Ik vind het wel een interessante discussie. Vanwege mijn werk heb ik testvideo's gezien en ik was verbaasd over het resultaat, Vpower verbrand sneller dan normale benzine, dat zou moeten betekenen dat het accelaratievermogen toeneemt. Of dit in de praktijk ook zo werkt of dat het tussen de oren zit, geen idee..
Wat wel bewezen is, is dat het schoner voor de kleppen is en dat is zeker merkbaar op de lange termijn!
Ben dus wel benieuwd naar wat motorrijders ervaren die dit tanken (vooral op de lange termijn dus).
Maar da's waarschijnlijk omdat 98 is aanbevolen voor BMW (iig de 1200 boxers), terwijl het motormanagement inspeelt op lager octaan brandstof.
Voor "95 motoren" is het zinloos om hoog octaan benzine te tanken.
Maar da's waarschijnlijk omdat 98 is aanbevolen voor BMW (iig de 1200 boxers), terwijl het motormanagement inspeelt op lager octaan brandstof.
Voor "95 motoren" is het zinloos om hoog octaan benzine te tanken.
Ik tank V-power omdat ik van m'n werk naar huis alleen een shell pomp tegenkom en omrijden naar een goedkoper merk of de Tango dan scheelt me dat 20 cent op een tank en een dik kwartier dat ik later thuis ben.
Hier in het dorp is wel een 'witte' pomp maar dan tank je wel rotzooi.