Show hier je (nieuwe) gereedschap *2*

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.603
36.131
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Een opvolger voor het volle oude topic... Show je hier je (nieuwe) gereedschap :P

Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!

Bijvoorbeeld:
Mijn test inrichting van mijn handgereedschap. (inmiddels hangt het al naar tevredenheid ;) )
full
 
Laatst bewerkt:
ja, ik gebruik ze tijdens het klussen. Het scheelt weer wanneer ik na klussen mijn handen snel weer schoon wil hebben voor wanneer ik ga eten, studeren of werken.


Daarvoor heb ik tegenwoordig een hele fijne handencreme, die vormt een soort onzichtbare handschoen. Echte handschoenen zijn te lastig bij mijn werk en trek je vaak kapot. Liep ik vroeger dagenlang met zwarte klauwen rond van de polyurethaanlijm, tegenwoordig was ik ze even en met de creme was je ook de troep van je handen. Ik vind het een pracht oplossing
 
Daarvoor heb ik tegenwoordig een hele fijne handencreme, die vormt een soort onzichtbare handschoen. Echte handschoenen zijn te lastig bij mijn werk en trek je vaak kapot. Liep ik vroeger dagenlang met zwarte klauwen rond van de polyurethaanlijm, tegenwoordig was ik ze even en met de creme was je ook de troep van je handen. Ik vind het een pracht oplossing
Wat voor handcreme is dat?
Ik zit met hetzelfde probleem, werk ook vaak met die lijmen en je hebt er dagen"lang "plezier"van.
 
Wegwerphandschoenen Latex 100st uit de ALDI voor 3.49€
[afbeelding]
Heb nog een doosje liggen die ik laatst bij de ALDI had gekocht.
Altijd makkelijk(vooral als je, zoals ik, 'aangetaste' handen hebt(handen insmeren met slaolie en dan je handschoenen aantrekken), en je sleutelt en huisvader bent(scheelt weer extra poetswerk aan deurklinken e.d.,een was die schoon is als je deze uit de wasmachine haalt, schone boterhammetjes etc. etc... ;) )))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan