sleutelen aan eigen motor

bigmike

MF'er
26 jul 2006
37
0
zoetermeer
beste motor liefhebbers.

als eerste wil ik even melden dat ik dit post met toestemming
van Duderuud MF crew.

ik wil een hobby ruimte openen in zoetermeer.

dit houd in dat je een werkplek kunt huren met brug gereedschap smeermiddelen e.d
dit voor motor rijders die het leuk vinden om zelf te sleutelen en fo wel willen sleutelen maar het niet alleen aandurven.

mijn hoofdvraag is of er mensen zijn hier die dat intressant vinden.

de tarieven gaan er ongeveer zo uit zien

per uur 17,5
10 uren kaart 80 euro

dit om ongeveer een idee te geven.

wij zijn zelf aanwezig om eventueel aanwijzingen te geven. de openings tijden zouden het weekend en doordeweeks op afspraak zijn.

laat je reactie achter wat er van vind en wat je eventueel mist.

gr mike
 
Je zou de kosten kunnen beperken door de simpele gereedschappen (normale steeksleutels,inbusmaten en schroevendraaiers door de klant zelf te laten meenemen. Het speciale gereedschap zoals poelietrekkers e.d. kun je dan met een soort ringetjes systeem aan de klanten uitlenen. (elke klant krijgt een paar ringetjes met een nummer erop. Moet-ie iets hebben, ruilt-ie het ringetje tegen het gereedschap. Zo weet je wie wat heeft gebruikt. Als ze klaar zijn leveren ze hun ringetjes weer in. Als alle ringetjes er zijn is het goed, als ze er één missen (dus iets gebruikt en niet ingeleverd) moeten ze een vergoeding betalen of alsnog het gereedschap inleveren.)

Voor veel sleutelaars is dit echter wel de ideale oplossing. Speciaal gereedschap is duur en de mogelijkheid dit te kunnen lenen in de sleutelruimte is ideaal.

deze methode is wel goed tegen 'diefstal' van niet speciaal gereedschap. moet de sleutelaar wel zelf gereedschap hebben EN NATUURLIJK ook zelf mee KUNNEN nemen.

ik zie mijzelf al mijn gereedschap kisten al achterop de motor binden.....gaat niet goed.

mar hoe los je het probleem op als iemand geen eigen gereedschap heeft???
 
leidschendam zit er ook een..2 bruggen te huur..weet nie precies de prijzen die hij rekent. bikers place..leidschendam.(geen spam maar ter info dat je weet dat je niet de enige ben) zoetermeer zit ook zoiets maar dan brugverhuur voor scooters.
 
Was zaterdag met mijn broer bij Mad Racing in Noord Scharwoude, staan als ik het goed begreep ook zelf sleutel tafels met hulp!

Hele gezellige boel, en ze weten ook waar ze het over hebben.

Omg. Alkmaar wellicht een tip voor mensen?

(geen SPAM natuurlijk, motorrijders onder mekaar tippen)
 
zorg dat je onderdelen op voorraad hebt (remblokken,accu's,bougies,filters,ed), zo kun je ook gaan fungeren als winkel waar de thuissleutelaar ook bij jou onderdelen komt kopen...
Kost veel te veel geld. Koop maar voor E5000 aan spullen en je hebt nog te weinig of de helft is incourant.
Zorg dat je een goede grossier hebt is een betere tip, alleen word dat moeilijker in het weekend en na kantooruren..

Ik zou ook sleutelcursesen/workshops geven. Dat geeft naamsbekendheid en worden mensen entousiast om zelf te sleutelen.
Suc6 iig
 
Terug
Bovenaan Onderaan