Jean du Lac
Die hard MF'er
( www.motortrailerBUDEL.nl )
groet Jan
groet Jan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het komt wel weer uit, die ene user die zich aanmeldt, meteen gaat klagen, en vervolgens wegblijft.En dat is ondernemer (volgens zijn profiel)
Niet een erg zakelijke aanpak en ook het taalgebruik is niet bepaald een staaltje van correcte grammatica.
Ik weet niet wat je doet maar een offerte met dergelijk taalgebruik zou het bij mij niet goed doen en dat is denk ik maar goed ook want je manier van omgaan met een geschil is ook al ergerlijk.
Verder weet je blijkbaar niet hoe het zit met rechten en plichten, lang wachten op een geschil is er dan vast niet bij
Er moest even een akkefietje opgelost worden en dat is nu uitgepraat.En dan wel de naam van de poster laten staan, dus toch gratis reclame......
Ach, ik ken ze (stonden 2 stands naast mij in Utrecht), en ze bedoelen het vast niet kwaad.
Helemaal eens maar helaas heeft niet iedereen de ruimte om zo'n ding te stallen gedurende de 50 weken per jaar dat hij niet wordt gebruikt....Ik kan niet zo snappen waarom mensen een *specifieke* aanhanger aanschaffen die maar 1 ding kunnen.
Kan je als je naar de bouwmarkt moet , of wat anders vervoeren alsnog zo'n ding gaan huren.
Heb zelf een gebruikte vlakke kar aangeschaft, ( werd gebruikt om koetsjes te vervoeren )
Kan gewoon alles op.. , en zitten gewoon oprij platen bij en een liertje er op.
Van handelsmaten hout , bigbags , quads, grasmaaiers , keukenblokken tot 3 motoren..
( moet je wel vouwen, 2 passen er zo op, alleen even op je gewicht letten )
En ligt heel wat beter achter je auto als zo'n micro-zwabberkarretje
Goeie foto! Want ik heb ook zo'n... auto. En een motolug natuurlijk. Helaas geen italiaanse motor erop maar gewoon een japanner (die deels dan weer in Italie gemaakt worden maar dat terzijde).
Dat aanspannen valt wel mee hoor! Het voorwiel gaat in de klem en vanaf de achterkant (duo-stepjes zeg maar) twee banden schuin naar voren naar de as en hij staat. Ik doe wel meer banden voor mijn eigen gemoedsrust, maar echt nodig is het niet.
Ik zou niet weten waarom je geen wielharnas zou kunnen gebruiken. Zo'n ding staat nog op mijn verlangslijstje. Ja in het voorbeeld van de Guzzi misschien niet, maar da's alleen vanwege die koffers!
.... lijkt mij de manier van afspannen verre van ideaal. Op hun eigen website zie ik die spanbanden allemaal naar de as gaan. Zo trek je hem toch weer uit een wielklem? Nu ziet dat c-profiel aan de voorkant er ook niet heel erg robust uit maar kun je de boel niet naar voren afspannen en met een beetje zijdelingse stabiliteit? En een wielharnas lijkt me een no-go?....
....Ik zou denken dat je de motor toch iets in de vering wil trekken aan de voorkant en dan lijken mijn banden van voor naar achter niet te werken? En dat wielharnas lijkt me om dezelfde reden lastig, hoe span je dat ding netjes af?
Die uitstekend c-profielen voor en achter, kun je daaraan afspannen?...
Helemaal eens maar helaas heeft niet iedereen de ruimte om zo'n ding te stallen gedurende de 50 weken per jaar dat hij niet wordt gebruikt....
Ik ben het helemaal met je eens dat het handig is om een allround aanhanger te kopen, maar mijn Erde pm310 ligt in Frankrijk bij 130 km/h rustig achting de auto. Dat zou hij in NL ook doen, maar in NL mag ik niet zo snel met een aanhanger...
En ligt heel wat beter achter je auto als zo'n micro-zwabberkarretje
Niet iedereen heeft de ruimte om een aanhanger te stallen, zo'n ding zou mij gruwelijk in de weg staan. De opvouwbare trailer kun je overal opbergen, de onderdelen kun je zelfs op zolder kwijt.....Ik kan niet zo snappen waarom mensen een *specifieke* aanhanger aanschaffen die maar 1 ding kunnen....
En welke bedoel je daarmee ? De mijne rijdt heel stabiel........En ligt heel wat beter achter je auto als zo'n micro-zwabberkarretje ...
Ik zou denken dat je de motor toch iets in de vering wil trekken aan de voorkant en dan lijken mijn banden van voor naar achter niet te werken? En dat wielharnas lijkt me om dezelfde reden lastig, hoe span je dat ding netjes af?
Die uitstekend c-profielen voor en achter, kun je daaraan afspannen?
En zoals eerder gezegd, ik heb ook liever een degelijke aanhanger die ik voor meer doelen kan gebruiken maar ik heb geen plek om zo'n ding te stallen
Bij een racer zit je wel vast aan een stuurharnas? Of zijn er andere opties? Ik ben niet zo'n fan van de motor aan de clipons vast te zetten.Misschien is dit een leuk alternatief
link.marktplaats.nl/m1116049919
Of www.mjaanhangers.nl
Wellicht dat op de motorbeurs ook nog leuke opties staan.
De Motolug is overigens echt een prima aanhanger, motoren staan als een huis.
Dat probleem heb je toch met elke aanhanger, of niet? In theorie kun je toe met bandjes aan je stepjes of valbeugels, maar of je dan rustig rijdt...Bij een racer zit je wel vast aan een stuurharnas? Of zijn er andere opties? Ik ben niet zo'n fan van de motor aan de clipons vast te zetten.
Ik heb er vaak 2 enduros op, met vrij brede sturen. Dat gaat eigenlijk alleen als de sturen niet exact op dezelfde hoogte zitten. De goten zitten niet heel ver van elkaar vandaan.En kunnen er op de twin 2 brede motoren naast elkaar zoals 2x 1200GS?