Show je tent naast je motor poll 2023

Heb je interesse in weekendje show je kampeer uitrusting?


  • Totaal aantal stemmers
    62
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe is het eigenlijk met iedereen,

De meeste zullen wel terug zijn intussen van vakantie, en voor de gene die nog gaan heel veel plezier.
Het is wel een rare zomer geweest met periode met heel veel zon, maar ook hele natte periodes.
Ik zelf zou naar de Alpen gaan in juni, maar de grote passen waren nog dicht en heel slecht weer in de alpen.
Dus ik heb toen een Hansje gedaan, oftewel een rondje Duitsland. 1 buitje gehad van 10 min in de 10 dagen dat ik onder weg was.
Wel wordt @Tmanneke gemist hier op het Forum.

nou groetjes iedereen :]
 
Ik heb de afgelopen maand met totaal 8200km het regenpak niet aan hoeven trekken.
Wel 3x op punt gestaan om dat wel te doen. Maar dan viel 't iedere keer toch weer mee.
In Oostenrijk (nieder) zag ik een paar keer een bui aan de hemel. Flink aan het gas hangen, dan rijd je er ook weer snel onderuit.
 
Bedankt rob, dat klopt ik heb @Tmanneke al even niet zien poosten, daar is iedereen natuurlijk vrij in. Ik heb hem 1x keer ontmoet ook op de Camping ( Top vent ), maar het viel me op Ik was dus benieuwd hoe het hem vergaat. Kijk, ook met zo'n forum kun je een beetje naar elkaar omkijken en op elkaar letten hahahhade wereld is al individualistisch genoeg.
 
Bedankt rob, dat klopt ik heb @Tmanneke al even niet zien poosten, daar is iedereen natuurlijk vrij in. Ik heb hem 1x keer ontmoet ook op de Camping ( Top vent ), maar het viel me op Ik was dus benieuwd hoe het hem vergaat. Kijk, ook met zo'n forum kun je een beetje naar elkaar omkijken en op elkaar letten hahahhade wereld is al individualistisch genoeg.

Ik had de vraag over het welzijn van @Tmanneke al even geleden in een ander topic gesteld.
Wat je zegt, een beetje naar elkaar omkijken is niets mis mee.
 
Hoe is het eigenlijk met iedereen,

De meeste zullen wel terug zijn intussen van vakantie, en voor de gene die nog gaan heel veel plezier.
Het is wel een rare zomer geweest met periode met heel veel zon, maar ook hele natte periodes.
Ik zelf zou naar de Alpen gaan in juni, maar de grote passen waren nog dicht en heel slecht weer in de alpen.
Dus ik heb toen een Hansje gedaan, oftewel een rondje Duitsland. 1 buitje gehad van 10 min in de 10 dagen dat ik onder weg was.
Wel wordt @Tmanneke gemist hier op het Forum.

nou groetjes iedereen :]


Duitsland trekt mij totaal niet, net als Zwitserland en Oostenrijk.
Ik heb totaal niets met die landen.

Geef mij maar Frankrijk.
 
Jij maakt echt kilometers tijdens jouw vakanties hey.... :}
Dan heb je mijn eerdere post wrs niet gelezen.
Na terugkeer uit Roemenië door panne, ben ik erna wederom vertrokken voor 2 wkn Frankrijk.

Als de geplande vakantie gewoon zou zijn verlopen, was ik op ca 7500km uitgekomen.
Voor 5 wkn rondrit op de Balkan niet heel bijzonder.
 
Met mij is ook alles goed. Ik tour nu door Frankrijk met mijn Smart cabrio en geniet ervan.
Ik hoop dat alles goed is met Tmanneke.

IMG_20230811_202029.jpg
 
Na een 11 daagse toer door Frankrijk en de Spaanse Pyreneeën heb ik afgelopen weekend op het Euro Gespann Treffen doorgebracht.

Ik vond het al zo raar dat ik op de terugweg van Argeles Su Mer tot drie keer toe een zijspan spotte! Nu weet ik waarom.
 
Daar staat continu een evenemententent die het jaar rond voor vanalles gebruikt wordt
Het hele terrein eromheen, 10 hectare of zoiets, is beschikbaar voor het treffen.
Het is geen camping maar voor het treffen is het hele terrein ruim voorzien van sanitair.
 
Ooit op de prima camping gestaan. Paar jaar later camping leeg en verlaten en nieuwe appartementen in aanbouw aan het meertje, vandaar de vraag.
 
Mijn vriendin en ik zouden dit weekend met z'n tweeën met de motor weg gaan, maar werd qua oppas wat lastig. Dus toen plan B in werking gesteld: met het gezin met de tent weekendje weg. Keuze was snel gemaakt voor de camping gezien de prettige ervaring begin dit jaar met M-F op Westerwolde. Was wel een beetje een tweede keuze omdat camping het Bos Roept wederom vol zat.
Heerlijk om met dit weer op Westerwolde te staan!
20230916_114441.jpg
20230916_114927.jpg
 
Mijn vriendin en ik zouden dit weekend met z'n tweeën met de motor weg gaan, maar werd qua oppas wat lastig. Dus toen plan B in werking gesteld: met het gezin met de tent weekendje weg. Keuze was snel gemaakt voor de camping gezien de prettige ervaring begin dit jaar met M-F op Westerwolde. Was wel een beetje een tweede keuze omdat camping het Bos Roept wederom vol zat.
Heerlijk om met dit weer op Westerwolde te staan!
Bekijk bijlage 1925659Bekijk bijlage 1925660
Wat grappig, want ik zou er dit weekend ook zijn met mijn tent. Maar door rugpijn ben ik thuis gebleven.
 
Camping Westerwolde is idd wel een mooie locatie.
Zeker voor polder-bewoners uit West-NL zal het een prachtige plek zijn.

Zelf zal ik er niet snel gaan staan met mijn tentje. Woon er niet zo heel ver vandaan.
Sommige mensen doen dat wel, maar zelf vind ik onnodig om dichtbij te kamperen.
 
Vorige week een rondje Ertzgebergte met mijn TDM gereden. Zoals gewoonlijk overnachten met mijn plm. 20 jaar oud tentje, genaamd Biker van de Vrijbuiter, had toen alleen nog in Roden een vestiging. Tentje was speciaal gemaakt voor fietsers, de aluminium tentstokjes zijn 40 cm. lang (fietstas breeed) en dat is dan ook de lengte pakmaat. Alle morgens doorslag van condens aan dak en vloer tentdoek, word maar eens tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe met iets meer hoogte. Voor de grapjesmakers, mijn motor staat rechts van mijn tent ;).

Ertzgebergte.jpeg
 
Ook ik had dit weekend Westerwolde of Luxemburg in mijn agenda staan, maar helaas is brik pas as dinsdag klaar ook doen mijn ribben nog wat pijn, daar had ik wel doorheen gebeten voor het goede doel. Gok nu op volgende week.
 
Alles komt goed. Al hadden we deze week ideaal weer om zonder al te veel moeite te kamperen. Dat wordt de komende weken qua weer betreft, net ff anders. Maar dat mag de pret niet drukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan