service

Mean Art

Die hard MF'er
14 feb 2003
415
2
Voorburg
Moest afgelopen zaterdag na een lekke band dus tòch een nieuwe band; hij kon niet meer dusdanig gerepareerd worden, dat de veiligheid 'gegarandeerd' zou zijn geweest '( . De oude zat er pas 3 weken en 800km op; balen dus.. :(
Ik kreeg wel 25% korting op die band (180/55 ZR) en er zijn geen montagekosten gerekend. Da's toch wel service: Menno van Mercuur, bedankt! :}

edit: BT020 van €230 voor €180 incl. montage en balanceren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Moest afgelopen zaterdag na een lekke band dus tòch een nieuwe band; hij kon niet meer dusdanig gerepareerd worden, dat de veiligheid 'gegarandeerd' zou zijn geweest '( . De oude zat er pas 3 weken en 800km op; balen dus.. :(
Ik kreeg wel 25% korting op die band (180/55 ZR) en er zijn geen montagekosten gerekend. Da's toch wel service: Menno van Mercuur, bedankt! :}

edit: BT020 van €230 voor €180 incl. montage en balanceren.
Koop mijn dunlop 207 voor € 174,00 incl. omleggen bij een dealer. Die is toch aardig vergelijkbaar met een 010 en zeker met een 020, lijkt me :?
Niet om je te stangen hoor, maar daarom vroeg ik welke band en welk bedrag het was.

Kan zijn dat ik nu iets meer betaal. is nog 2002 prijs namelijk.

Maar jij bent erg tevreden met de service die geleverd is en dat is het belangrijkste natuurlijk. Hopelijk rij je wat langer met deze band :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan