Show hier je Motorbeurs 2014 aankopen

1390819391.jpeg
Garmin Virb Elite, actiecamera.

mp122-016356.jpg

Minichamps Shinya Nakano in de Tech 3 kleuren :)

agv-helmet-valentino-rossi-2011-replica-helmet-minichamps-398110066-b.jpg
 
Zondag geweest. Gezellig druk, maar niet te druk :)
Kettingspray, balhoofdsteun (voor de camera), kneesliders gekocht.
 
A.s. maandag weer.



Ik zag het net bij een goeie maat van me, ja. Toch bedankt dat je me er even op wijst. Maandag even een paar stelletjes bij elkaar scharrelen. Ook die sokken lijken me wel wat.
Kom net bij die maat van me vandaan, droeg net zulk soort sokken, maar dan van een ander merk. 20 euro per paar, had ie het over.
 
Rvs klemmetje om mijn remleidingen netjes op mijn onderste 'triple tree' (NL woord ff kwijt) te bevestigen. Paar euro en zo blij als een kind :P
 
die sokken zijn niks,rafelen na 1x wassen,onderkleding is wel een toppr




Was ze dan ook niet op 95 graden.. :+


Maar meen je dat? Ik heb van de 'biking-socks', ook van Lidl, niks mee aan de hand.
Nu zagen die sokken van mijn maat er ook niet uit, zakten hem ook bijna op de enkels, maar toch bedankt, ik hou er in elk geval rekening mee.
 
Laatst bewerkt:
Was ze dan ook niet op 95 graden.. :+


Maar meen je dat? Ik heb van de 'biking-socks', ook van Lidl, niks mee aan de hand.
Nu zagen die sokken van mijn maat er ook niet uit, zakten hem ook bijna op de enkels, maar toch bedankt, ik hou er in elk geval rekening mee.

nou te het wassen ligt het niet aan,en ze blijven voor de rest ook wel heel en zakken niet af.
ze worden vooral aan de bovenkant erg rafelig,en ik heb meerdere paren en ze doen het allemaal.
misschien komt het ook door de motorlaarzen dat die de sok beschadigd
 
nou te het wassen ligt het niet aan,en ze blijven voor de rest ook wel heel en zakken niet af.
ze worden vooral aan de bovenkant erg rafelig,en ik heb meerdere paren en ze doen het allemaal.
misschien komt het ook door de motorlaarzen dat die de sok beschadigd



Na het lezen van 'Nampus' bijdrage snap ik wat jullie bedoelen. En ja, het klopt, ik heb ook van die sokken en die rafelen inderdaad.
Maar die 'biking-socks' hebben het weer niet. Blijkbaar ander materiaal.
Helaas zijn die eigenlijk weer iets te kort.
 
sorry hoor, maar dan ben je echt een enorme pannekoek! |( |( |( |( |(
Hoe kan je zoiets nou vergeten?
Net zoiets als van die mensen die per ongeluk een tas met 30000 euro in de trein of taxi laten liggen.... Hoe krijg je dat voor elkaar?
 
als beginnend motorijder ben ik vrijdag op de beurs geweest en aardig inkopen gedaan...

kettingspray
schijfslot
optimate acculader
blauw velglint
turtle
helmpie hcj fs15
jasje ixon
zomerhandschoenen

waren geen losse vizieren te koop tenminste niet kunnen vinden, en helaas kon ik ook geen passende mooie broek vinden. die heb ik van de week nog ff gehaald bij motorplaza.
 
als beginnend motorijder ben ik vrijdag op de beurs geweest en aardig inkopen gedaan...

kettingspray
schijfslot
optimate acculader
blauw velglint
turtle
helmpie hcj fs15
jasje ixon
zomerhandschoenen

waren geen losse vizieren te koop tenminste niet kunnen vinden, en helaas kon ik ook geen passende mooie broek vinden. die heb ik van de week nog ff gehaald bij motorplaza.

hier is wel wat te vinden voor de hjc helmen!
http://www.compacc.com/p/HJC-RPS-10-Helmet-Cheek-Pad-Sets

vizieren
http://search.compacc.com/search?view=grid&w=hjc+fs+15&x=0&y=0
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan