Shiver the Beast Deeltje 2!

Shiver Meeting op

  • Zaterdag 3 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 4 juli

    Stemmen: 1 5,3%
  • Zaterdag 10 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 11 juli

    Stemmen: 3 15,8%
  • zaterdag 17 juli

    Stemmen: 13 68,4%
  • Zondag 18 juli

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister zijn mijn Suono's binnen gekomen.
Morgen even kijken om te monteren en te horen :D

Levertijd was 1,5 week ongeveer, met weinig communicatie van de verkoper maar de prijs maakt de deal toch netjes.
 
Gister zijn mijn Suono's binnen gekomen.
Morgen even kijken om te monteren en te horen :D

Levertijd was 1,5 week ongeveer, met weinig communicatie van de verkoper maar de prijs maakt de deal toch netjes.

En ik ga morgen mijn akras eronder frotten :)

Ben al op de helft

(Foto invoegen lukt niet meer?)

Dus t zal een gebrul geven :)
 
Laatst bewerkt:
Gister zijn mijn Suono's binnen gekomen.
Morgen even kijken om te monteren en te horen :D

Levertijd was 1,5 week ongeveer, met weinig communicatie van de verkoper maar de prijs maakt de deal toch netjes.

En? Hangen ze eronder? Mijn akras wel in ieder geval. Wat een woeste klappers!
 
Jeps, ze hangen.
Moet ff filmpje klaar maken: voor, zonder, Suono met* en zonder* DB killers.

*= moet nog gemaakt worden.

Ik had maar 2 ringetjes over :-)

foto en filmpje komt nog.
 
...
full
 
Zo vandaag weer lekker gereden, je kan het verschil goed horen.
Met DB killer is het goed te doen, zonder maakt het best wel veel kabaal.
Ze gaan er dus weer terug in want met 2 restaurants in de straat maak ik anders weinig vrienden ;)

 
Zo vandaag weer lekker gereden, je kan het verschil goed horen.
Met DB killer is het goed te doen, zonder maakt het best wel veel kabaal.
Ze gaan er dus weer terug in want met 2 restaurants in de straat maak ik anders weinig vrienden ;)


Zien er erg mooi uit. Geluid is ook mooi. Lekker donker. Zal wel een genot zijn nu als je de gas echt even ver open trekt ;)
 
Yeps, mooi geluid, alleen nog een undertail maken en de kenteken partij aanpakken.

Zoals ik al aangaf ik ga wel met DBkillers rijden, net weer een stukje gereden maar maakt zo wel veel herrie. :)
 
Yeps, mooi geluid, alleen nog een undertail maken en de kenteken partij aanpakken.

Zoals ik al aangaf ik ga wel met DBkillers rijden, net weer een stukje gereden maar maakt zo wel veel herrie. :)

Ah man, ik heb vandaag de eerste 150 km gemaakt. ZOnder db killers. Heeeeeeerlijk! Ik blijf gewoon zo rijden. Vind t zeker wel een harde brul, maar kan ermee door.

Maareh, hoe kom jij aan dat "lekkere kontje" zo zonder die handle bars voor de duo passagier? Heb je die zelf eraf geslepen?
 
@ De Patatkoning; Dude, jij hebt net zelf je uitlaten vervangen, was daarbij niet een stap het verwijderen van de passagier grepen? *D Volgens mij zitten deze gewoon vast met 4 schroeven ofzo. Of zeg ik nu iets heel doms :r

Vrijdag eerste 1000k beurt, en daarna eindelijk eens de sportstand proberen :] Ben ook erg benieuwd hoe hij gaat lopen met 'normale' olie en dergelijke..

Heeft iemand een idee wat het kost om je velgen te laten coaten?
 
Volgens mij zijn de eerste/ eerdere/ sommige* modellen met deze grepen geleverd, op mijn vraag naar het verschil vroeg de dealer wil je de andere. Maar dat wilde ik niet, vind deze makkelijker en beter er uit zien.
Je haalt ze wel los maar ik weet niet of je ze weg laat of er niet meer kappen enzo los blijven zitten.


*= doorhalen wat niet van toepassing is.
 
@ De Patatkoning; Dude, jij hebt net zelf je uitlaten vervangen, was daarbij niet een stap het verwijderen van de passagier grepen? *D Volgens mij zitten deze gewoon vast met 4 schroeven ofzo. Of zeg ik nu iets heel doms :r

Vrijdag eerste 1000k beurt, en daarna eindelijk eens de sportstand proberen :] Ben ook erg benieuwd hoe hij gaat lopen met 'normale' olie en dergelijke..

Heeft iemand een idee wat het kost om je velgen te laten coaten?

Neen, dat gaat dus niet. Die handgrepen zitten geïntegreerd in een plaat die meerdere dingen op zn plek houdt :(

Vandaar de vraag :)
 
Mooie uitlaat hoor die van mij zitten er 2 weken onder. Ook ff zonder db killers geprobeerd, mar inderdaad te hard. De hele buurt komt bar buiten om te kijken als ik door de straat rij, omdat de autoalarmen afgaan. Met db killers klinken ze ook super.
Weet iemand waar je en mooie undertray kan kopen? Ik had er wel een van akrapovic gezien, maar veel meer kon ik er niet vinden
 
Ik zoek ook nog een undertray. Ik zit te denken om er zelf een te maken, maar als ik iets tegen kom voor een nette prijs is dat ook mooi natuurlijk :D
 
Hallo ff een vraagje...weet iemand van jullie of de LeoVince kat/vervanger van een Dorsoduro 750 ook onder een shiver past zonder te hoeven slijpen?

Alvast bedankt :}
 
Hallo ff een vraagje...weet iemand van jullie of de LeoVince kat/vervanger van een Dorsoduro 750 ook onder een shiver past zonder te hoeven slijpen?

Alvast bedankt :}

Weten doe ik het niet zeker. Maar volgens mij gaat dat niet passen. Het motorblok is wel hetzelfde, en het frame ook. Alleen het subframe is anders, en ook de swingarm, dus dat zou wel heeeeel toevallig zijn als dat past.......
 
20 euro valt erg mee, weet iemand van waar tot waar die loopt. maw. loopt die ook van ongeveer het achterlicht tot boven de slangklem waarmee de demper aan de decat vast zit.
 
Weten doe ik het niet zeker. Maar volgens mij gaat dat niet passen. Het motorblok is wel hetzelfde, en het frame ook. Alleen het subframe is anders, en ook de swingarm, dus dat zou wel heeeeel toevallig zijn als dat past.......


Dit is de 2de nee, dus dat is mijn bevestiging...hey bedankt :}

Ik ga maar eens iemand teleurstellen ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan