Show hier je chopper !!!

Weledelmotorgeleerde heer dr. Bral,

Met instemming heb ik kennis genomen van uw schrijven in dit topic omtrent het al of niet juiste gebruik van de term 'shopper'. Ik begrijp uw weerzin :( maar wil desalnietemin een lans breken voor het topic met het idee dat er in de gewraakte term 'shopper' :+ ook een geuzennaam kan schuilen. Waarbij mij van het hart moet dat ik de me door de lyriek die verscholen ligt in de nicknaam 'Draggirl' heb laten verleiden, als was zij de 'Lorelei' ;) van het motor-forum en misschien ook inmiddels wel is. Ergo dr. Bral lijkt mij enige relativering O-) hier op zijn plaats. En ja, voor wat betreft de term 'wannebee',die is ook voor mij van toepassing waar het gaat om het willen en kunnen 'verchoppen' van een motorfiets, maar dat neemt niet weg dat ik en anderen daar bewondering voor kunnen en mogen hebben. Dat zou u als bezitter toch moeten vleien?

Met de meeste hoogachting,

Ting Ting
Ik lach me hier helemaal kapot, want ik lees het met het accent dat jij hebt Ting Ting en daar wordt het nóg leuker van :} :} :}
 
full
 
Allereerst Ting Ting thanks :} Even een reactie voor DR BRAL !!! iedereen maakt wel eens een typfoutje ( kan de beste overkomen). Zelf kan je nog niet eens je nickname spellen DR BALL !!! :+
 
Waar blijft dat piccie van Draggirl nou :? :Z

Mischien dat ze dan ineens poeslief gaan doen allemaal })
 
Wie heeft hier nou babbels !!! Gewoon op het 1e blad rechts onderaan attachment aanklikken |( |( |(
 
Allereerst Ting Ting thanks :} Even een reactie voor DR BRAL !!! iedereen maakt wel eens een typfoutje ( kan de beste overkomen). Zelf kan je nog niet eens je nickname spellen DR BALL !!! :+

(Kwoot van hierboven) "wel beetje klein fototje"

Ben jij zo bescheiden, Draggirl?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan