Show hier je (nieuwe) gereedschap *2*

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.603
36.131
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Een opvolger voor het volle oude topic... Show je hier je (nieuwe) gereedschap :P

Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!

Bijvoorbeeld:
Mijn test inrichting van mijn handgereedschap. (inmiddels hangt het al naar tevredenheid ;) )
full
 
Laatst bewerkt:
Oke thanks. Het is ook maar voorafentoe-gebruik(zelfs minder dan 1x per maand...een beetje net als mijn s*xleven dus...tmi! :+ )
Ik heb er 1 van knipex, en die zijn wat fijner om bijvoorbeeld een borgring uit je voorpoot te halen(zie ik me niet echt prettig doen met deze tang, achterafgezien)
Beetje prijzig maar verrekte handig:
002004SB.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo , gister in de aanbieding een mooi setje van kraftwerk gekocht, komt mooi uit voor het samenwonen, want ik had niets zelf, pakte alles van mn ouwe heer... Dit is een mooi begin en erg handig voor het sleutelen aan de motor in de woonkamer *O*
( niet steeds naar de schuur op en neer... ) en voor de komende cirquit dagen *O*

3390043821_9ed27b5a59.jpg
 
Gereedschap gerelateerd:

Gisteren voor het eerste keer in mijn leven #11 sleutel gepakt voor de demontage van een oude BMW kuip.... #11 :X ... iemand anders die ooit gebruikt?
[afbeelding]

Heb al wel eens de 11 gebruikt ja, toevallig komt die redelijk overeen met een amerikaanse maat dus bij harleys gebruik ik dat wel eens ;)

Maar aan ander spul nauwelijks inderdaad, en al zeker niet aan japanners :)
 
Gereedschap gerelateerd:

Gisteren voor het eerste keer in mijn leven #11 sleutel gepakt voor de demontage van een oude BMW kuip.... #11 :X ... iemand anders die ooit gebruikt?
[afbeelding]

uhm waar moet ik beginnen...

Lager van de aandrijfas rechts van citroen

inlaatspruitstuk fiat abarth punto

je kunt hem ook lekker over een kapotgedraaide 12 heenrammen...

Als je veel sleutelt kom je hem regelmatig tegen hoor
 
Was die 39.10 een 'loze' maat of heb je iets opgemeten? :+

Mooi spullekes hoor :Y



Verders weer allemaal mooi materiaal voorbij zien komen(op die rubberen genotsknotsen na dan :P :+ )
 
Das toevallig
Voor nop (lag bij het oud ijzer op het milieustation)
Ik heb er ooit een gehad die een "stukje" groter /te groot was en toen weggedaan.
Deze is slecht 60cm hoog.
Even wat roest eraf bietje vet en olie , fini.
full
 
Heb al wel eens de 11 gebruikt ja, toevallig komt die redelijk overeen met een amerikaanse maat dus bij harleys gebruik ik dat wel eens ;)

Maar aan ander spul nauwelijks inderdaad, en al zeker niet aan japanners :)
Ja hoor! Als ik me niet vergis op de stelmoertjes van de GSX-R750! Maar is idd amper gebruikt.
Jullie maken het niet gemakkelijk voor mij :+
...jeps, voor zadel bouten van Zündapp 529 brommerts...
brommers tellen niet mee O-)
uhm waar moet ik beginnen...

Lager van de aandrijfas rechts van citroen

inlaatspruitstuk fiat abarth punto

je kunt hem ook lekker over een kapotgedraaide 12 heenrammen...

Als je veel sleutelt kom je hem regelmatig tegen hoor
Auto's tellen niet mee O-)
De velgen van mijn oude Vespa Scooter bestaan uit 2 helften die met 10 stuks #11 vast zitten.
zie boven O-) O-) O-)
Wat dacht je van M7?

Je moet maar eens aan frans spul sleutelen, dan kom je het veel tegen.
#7 sleutel heb ik ook niet vaak gebruikt denk ik. Remnippel was bij mij #8...
 
Jullie maken het niet gemakkelijk voor mij :+brommers tellen niet mee O-)Auto's tellen niet mee O-)zie boven O-) O-) O-)#7 sleutel heb ik ook niet vaak gebruikt denk ik. Remnippel was bij mij #8...

Okay als auto's niet meetellen , dan heb ik al vele malen een kapotgedraaide m6 vervangen door een m7, en dat is wel weer sleutel 11, en voor wat betreft sleutel 7 , wat dacht je van de meeste slangklemmen, das allemaal 6 en 7 mm, gebruik 7 regelmatig om nog ff een extra tikje strakker te draaien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan