Sigaretten uit auto raampjes

Sander78

Die hard MF'er
15 nov 2011
504
0
Alkmaar
De afgelopen 2 dagen al een stuk of 6 van die peuken op mijn helm gehad... Word alleen ik bekogeld met die troep of hebben we er allemaal last van?
 
Ik moet ze ook regelmatig ontwijken. Vind het vrij asociaal, maar daar ik nog nooit fysiek geraakt ben door eentje heb ik de automobilist tot nu toe altijd met rust gelaten.
 
Zo vaak.....soms nog in m'n schoot ook. Lekker met zo'n textielen broek aan.... :X Meestal tijdens het filerijden, dus weinig tijd/ruimte voor een onbeschofte aktie terug.

Gecombineerd met een heerlijke spray uit de ruitenwissers kan mijn dag niet meer stuk.... :/
 
Rij je lekker met je vizier open, hoppatee beetje as in je bakkes. 200 meter verder : peuk tegen je helm... Ik kan niet zomaar een spiegeltje trappen daar ik een agent in spé ben... Lompe opmerkingen thuis laten aub ;)
 
Zo vaak.....soms nog in m'n schoot ook. Lekker met zo'n textielen broek aan.... :X Meestal tijdens het filerijden, dus weinig tijd/ruimte voor een onbeschofte aktie terug.

Gecombineerd met een heerlijke spray uit de ruitenwissers kan mijn dag niet meer stuk.... :/

Ach je moet het positief zien....is die peuk tenminste geblust!
 
Rij je lekker met je vizier open, hoppatee beetje as in je bakkes. 200 meter verder : peuk tegen je helm... Ik kan niet zomaar een spiegeltje trappen daar ik een agent in spé ben... Lompe opmerkingen thuis laten aub ;)

kijk mooi ... nog meer last van hebben, dan ga je daar als je een echte agent bent tenminste voor bekeuren!

Ikzelf heb er ook al een paar terug gekopt .... ik kan daar zo boos over worden..... :(
 
Heb het één keer meegemaakt dat er eentje bijna tussen m'n benen kwam, ben er toen langs gereden en m'n middelvinger opgestoken meer niet. Die kerel trekt zich er waarschijnlijk toch niks van aan
 
Rij je lekker met je vizier open, hoppatee beetje as in je bakkes. 200 meter verder : peuk tegen je helm... Ik kan niet zomaar een spiegeltje trappen daar ik een agent in spé ben... Lompe opmerkingen thuis laten aub ;)
Kan je ze straks mooi bekeuren voor het illegaal aanbieden van afval ofzo *O*
:]
 
Het valt mij ook wel op ja. Heb pas een week m'n rijbewijs, 700km gemaakt, maar toch al een stuk of 3 peuken uit ramen zien komen (en een keer bekogeld met ruitensproeier). Gelukkig geen peuken hoeven te ontwijken...


Eigenlijk moeten we dit gaan doen: (vanaf 20 seconden)
 
Het valt mij ook wel op ja. Heb pas een week m'n rijbewijs, 700km gemaakt, maar toch al een stuk of 3 peuken uit ramen zien komen (en een keer bekogeld met ruitensproeier). Gelukkig geen peuken hoeven te ontwijken...


Eigenlijk moeten we dit gaan doen: (vanaf 20 seconden)

dat filmpje _O- _O-
 
Zit zo'n 10 jaar en 250.000km op de motor maar heb werkelijk nog nooit een peuk om mijn oren gehad. Ruitewisservloeistof, dat dan weer wel. :+
 
Ik rij nu sinds 2 jaar file in/rond Amsterdam vanwege mijn studie, gegarandeerd bingo.

Moet zeggen dat ik de jaren daarvoor er ook nooit last van had... :?
 
zes keer in twee dagen, allemaal tussen je ogen? Da's veel......heel veel...

Maar inderdaad onnadenkend van automobilisten om ze naar buiten te knikkeren. Ik zie ze wel regelmatig voor mijn wielen op het wegdek spatten..
 
Nog nooit in m'n schoot gehad of iets vergelijkbaars, maar wel regelmatig gezien natuurlijk.. Ik vind het ronduit asociaal... maar sigaretten op de grond pleuren is iets wat sociaal geaccepteerd is :') best triest.
 
Voor de rotonde Bruinisse.
Mannetje uit otootje van uitzendburo "pingde" er precies eentje uit het raam die via helm achter m`n ruitje terecht kwam. Op de rotonde hem ingehaald en daarna motor stilgezet. Even netjes gevraagd of hij z`n peukkie mee wilde nemen en bij zich in de asbak wilde doen.
Hij schrok zich rot toen hij z`n peuk zag liggen. Ik rook niet: zei ik hem. Maar er kwam wel lichtelijke rook uit m`n oren van kwaadheid. Toch netjes tegen hem gebleven.
Merkwaardige gewoonte van dit soort figuren. Roken in de auto, maar als tie op is moet tie naar buiten!!!

Beetje agent kan je zo op de bon slingeren voor "illegaal lozen van afval!!! En dat oplopen tot 100 euries
 
Terug
Bovenaan Onderaan