswaterstaat.

Verder heb ik gevraagd of het mogelijk zou zijn om de website van het Waarborgfonds zodanig aan te passen dat deze informatie over oliesporen en afgevallen lading ook in hun FAQ terug te vinden is.
Ik heb daarbij verwezen naar het feit dat deze informatie wél op de website van de ANWB te vinden is en niet bij de bron.
Daarover neemt men nog kontakt met mij op.......wordt mogelijk nog vervolgd dus.

@TS: Je weet wat je te doen staat dus snel aan de slag!
En maak foto's van de weg, in het bijzonder van het oliespoor waarover jij bent gevallen.

Tot slot een :} voor Isdatzo die met zijn tegengas ervoor zorgde dat ik mijn inmiddels stoffige kennis (ben al 12 jaar uit het verzekeringsvak) van het Waarborgfonds weer wat heb opgefrist!
Zoals ik al zei je bent nooit te oud om wat te leren...... *D

Netjes Dexter :}
 
Zo, ik heb niet langer gewacht op een antwoord via de mail maar heb zelf even gebeld met het Waarborgfonds.
En ik moet toegeven dat het nét even anders zit dan ik in eerste instantie dacht, en kon opmaken uit de website van het Waarborgfonds. :$
Bij een oliespoor op de weg gaat men er bij het Waarborgfonds namelijk automatisch vanuit dat dit is veroorzaakt door een motorvoertuig!
En daaruit volgend is er bij een oliespoor (en ook afgevallen lading) inderdaad de mogelijkheid om een claim in te dienen die zou kunnen worden toegewezen.

Daarvoor dient echter wel aan de volgende voorwaarden te worden voldaan:
* Er moeten getuigen zijn van het gebeurde en die moeten een verklaring invullen.
( Hier te downloaden)
* Er moet aangifte worden gedaan bij de politie.

Mocht een claim daarna toch nog worden afgewezen, dan is de wegbeheerder alsnog aansprakelijk te stellen via zijn WA verzekering.
Binnen de bebouwde kom is dat de Gemeente en daarbuiten is dat Rijkswaterstaat.

Verder heb ik gevraagd of het mogelijk zou zijn om de website van het Waarborgfonds zodanig aan te passen dat deze informatie over oliesporen en afgevallen lading ook in hun FAQ terug te vinden is.
Ik heb daarbij verwezen naar het feit dat deze informatie wél op de website van de ANWB te vinden is en niet bij de bron.
Daarover neemt men nog kontakt met mij op.......wordt mogelijk nog vervolgd dus.

@TS: Je weet wat je te doen staat dus snel aan de slag!
En maak foto's van de weg, in het bijzonder van het oliespoor waarover jij bent gevallen.

Tot slot een :} voor Isdatzo die met zijn tegengas ervoor zorgde dat ik mijn inmiddels stoffige kennis (ben al 12 jaar uit het verzekeringsvak) van het Waarborgfonds weer wat heb opgefrist!
Zoals ik al zei je bent nooit te oud om wat te leren...... *D


Had ik toch gelijk ;)




Maar goed om te weten !

Laat ook even weten of het gelukt is!
 
Zo, ik heb niet langer gewacht op een antwoord via de mail maar heb zelf even gebeld met het Waarborgfonds.
En ik moet toegeven dat het nét even anders zit dan ik in eerste instantie dacht, en kon opmaken uit de website van het Waarborgfonds. :$
Bij een oliespoor op de weg gaat men er bij het Waarborgfonds namelijk automatisch vanuit dat dit is veroorzaakt door een motorvoertuig!
En daaruit volgend is er bij een oliespoor (en ook afgevallen lading) inderdaad de mogelijkheid om een claim in te dienen die zou kunnen worden toegewezen.

Daarvoor dient echter wel aan de volgende voorwaarden te worden voldaan:
* Er moeten getuigen zijn van het gebeurde en die moeten een verklaring invullen.
( Hier te downloaden)
* Er moet aangifte worden gedaan bij de politie.

Mocht een claim daarna toch nog worden afgewezen, dan is de wegbeheerder alsnog aansprakelijk te stellen via zijn WA verzekering.
Binnen de bebouwde kom is dat de Gemeente en daarbuiten is dat Rijkswaterstaat.

Verder heb ik gevraagd of het mogelijk zou zijn om de website van het Waarborgfonds zodanig aan te passen dat deze informatie over oliesporen en afgevallen lading ook in hun FAQ terug te vinden is.
Ik heb daarbij verwezen naar het feit dat deze informatie wél op de website van de ANWB te vinden is en niet bij de bron.
Daarover neemt men nog kontakt met mij op.......wordt mogelijk nog vervolgd dus.

@TS: Je weet wat je te doen staat dus snel aan de slag!
En maak foto's van de weg, in het bijzonder van het oliespoor waarover jij bent gevallen.

Tot slot een :} voor Isdatzo die met zijn tegengas ervoor zorgde dat ik mijn inmiddels stoffige kennis (ben al 12 jaar uit het verzekeringsvak) van het Waarborgfonds weer wat heb opgefrist!
Zoals ik al zei je bent nooit te oud om wat te leren...... *D

Goed werk!

Persoonlijk zou ik direct zowel het Waarborgfonds aanschrijven alswel de wegbeheerder aansprakelijk stellen. Never bet on 1 horse..
 
Is het niet zo dat je de gemeente alleen aansprakelijk kan stellen als die na een melding heeft verzuimd het op te ruimen?
Dus dat als het niet gemeld is, de gemeente ook niet aansprakelijk is?
 
Is het niet zo dat je de gemeente alleen aansprakelijk kan stellen als die na een melding heeft verzuimd het op te ruimen?
Dus dat als het niet gemeld is, de gemeente ook niet aansprakelijk is?
Klopt, het zou een beetje raar zijn als je instanties/mensen aansprakelijk kan stellen voor iets wat ze niet weten. Er is nog een verschil tussen bijvoorbeeld een oliespoor (wat plotseling op kan treden) en wegdek waarbij het nalaten van onderhoud door de wegbeheerder de oorzaak van een ongeval is geweest. In dat laatste geval is de wegbeheerder wel aansprakelijk, ook al is het slechte wegdek (wat niet a la minute optreedt) niet gemeld.

Overigens gaat het om de wegbeheerder die niet persé de gemeente hoeft te zijn, bij een snelweg is dat (meestal) RWS, bij proviciale wegen de provincie etc etc.
 
Laatst bewerkt:
Damn, sterkte!

Welke rotonde was dit? (ik woon in Soesterberg en wil nog wel eens door Amersfoort rijden)
 
Tsja, heb een half jaar geleden hetzelfde meegemaakt. Ging in nat weer van Doetinchem naar Breda en terug en zo'n 2 kilometer voordat ik thuis was, gleed ook ik in een bocht onderuit door een dieselvlek op de weg..
Gelukkig niet zoveel schade als jij nu blijkbaar hebt. Ik wens je overigens veel succes met het proberen te verhalen van je schade bij de wegbeheerder of het waarborgfonds. Ik heb destijds zelf geen actie ondernomen, behalve het bij de gemeente te melden om een herhaling bij anderen te voorkomen..
 
hey,

bedankt voor alle snelle reacties!

Het is vervelend, maar ik zit op dit moment voor mijn werk in duitsland en ben alleen in het weekend thuis. Dus ik heb aan mijn ouders gevraagd of zij eens rond willen bellen. Eerst richting gemeente en daarna naar WBF.

Ik heb getuigen! er is een auto gestopt die toen ik op de grond lag de politie heeft gebeld. Deze zeiden tegen mij dat zij ook weggeslipt waren. Dus uit het politierapport (moet ik nog opvragen) kan hun gegevens ook opvragen.

ik heb geen foto's van het wegdek, ik ben ook niet in staat om foto's te gaan maken nu. De politie ter plekke heeft wel op de rotonde zelf zand moeten strooien dus moeten zei wel bekennen dat daar een spoor olie ligt (agent was zelf ook motoragent, niet te beroerd hoop ik dus.) De plas olie van mijn motor lag ongeveer 5 meter na de rotonde op de weg, dat kunnen ze nooit aanwijzen als de plek waar ik over uitgegleden ben.


overigens reed ik niet te hard, een gangetje met 50 over de rotonde rechtdoor. het is een 2 baans rotonde die je makkelijk rechtdoor kan nemen, als het verkeer het toelaat. Helaas helde ik iets van 10 graden over en dat is dus het probleem geweest.
 
Zo, ik heb niet langer gewacht op een antwoord via de mail maar heb zelf even gebeld met het Waarborgfonds.
En ik moet toegeven dat het nét even anders zit dan ik in eerste instantie dacht, en kon opmaken uit de website van het Waarborgfonds. :$
Bij een oliespoor op de weg gaat men er bij het Waarborgfonds namelijk automatisch vanuit dat dit is veroorzaakt door een motorvoertuig!
En daaruit volgend is er bij een oliespoor (en ook afgevallen lading) inderdaad de mogelijkheid om een claim in te dienen die zou kunnen worden toegewezen.

Daarvoor dient echter wel aan de volgende voorwaarden te worden voldaan:
* Er moeten getuigen zijn van het gebeurde en die moeten een verklaring invullen.
( Hier te downloaden)
* Er moet aangifte worden gedaan bij de politie.

Mocht een claim daarna toch nog worden afgewezen, dan is de wegbeheerder alsnog aansprakelijk te stellen via zijn WA verzekering.
Binnen de bebouwde kom is dat de Gemeente en daarbuiten is dat Rijkswaterstaat.

Verder heb ik gevraagd of het mogelijk zou zijn om de website van het Waarborgfonds zodanig aan te passen dat deze informatie over oliesporen en afgevallen lading ook in hun FAQ terug te vinden is.
Ik heb daarbij verwezen naar het feit dat deze informatie wél op de website van de ANWB te vinden is en niet bij de bron.
Daarover neemt men nog kontakt met mij op.......wordt mogelijk nog vervolgd dus.

@TS: Je weet wat je te doen staat dus snel aan de slag!
En maak foto's van de weg, in het bijzonder van het oliespoor waarover jij bent gevallen.

Tot slot een :} voor Isdatzo die met zijn tegengas ervoor zorgde dat ik mijn inmiddels stoffige kennis (ben al 12 jaar uit het verzekeringsvak) van het Waarborgfonds weer wat heb opgefrist!
Zoals ik al zei je bent nooit te oud om wat te leren...... *D


Da's een mooi overzicht... :)
Hopelijk prenten de "nono's" hier die denken het te weten dit goed in tussen de oortjes... ;)
 
Zojuist kontakt gehad met het Waarborgfonds en gevraagd of ze de website willen aanpassen met een vraag over dit onderwerp op hun pagina met FAQ.
Het blijkt zo te zijn dat er in de komende maanden een volledig nieuwe website gebouwd zal gaan worden en men stond zeker niet onwelwillend tegenover het voorstel om een dergelijk aanvulling op de nieuwe FAQ pagina te maken.
Reken echter op een maand of 3 voor de nieuwe website klaar is en er dus iets over dit specifieke onderwerp te vinden zal zijn!
Leuk (of gemakkelijk) is ook dat er op de nieuwe website online een claim ingediend zal kunnen gaan worden. :Y
-------------------------------------------------------------------------------

Tot zolang is dit topic misschien de beste manier om relevante informatie te vinden over vallen/onderuitgaan over een oliespoor en dus zet ik alles nog maar even op een rijtje. (ook al omdat er toch wel wat mitsen en maren zijn :X )

Een motorrijder die slipt of uitglijdt over een duidelijk oliespoor/vlek maakt dus een zekere kans om een vergoeding te krijgen.
Zo'n spoor of vlek is namelijk altijd veroorzaakt door de bestuurder van één motorrijtuig, en die heeft daarmee een 'onrechtmatige daad' verricht waardoor er een aansprakelijkheid ontstaat.
Denk daarbij bijvoorbeeld aan een vrachtwagen die dieselolie verliest bij het nemen van een bocht, of aan een auto die zijn carter lek heeft gereden op een verkeersdrempel.

Je moet bij het indienen van een claim wel aan de volgende voorwaarden voldoen:

* Er moeten getuigen zijn die het hebben zien gebeuren
Schrijf dus altijd de namen van eventuele getuigen op of hou getuigen aan voor ze verder rijden.
Een duopassagier is geen goede getuige want die kan niet zien waar jij over bent geslipt en gevallen.

* Er moet aangifte worden gedaan bij de politie
Dat mag ook achteraf op het bureau, maar je kunt ze ook ter plaatse laten komen.

* Er mag geen sprake zijn van onvoldoende anticiperend gedrag van de motorrijder
M.a.w. als je het spoor of de vlek duidelijk kan zien vanaf een afstand moet je altijd proberen om daar omheen te rijden of anderszins het spoor of de vlek te ontwijken.
Dit kan een grond voor afwijzing zijn!

*Bij een olieachtig wegdek als gevolg van het regelmatig verliezen van kleine hoeveelheden olie door vele motorvoertuigen over langere tijd is een claim indienen zinloos.
(Er is dan namelijk geen sprake van een 'onrechtmatige daad' door de bestuurder van één motorrijtuig.)

Voor afgevallen lading geldt overigens hetzelfde, dus als je op de weg bijvoorbeeld een stuk hout of ijzer raakt of je slipt over een hoop zand of fijn steenpuin wat van een auto is gevallen wat van verre niet duidelijk te zien is, dan kun je een claim indienen.
Hou er daarbij wel altijd rekening mee dat er een afwijzing kan volgen als men van mening is dat je onvoldoende hebt geanticipeerd op het obstakel!

Ook belangrijk om te weten: Bij het toewijzen van de schadeclaim zal er een eigen risico van € 250,- worden ingehouden.
---------------------------------------------------------------------------------

Tot slot nog een paar nuttige links:

Het formulier om een claim in te dienen kun je hier downloaden.
De FAQ van het Waarborgfonds kun je hier bekijken.

Ik hoop dat de bezoekers van MF hier hun voordeel mee kunnen doen als ze iets dergelijks meemaken.
 
Lelijke schade!

[afbeelding]

Waarborgfonds kun je direkt vergeten.
Dit is een éénzijdig ongeval waarbij je geen andere partij voor de schade aansprakelijk kunt stellen, allereerst omdat die niet bekend is én omdat die ook niet aanwijsbaar gemaakt kan worden.
De BMW die voor je reed slipte ook over de olie die een ander waarschijnlijk eerder heeft verloren, maar heeft meer geluk gehad dan jij.

Schade als gevolg van olievervuiling op de weg die niet is opgeruimd kan je mogelijk wel claimen op de wegbeheerder. (Gemeente Amersfoort)
Die heeft daar een WA verzekering voor.
Foto's maken van het vervuilde wegdek en een aansprakelijkheidsstelling sturen naar de wegbeheerder met een schadebegroting.

Succes met de afloop!


Onzin in sommige gevallen vergoedt het waarborg fonds wel degelijk. Olie op de weg kan je zetten onder het kopje "afgevallen lading van een onbekend motorvoertuig" De olie is echt niet van een fietser of boeing 747. Echter zijn er wel aspecten die belangrijk zijn voor de aanvraag naar het WBF. Het je een verkeersrechtsbijstand? Zoja meteen inschakelen.

Deze dingen zijn belangrijk:

- Heb je een getuige? Die BMW dude...
- Heb je foto's van de situatie terplekke? Olie op de weg e.d.
- De politie moet een registratieset maken en versturen naar stichting procesverbaal. waar vandaan het WBF deze weer kan raadplegen.

Als je 1 van deze dingen mis kan je het waarborgsfonds vergeten. Volgens mij wordt het aansprakelijk stellen van de wegbeheerder ook niet makkelijk. Misschien is het wel 5 minuten geleden gebeurd. Hoe kan de wegbeheerder hier op reageren? Dat is onmogelijk dus vervalt die aansprakelijkheid lijkt me. Als het er een aantal dagen ligt en er is al een melding van gedaan is het een ander verhaal.

[edit] hahaha je hebt al een hele post neergezet dat het wel mogelijk is dus, zag 'm een beetje laat :X [/edit]
 
Laatst bewerkt:
vandaag een schuiver gemaakt :(

Reed van mijn vriendin in Alkmaar terug naar Amersfoort, ongeveer 80 kilometer probleemloos lekker doorgeknald. De laatste 2 kilometer voor mijn huis ging het mis.

De EEN na laatste rotonde voor mijn huis ging het mis, ik reed achter een bmwee aan die ineens iets wegslipte. Toen ik erachter kwam waardoor dat was, was ik al te laat. Mijn voorwiel beeindigden zijn relatie met het asfalt en mijn achterwiel volgde haar voorbeeld.

Terwijl ik op de grond lag te kijken hoe mijn fiets tientallen meters doorgleed heb ik de hele wereld bij elkaar gekankerd! '(

Het carterdeksel is gescheurd, alle motorolie verloren op de weg. de linkerzijkant is geschaafd en een gat er in. De completer achterkant is eraf geslagen en de kopp. hendel en voetsteun zijn gebroken.

Nu zit ik met een paar dingen:
- Hoe zit het met dat Waarborgfonds? Alle kleine beetjes zijn wel welkom nu..

Hoi Alex,

ik heb zo'n anderhalf jaar geleden pcies hetzelfde meegemaakt, ging op mijn plaat door een dieselspoor i.p.v. olie maar dat maakt volgens mij verder geen verschil. De dader was helaas spoorloos
Gelukkig bijna alles vergoed gekregen door het waarborgfonds maar daar waren wel een paar dingen van belang,

-je moet zorgen dat je een politie raport heb over het oliespoor.
-hopelijk heb je foto's gemaakt van de situatie ter plekke en als je dan nog een getuige zou hebben is het helemaal goed (wat bij mij wel het geval was).

Heb je dit niet dan wordt het ben ik bang een moeilijke zaak.............

Ook ik dacht dat ik de gemeente wel aansprakelijk kon stellen voor mijn gelede schade maar kreeg het volgende antwoord: (ff de hoofdlijnen)

Beste meneer, we hebben de situatie ter plekke bekeken en zijn tot de volgende conclusie gekomen.
De plaats waar u gevallen bent is een overzichtelijke bocht, het wegdek verkeert in goede staat en alle bewegwijzering is aanwezig.
Hierdoor zien wij van uw claim af, we kunnen tenslotte niet ieder stuk asfalt binnen onze gemeente 24 uur per dag controleren of daar toevallig iemand "lading" verliest....

Hierna heb ik het waarborgfonds aangeschreven over de situatie.
Deze moesten een politie raport (ongevallen registratie) hebben wat ik dus niet had. Politie en brandweer zijn wel aanwezig geweest bij het ongeval maar deze hadden alleen maar een notitie opgemaakt en de brandweer heeft ongeveer 150 mtr. wegdek schoon gespoten waar ik foto's van had gemaakt.

Vervolgens weer op na de politie en gevraagd of die alsnog zo'n raport wilden maken aangezien ik dit nodig had voor het waarborgfonds.
Nadat ik dit enkele dagen later ontvangen had heb ik dit samen met alle foto's die ik gemaakt heb en de naam van de getuige opgestuurd naar het waarborgfonds.

Verder zonder vragen (op het eigen risico na) alles vergoed gekregen :}

Succes

*edit, was net iemand ff sneller, evengoed succes
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan