Show your Chopper

Lijst wat ik heb veranderd:
Achterwiel verbreed, rand en naaf laten poedercoaten, rvs spaken 200 band
voorwiel rand en naaf laten poedercoaten, rvs spaken
Nieuw spuitwerk, blok ook zwart
nieuw stuur, risers, koplamp, uitlaten
korte shocks achter, side mount
spatborden aangepast, zadel laten verkleinen, richtingaanwijzers verwijderd..
 
He murph maar iets van weg hebben en indentiek zijn 2 verschillende dingen hoor als jouw vouwtj blond is m e volle d-cup kan ze in jouw ogen toch wat van pamela weghebben of ni?????trouwns waar zijn die foto's van jouw jesse james chopprtje dan???????? ;) *D *D :Y
full
 
He murph maar iets van weg hebben en indentiek zijn 2 verschillende dingen hoor als jouw vouwtj blond is m e volle d-cup kan ze in jouw ogen toch wat van pamela weghebben of ni?????trouwns waar zijn die foto's van jouw jesse james chopprtje dan???????? ;) *D *D :Y[afbeelding]

Zijn mooie FLH kennen we, nu willen we toch een foto van zijn vriendin zien!!! :P :P :P
 
He murph maar iets van weg hebben en indentiek zijn 2 verschillende dingen hoor als jouw vouwtj blond is m e volle d-cup kan ze in jouw ogen toch wat van pamela weghebben of ni?????trouwns waar zijn die foto's van jouw jesse james chopprtje dan???????? ;) *D *D :Y[afbeelding]


Met mijn ogen dicht nog niet. :P

Ben trouwens te lui om te bouwen.Vind teveel mooi en zo. ;(
 
Laatst bewerkt:
die van jou ziet er ook goed uit rockabilly, alleen zonde van je zadel, heb je een geit ofzo??
RD400 jou oldschool bike ziet er ook goed uit.

Gr Arno.
 
oja, wat al gedaan is:
AME voorvork + platen
Hagon shocks achter (verlaagd)
Creatief gemaakt forward-controls
Breed stuur..

Hoe kom je aan die voorvork?
Ik zou ook graag zo'n voorvork op mijn intrudertje hebben.

Is ie al matzwart?
Ik heb nu vakantie en morgen worden de kleppen gesteld, karbarateurs gesteld alle filters vervangen etc etc. Een grote beurd dus.

Maar die voorvork ben ik wel geinteresseerd in!
Vertel vertel ;(
 
Heren
Zoals sommige van jullie al weten ben ik een chopper aan het maken op basis van een XV920. Ik heb hier op het forum of via links op het forum als enige zeer mooie exemplaren gezien.

Maar ik wilde toch een stapje verder en een extreme hardtail chopper maken.
Omdat dit de eerste keer is dat ik dit doe was ik voor mijzelf al een soort dagboek aan het bijhouden. Toen ik dat zo aan het doorlezen was kwam ik op het idee dat dit misschien wel leuk was om dit met andere te delen.

Dit heb ik dus gedaan. Op de site http://www.xv920chopper.nl kunnen jullie lezen wat ik tot nu toe gedaan heb. En laat ik jullie vooral niet tegenhouden om op de reclamelinks te klikken.

De site is nog niet helemaal compleet maar dit zal geleidelijk worden aangepast.
Kom regelmatig kijken om te zien wat er allemaal veranderd. Niet te vaak langskomen want zo snel gaat het allemaal niet. Het bouwen van een chopper is nogal tijdrovend vooral als je niet veel tijd hebt.

Groeten
Ruud "Mortipede" Ravensbergen aka "Stampede"

PS Ik heb een idee voor een soort nieuwsbrief, zodat je weet wanneer er nieuws is, maar dit moet ik nog uitwerken.
 
Dit is mijn chopperstje.
Heb hem bijna klaar.
Hij is van ´82 dus geen wegenbelasting.
Het volgende is gedaan:

-Verlaagd
-Hardtail van gemaakt
-1100ace tank
-recht stuur 90cm
-Highway hawk handvaten
-Maltezer kruis achterlicht
-side mount kenteken
-Cusom made uitlaten, omwikkeld met hitteband.
-Highway Hawk zadel met veren
-Voorspatbord verwijderd


dsc01518rx2.jpg


dsc01520pf2.jpg


dsc01519eg3.jpg


project115rr8.jpg


Hij is tevens te koop.
Dus mocht je intresse hebben doe me een mooi bod.
 
Na jaren afwezigheid :z I´m Back 8-) , en aangezien de mijne na al die jaren in de vergetelheid is terug gezakt naar pagina 59 in een ander draadje :Y post ik ´m nog maar even opnieuw.
P.s heeft iemand nog wel eens iets van Dwaal :N gehoord ?
full
 
hij is nog steeds in begin fase, maar ik zou de ruwe schets even laten zien.. soms zit je met een potlood in de hand en kan er zo in een keer wat onverwachts uitrollen..

ik zeg er bij: RUWE schets, dus er wordt nog zoveel veranderd.. bijvoorbeeld het achterwiel zit veel te ver naar achter |( :9~ maar goed we zijn weer voorr een poosje van de straat af *D e het ziet er allemaal wat tenger uit.. maar dit is even globaal van wat de bedoeling wordt! sommigen zullen het een drama vinden anderen misschien niet...

Scannen.jpg


op de afbeelding klikken geeft een mooier resultaat
 
Harding,.. Echt wel een vet ding man.. damn,
maar goed, IK moet eerst nog ff sparen voor ik zoiets heb ;)

:] Groeten :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan