Op de site van scooterxpress vond ik deze foto met tekst:
Niet alleen de verkoopcijfers spreken boekdelen, ook de toekomstplannen van Sym tonen duidelijk aan dat ze geen kleine jongens meer zijn. Het merk draait al een tijd mee op wereldniveau en zet nu een stapje verder met de Citycom 300. Als je echt wil meespelen heb je een vlot accelererende maxiscooters nodig. En daarvoor is alles boven de 250cc meer dan goed genoeg. Hou ze in de gaten, daar in Taiwan....
De komende tijd word interresant. Er is nog steeds een gat tussen de lichtere scooters en de grotere scooters. Bepaalde klanten stellen schizofrene eisen eraan. Dus zo wendbaar mogelijk maar ook goed kunnen meekomen(en goede wegligging) op de autosnelweg, liefst ook nog zuinig. Zelf ben ik ook zo iemand.
Sym duikt nu ook in deze (nog zeer prille)klasse van de 300cc scooters.
Volgens mij is dit een gat in de markt als ze het betaalbaar weten te houden.
Is er bij jullie ook deze behoefte? 300cc Scooters?. Scooters komen dus steeds meer richting het all-round
gebruik.
Niet alleen de verkoopcijfers spreken boekdelen, ook de toekomstplannen van Sym tonen duidelijk aan dat ze geen kleine jongens meer zijn. Het merk draait al een tijd mee op wereldniveau en zet nu een stapje verder met de Citycom 300. Als je echt wil meespelen heb je een vlot accelererende maxiscooters nodig. En daarvoor is alles boven de 250cc meer dan goed genoeg. Hou ze in de gaten, daar in Taiwan....
De komende tijd word interresant. Er is nog steeds een gat tussen de lichtere scooters en de grotere scooters. Bepaalde klanten stellen schizofrene eisen eraan. Dus zo wendbaar mogelijk maar ook goed kunnen meekomen(en goede wegligging) op de autosnelweg, liefst ook nog zuinig. Zelf ben ik ook zo iemand.
Sym duikt nu ook in deze (nog zeer prille)klasse van de 300cc scooters.
Volgens mij is dit een gat in de markt als ze het betaalbaar weten te houden.
Is er bij jullie ook deze behoefte? 300cc Scooters?. Scooters komen dus steeds meer richting het all-round
gebruik.
Laatst bewerkt: