Shell Advance Malaysian Motorcycle GP 2014

Wie wint er in Sepang?

  • Marc Marquez

    Stemmen: 11 27,5%
  • Valentino Rossi

    Stemmen: 19 47,5%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 3 7,5%
  • Dani Pedrosa

    Stemmen: 3 7,5%
  • zo eentje op een rooie motor

    Stemmen: 4 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    40
Kijk dit doen alleen de GROTEN :}
full
 
Over groten gesproken, daar moest de koning er aan te pas komen om die twee de handen te doen schudden! :P
Het waren toen ook nog een soort van Spaanse pubers, aartsrivalen.
Een beetje Scott Deroue die met Brian Schouten op de vuist gaat. Maar dan andersom. :+
 
Ik heb net de samenvatting gekeken van de moto3 maar Vazques heeft toch wel puik gereden.
Ik snap niet dat hij voor 2015 nog geen zitje heeft. Hij staat 4e in de WK en kan nog 3e worden maar dan moet er iets geks gebeuren met Rins. Ik vind Vazques erg goed dit seizoen.
Uit zijn artikel/intervieuw op speedweek.de zegt hij dat Racing team germany/Dirk Heidolf een vies spelletje met Vazques heeft gespeelt en ze hebben Masbou gecontracteerd.
Ik hoop dat Vazques in moto3 blijft.

Is hij niet te oud om nog mee te mogen doen ? T/m 28 toch ? Kan hij dan nog wel een jaar moto3 doen ?
 
Net de moto3 en motogp gezien. Had nog geen mogelijkheid gehad. Miller wel echt knap gereden. Agressief, maar hij hield toch eigenlijk altijd ze lijn. Zelfs bij de laatste hairpin helemaal aan de binnenkant en dan nog met genoeg snelheid eruit komen :}. Alex Marquez moet begrijpen dat hij het niet cadeau krijgt en hij zou idd de beelden van zijn broer nog eens moeten bekijken. Miller, grote mond, maar toch ook grote daden. Talent, maar ook een echte race en vechters mentaliteit. Ik gaf em een paar races geleden niet veel kans meer toen hij steeds meer punten verloor, maar 11 punten is gewoon nog te doen. Erg spannend :Y

Motogp, echt heel jammer dat Rossi er niet tot het eind bij kon blijven of er al eerder naast kon zetten. Rossi was nu niet de sterkste bij bocht 9. Bij lorenzo kon hij er al nauwelijks naast komen en Marquez kon daar ook verschrikkelijk laat remmen. Weer een knap staaltje competativiteit van de oude man. Pedrosa :N Ik vraag me af of het een probleem met de Honda was, hij ging toch redelijk makkelijk weer door het veld heen voor de punten, maar legt em toch weer neer...

Iemand nog details wat er precies gebeurd is bij Aleix en Bautista :?
 
Ik vond wel dat Miller een beetje over het randje ging in de moto3, maar 't is moto3 dus dat soort fratsen kun je verwachten. Alleen als ie een echte vent was geweest had ie na de race gewoon gezegd: ja ik reed als een eikel, maar mijn motor liep niet hard genoeg om zonder contact Marquez achter me te houden.

Maar goed, het mag en zonder dat soort fratsen had marquez waarschijnlijk gewoon gewonnen want de snelheid had ie wel, dus wel slim gereden van Miller.
 
Iemand nog details wat er precies gebeurd is bij Aleix en Bautista :?

geen idee heb het niet gezien, weet wel dat ze elkaar de schuld geven, Bautista via interview op motogp.com en Aleix zegt dat ie van niks weet alleen dat hij weer geraakt werd via twitter.
 
Snap niet waarom-ie na dat eerste schuivertje naar zijn motor toe sloft om 'm vervolgens op te pakken en weer verder te rijden; verliest daar al tig seconden :N
Ik gun 'm al jaren de overwinning idd, maar sta er altijd verbaasd van hoem kalm íe blijft na een crash. Te kalm voor je gevoel bijna. Het is gewoon een extreem professioneel mannetje die geen drama gaat trappen etc, maar een beetje meer pit zo nu en dan mag best

1601077_670474916383621_1184078342101878959_n.jpg

10635752_670474876383625_5744939638131281540_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nog even gegoogled. Een Duits stukje spreekt hier dat Aleix zijn excuses aan Bautista aangeboden heeft. Wat ik begrijp is dat Bautista over start finish voor lag. Aleix er voorbij wilde remmen, niet ging zoals gepland en Bautista afsneed en de crash veroorzaakte.

Entschuldigung des Open-Weltmeisters

Ik zag Aleix ook al niet om zich heen slaan dus had al het idee dat hij de schuld bij zichzelf zocht.
 
Laatst bewerkt:
Nog even gegoogled. Een Duits stukje spreekt hier dat Aleix zijn excuses aan Bautista aangeboden heeft. Wat ik begrijp is dat Bautista over start finish voor lag. Aleix er voorbij wilde remmen, niet ging zoals gepland en Bautista afsneed en de crash veroorzaakte.

Entschuldigung des Open-Weltmeisters

Ik zag Aleix ook al niet om zich heen slaan dus had al het idee dat hij de schuld bij zichzelf zocht.
Idd en Bautista was oprecht verbolgen over de crash, terwijl 'ie in eerdere gevallen wel toegaf dat íe fout zat. Aleix is een nogal gefokt mannetje dus het ligt al snel aan iemand anders :)

Weet niet of iemand de ONK race heeft gezien voor de BSB afgelopen september? :) Daar weet ik ook nog wel iemand die iemand anders eraf reed en vervolgens los ging.
 
Idd en Bautista was oprecht verbolgen over de crash, terwijl 'ie in eerdere gevallen wel toegaf dat íe fout zat. Aleix is een nogal gefokt mannetje dus het ligt al snel aan iemand anders :)

Weet niet of iemand de ONK race heeft gezien voor de BSB afgelopen september? :) Daar weet ik ook nog wel iemand die iemand anders eraf reed en vervolgens los ging.
Ja Nigel Walraven ging eraf en nam een achterblijver mee waar hij vervolgens op los ging terwijl hij er toch echt zelf vanaf ging.
 
Ja Nigel Walraven ging eraf en nam een achterblijver mee waar hij vervolgens op los ging terwijl hij er toch echt zelf vanaf ging.

Ja da' was lachuh jonguh! 't Leek net voetballuh _O-
 
Laatst bewerkt:
Er waren gisteren overigens 82k bezoekers, zit toch wel aardig in de lift daar.

Weer een signaal dat de MotoGP daar in de lift zit. En niet alleen in Maleisie maar in meer landen in Azie, zoals Indonesie. Honda én Yamaha rijden allebei al jaren met op Indonesie gerichte uitingen (Satu Hati en dat Semakin di depan) omdat het natuurlijk een enorme afzetmarkt is waar jaarlijks tienduizenden motoren worden verkocht. Alleen zijn dat in onze ogen dan nauwelijks motoren te noemen maar van die veredelde brommers, maar met elkaar levert dat natuurlijk veel meer op dan die paar duizend R1's of Fireblades die in Europa worden verkocht. De toekomst van de motorsport ligt meer en meer in Azie ipv Europa.
 
Terug
Bovenaan Onderaan