Serveronderhoud as vrijdag

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.951
4.196
De Betuwe
Beste burgers en buitenlui,

Aanstaande vrijdag gaan we beginnen met het up to date brengen van ons serverpark.

True (onze provider) zal ons serverpark professioneel gaan beheren en daarvoor moeten wat zaken geregeld worden.

Rond 12:00 uur zal True één van de drie webservers en de twee loadbalancers opnieuw gaan installeren.
Het zal er op neerkomen dat MF wat trager dan normaal kan zijn tijdens deze werkzaamheden.

Tot zover deze mededeling.

Update: De herinstallatie stond geplanned voor vandaag maar is verplaatst naar morgen (zelfde tijd).

[Vertaling voor onze Noorse bezoekers]
Kjære borgere og utenlu,

Neste torsdag vil vi begynne å ta deg oppdatert på våre servere.

True (vår leverandør) vil gå profesjonelt styre våre servere og krever ting som må gjøres.

Rundt 12:00 timer vil True en av de tre webservere og to load tilbake for å installere.
Det vil bety at MF litt tregere enn normalt i løpet av dette arbeidet.

Så langt denne kommunikasjonen.
 
Laatst bewerkt:
Is er nog een idee achter het uitbesteden van je beheer, ontbreekt het aan kennis/tijd/ervaring of wil je gewoon kunnen bellen als er wat mis is?
 
Jep, makkelijk is het wel, al heb ik zelf graag altijd alles in de hand :)

maar goed, eerst maar ff slapen, 't was vannacht ook erg gezellig op Telecity-4 ;)
 
Gelukkig ben ik op vakantie geweest in Noorwegen, anders was die vertaling åbråcådåbrå voor mij geweest O-)
Nou ja.. als je zo het Nederlands en het Noors onder elkaar hebt staan komen veel dingen toch wel overeen. Ik kan na het Nederlands gelezen hebben toch wel enige touw aan dat Noors vastknopen. :+
 
wijsheid komt met de jaren....:)


opmerking met een dikke knipoog ruud.
 
Laatst bewerkt:
en eeuh....hoe ziet dat MF server-park er eigenlijk uit?
heppie toevallig een paar picca's?

Of aan welke hardeware moet ik denken?
 
Specs staan hier wel zo'n beetje beschreven.

Na wat zoekwerk kon ik deze foto's terugvinden.

~[edit]
Zo te zien op die foto's zonder huidige DB- en filesserver. Die moet je er zelf even bij verzinnen (alletwee 2 keer zo hoog als die 5 bij elkaar) ;)
 
Laatst bewerkt:
Specs staan hier wel zo'n beetje beschreven.

Na wat zoekwerk kon ik deze foto's terugvinden.

\[edit]
Zo te zien op die foto's zonder huidige DB- en filesserver. Die moet je er zelf even bij verzinnen (alletwee 2 keer zo hoog als die 5 bij elkaar) ;)
:o dat zijn toch zeker 5 liedel laptops :}
 
Tering wat een werk en aandacht is het toch allemaal ook. Hulde. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan