Shit hij is kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freakie_1

MF veteraan
11 apr 2009
5.277
273
Houten
Zat ik net op de motor, rustig naar huis aan het rijden. Beetje donker dus lekker rustig tuffen want ook nog eens regen. Dus ik raak in diepe meditatie en bedenk het ideale vrijdag onderwerp.

Kom ik thuis, motor vast gezet, post opgehaald, telefoon gaat, buurvrouw belt aan. Kortom de chaos begon weer. Maar het ergste van alles..... Ik ben mijn vrijdag onderwerp kwijt geraakt. :( Ergens tussen Amstelveen en Amsterdam, weet niet precies waar. Als iemand hem vind zou die dat dan kunnen melden?
 
gevonden

motor_wognum.jpg
 
Zat ik net op de motor, rustig naar huis aan het rijden. Beetje donker dus lekker rustig tuffen want ook nog eens regen. Dus ik raak in diepe meditatie en bedenk het ideale vrijdag onderwerp.

Kom ik thuis, motor vast gezet, post opgehaald, telefoon gaat, buurvrouw belt aan. Kortom de chaos begon weer. Maar het ergste van alles..... Ik ben mijn vrijdag onderwerp kwijt geraakt. :( Ergens tussen Amstelveen en Amsterdam, weet niet precies waar. Als iemand hem vind zou die dat dan kunnen melden?
Hoe was de buurvrouw?
 
De laatste keer dat ik tussen Amstelveen en Amsterdam reed(dat is een lange tijd geleden); kwam ik een hele berg tegen. Geen idee wie die onderwerpen allemaal kwijt geraakt waren en welke onderwerpen het waren.
Als je iets verliest ben je het kwijt en de chaos overheerst altijd alles.
 
Als je je chaos bent kwijtgeraakt tussen Amstelveen en Amsterdam dan denk ik dat je via de ArenA gereden bent.

Was je zeker al een tijdje kwijt ook, of niet?
 
Mijn vrijdag onderwerp verzon ik van Amstedam naar Aalsmeer terwijl ik over de Beneluxbaan in Amstelveen reedt, misschien pikte ik sporen van jouw verloren idee op ;)

"Nodigen digitale snelheids borden jou ook uit tot extreem hard rijden?"
 
Mijn vrijdag onderwerp verzon ik van Amstedam naar Aalsmeer terwijl ik over de Beneluxbaan in Amstelveen reedt, misschien pikte ik sporen van jouw verloren idee op ;)

"Nodigen digitale snelheids borden jou ook uit tot extreem hard rijden?"

Heb wel over de Beneluxbaan gereden maar mijn idee leek daar niet op, want daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht over wat jij net noemde. Wel is het altijd leuk om die bordjes in Uithoorn van blij naar boos en blij te maken door met het gas te spelen.

Maar nee het idee nog stuk, wanneer kan ik aangifte doen van vermissing? Genoeg agenten hier op het forum.
 
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet verder komt dan de enkele knoop O-)


:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan