Show hier je (nieuwe) gereedschap *2*

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.603
36.130
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Een opvolger voor het volle oude topic... Show je hier je (nieuwe) gereedschap :P

Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!

Bijvoorbeeld:
Mijn test inrichting van mijn handgereedschap. (inmiddels hangt het al naar tevredenheid ;) )
full
 
Laatst bewerkt:
Het merk is Proman. Het komt in mijn geval weg bij ppc een toeleveringsbedrijf voor de parketbranche. 96660 SLC Proman handencreme 500 ml

Website: http://www.plintenenprofielencentrale.nl/PPC/Catagory/96660/ItemView.aspx?Key=96660

Lijkt me prima spul om te proberen :Y(kostda? O-) )




Toen ik in de 'inktpatronen' zat, hadden we ook een soort reinigingszeep.
Werkte prima om je handen te ontdoen van inkt, maar best wel agressief spul(voor mijn handen dan :Y )
Weet alleen niet meer hoe het heet(was een groene tube).
Zoals dat spul wat je hierboven aangeeft, zou ook een goede optie zijn :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik vrees dat je dan toch een bril nodig hebt. volgens mij zie je een digitale 0 met zo'n schuin streepje erdoor aan voor een 8

Ik lees 0,05-1.00 :)
En 0,03-0,10

_O-


Ik zei ook niet dat ik het goed had gelezen, allen dat ik juist dat las zonder leesbril.... ;)

Ach, ben ook al bijna 35, dan is het wel gedaan met de voordelen van jong zijn. -O-
 
Lijkt me prima spul om te proberen :Y(kostda? O-) )




Toen ik in de 'inktpatronen' zat, hadden we ook een soort reinigingszeep.
Werkte prima om je handen te ontdoen van inkt, maar best wel agressief spul(voor mijn handen dan :Y )
Weet alleen niet meer hoe het heet(was een groene tube).
Zoals dat spul wat je hierboven aangeeft, zou ook een goede optie zijn :Y



Ik heb geen iedee wat het kost, wordt met de lijm meegeleverd. Het zal niet meer dan 5 a 10 euries zijn en dat is het spul echt wel waard. Ik heb nog nooit met zulke mooie schone handjes rondgelopen.
 
Ik heb geen iedee wat het kost, wordt met de lijm meegeleverd. Het zal niet meer dan 5 a 10 euries zijn en dat is het spul echt wel waard. Ik heb nog nooit met zulke mooie schone handjes rondgelopen.
Agso.
Verkeerd gelezen, dacht dat het je bedrijf was O-)

Net even gekeken, kost rond de 35eurootjes :o
http://www.tisasite.com/index.php?cPath=22_30
(kon ik zo snel als enige vinden)
 
Laatst bewerkt:
M'n motortakel makkelijker in gebruik gemaakt door er een motor met elektrische rem op te zetten. Nu is hij dus geremd zodra ik hem niet meer bedien.

Voorheen had ik een mechanische rem die ik er handmatig af moest halen bij het bedienen waardoor ik dus altijd 2 handen nodig had.

Nu nog een afstandsbediening maken en hij is weer helemaal goed :)
 
Even een rectificatie...Roken is altijd smerig en link.
Het enige wat bij mij rookt zijn mijn tweetakten. En die ruiken lekker. :+

:^

Denk dat ik 1 van de weinige mensen ben die kan zeggen ook nog nooit maar 1 trekje gehad te hebben.
Ex-vriendin van me is destijds gestopt voor me. Ze vond het niet leuk als ik der wegjaagde als ze buiten een sigaret gerookt had, naar binnen kwam en een kus wou. Zei ik gewoon dat ze stonk }) Werkte wel *O*
Das echt alsof je dan met je neus in een asbak hangt! :r



Trouwens ik trek het gemiddelde hier wel omlaag :P Met mijn 27 :P


En om nog even een ontopic post ervan te maken... vandaag op de Motorbeurs eens kijken of ik nog wat leuk gereedschap kan vinden.
 
Laatst bewerkt:
:^

Denk dat ik 1 van de weinige mensen ben die kan zeggen ook nog nooit maar 1 trekje gehad te hebben.
Ex-vriendin van me is destijds gestopt voor me. Ze vond het niet leuk als ik der wegjaagde als ze buiten een sigaret gerookt had, naar binnen kwam en een kus wou. Zei ik gewoon dat ze stonk }) Werkte wel *O*
Das echt alsof je dan met je neus in een asbak hangt! :r



Trouwens ik trek het gemiddelde hier wel omlaag :P Met mijn 27 :P


En om nog even een ontopic post ervan te maken... vandaag op de Motorbeurs eens kijken of ik nog wat leuk gereedschap kan vinden.


een mooie joe bar asbak of zo.... O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan