Show je tent naast je motor poll 2023

Heb je interesse in weekendje show je kampeer uitrusting?


  • Totaal aantal stemmers
    62
Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG_9902.jpeg

Geen haring in de grond te rammen, dan maar aan de motor en het elekkastje.
Volgende keer een klopboor meenemen😜
 
Geen haring in de grond te rammen, dan maar aan de motor en het elekkastje.
Volgende keer een klopboor meenemen😜
Nee, goede haringen kopen en een hamer meenemen. (heb ik altijd bij me/ zit in de tentzak)
Veel op rotsgrond gekampeerd. Altijd nog de haringen in de grond gekregen. (soms sneuvelt er 1)
Na 50 jr kamperen laat ik me niet meer verrassen door harde grond)
 
Nee, goede haringen kopen en een hamer meenemen. (heb ik altijd bij me/ zit in de tentzak)
Veel op rotsgrond gekampeerd. Altijd nog de haringen in de grond gekregen. (soms sneuvelt er 1)
Na 50 jr kamperen laat ik me niet meer verrassen door harde grond)
Die heb ik niet bij me
Morgen even op zoek naar een chinees (In Spanje heb je veel van die chinese winkeltjes die van alles en nog wat verkopen)
Veel plezier @Raymond W , nog steeds in Spanje, aan de suup te zien wel.
Eerste dag op pad
Ben nu hier
Google Maps
morgen een stukje noordelijker
volgende week ben ik in L’istartit bij mn zoon
Daarna weer terug naar Cadiar
Cádiar · 18440, Provinz Granada, Spanien
 
Bedankt rob, dat klopt ik heb @Tmanneke al even niet zien poosten, daar is iedereen natuurlijk vrij in. Ik heb hem 1x keer ontmoet ook op de Camping ( Top vent ), maar het viel me op Ik was dus benieuwd hoe het hem vergaat. Kijk, ook met zo'n forum kun je een beetje naar elkaar omkijken en op elkaar letten hahahhade wereld is al individualistisch genoeg.

Ik leef nog ! 8-)

Beetje een lastige zomer achter de rug met enerzijds een tweede verhuis, 5 maanden na de vorige, wat strubbelingen op de plek waar ik met nog 9 anderen woon en enige gezondheidsproblemen. Vorige week heeft een chirurg mijn buik nog eens onder handen genomen en daar ben ik nu van herstellende. Niks ernstig, maar wel pijnlijk. Onvoorstelbaar hoe vaak een mens buikspieren gebruikt. Dat voel ik nu wel. :)
Allemaal bedankt voor de reacties overigens, zal een volgende keer wat sneller van me laten horen. Hartverwarmend is het.
Hopelijk kan ik nu stilaan het oude leventje weer oppakken en de reis voor volgend jaar alvast beginnen voorbereiden. Dit jaar is het er niet van gekomen, dat haal ik dan wel in met wat extra kilometers.


En @lo bmw r80 : dat van die topvent steek ik in mijn binnenzak. *O**O*
 
Hallo allemaal, ff 1x off topic, vraag ook al bij onderdelen te koop gevraagd, maar heeft er mischien iemand een rechtervalbeugel van een r80 liggen beugel lengte 68cm die ik voor een zacht prijsje over kan nemen ??
 
Ik krijg twijfels over jouw verstandelijke vermogens.

Maar goed, in dit geval speciaal voor jou.
Hoop dat je het nu wel KAN snappen. (anders weet ik 't ook niet meer)
Topic gaat over interesse weekend kampeeruitrusting show naast motor.
Komt er iemand die een beugeltje zoekt voor z'n BMW. :X Daar heb je andere topics voor.
 
Kom op zeg.
Hij geeft aan dat hij het op het betreffende topic ook al gevraagd heeft.
Maar omdat hij er hier veel persoonlijk kent, dankzij dat weekend, stelt hij de vraag hier ook eventjes.
Wat is daar mis mee?
Precies,

Even mensen onder elkaar, hij heeft hulp nodig. is prima toch.
Stel je een vraag. En wordt zelfs geholpen!

En weer door.
Niets meer niets minder.

Ook dat het verwijderd moet worden door een Admin?! Gewoon bijna kinderachtig.

Ik elk topic praten ze ook wel eens heel even over andere dingen. Zo spannend is dat toch niet.
 
Kom op zeg.
Hij geeft aan dat hij het op het betreffende topic ook al gevraagd heeft.
Maar omdat hij er hier veel persoonlijk kent, dankzij dat weekend, stelt hij de vraag hier ook eventjes.
Wat is daar mis mee?
Wat voegt het toe in dit draadje?
Als iedereen maar dergelijke offtopic in een topic deponeert komen er steeds minder bezoekers.
Ik klik niet op dit topik om te lezen dat iemand een onderdeeltje voor een soort motor zoekt
Er is ook nog ergens een topic over bmw dus daar meer kans.

ontopik
Zit nu iets ten zuiden van Tarragona

IMG_9954.jpeg
 
Dit topic is ontstaan als interessepeiling om begin dit jaar samen te gaan kamperen. Dat weekend is allang weer voorbij, maar doordat een aantal forumleden elkaar daar hebben leren kennen is dit nu een topic geworden om nog een beetje in na te praten.

Wel bijzonder hoe er nu reacties komen van mensen die claimen dat een berichtje "offtopic" is en verwijderd moet worden, terwijl ze zelf niet bij het kampeerweekend waren 8)7

@lo bmw r80 heeft helaas wat pech gehad en om volgend jaar weer mee te kunnen met het vervolg van dit kampeerweekend probeert hij zijn valbeugel te herstellen. Dat hij zijn vraag hier aan wat bekenden stelt, lijkt me dan prima te verantwoorden ;)

Laten we het hier verder gezellig houden zodat er volgend jaar ook weer animo is om mee te gaan :t

DSC_0884.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan