Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Show hier je tent naast de motor



Gele motor met zwarte bak, het donkere koepeltje er naast (met lichter vlak bovenop) is mijn tentje.

Edit; stoeltje had ik gewoon zelf bij
 
Laatst bewerkt:
Wat is dat voor blauw gevaarte aan je wiel, een soort van 'wielklem' ?


Dat is een snorkel om door diep (navelhoogte) water te kunnen rijden.

Als men motor op de camping stond werd de buis losgemaakt (zie foto) om zand en andere zooi uit men tent te kunnen zuigen!

snorkel/stofzuiger!

(stofzuiger is een grapje)







 
Laatst bewerkt:
Waarom moeten mensen meteen 10342432235 fotos laten zien hoe geweldig hun leven wel niet is met de reizen die ze maken. Het gaat om één foto van je motor met een tent als ik in dit topic kijk wil ik alleen motoren met een tent zien en niet 43543563436 andere fotos waar geen tent op staat.

Zwaar irritant
 

Zo meneertje slecht gezind, wel ff goed uit je ogen kijken!

 
Laatst bewerkt:


Terwijl dit topic gewoon per ongeluk door iemand gestart is om te testen hoe hij op MF een foto moest posten, ging niet eens om een motor of een tent maar gewoon om te kijken of hij de FAQ goed had gelezen

 


Moet je lid worden van Linkedin, daar zij meer serieuse zaken, kom op zeg het is hier de eerste kamer niet Wouter.
 

 
Laatst bewerkt:

En dan al die users die een foto plaatsen van een tent ACHTER de motor. Stelletje aandachtshoeren zijn dat Er staat toch duidelijk dat de tent naast de motor moest staan, niet erachter.
 
En dan al die users die een foto plaatsen van een tent ACHTER de motor. Stelletje aandachtshoeren zijn dat Er staat toch duidelijk dat de tent naast de motor moest staan, niet erachter.

En nou ook niet komen met motoren die IN de tent staan
 

En nou ook niet komen met motoren die IN de tent staan
Als je zegt dat iets niet mag...

Maar het grootste stuk staat er naast

Edit: Op een of andere manier doet het plaatje het niet. Zal toch niet mogen.
 
Laatst bewerkt: