Dat is mogelijk. Niet alle uitlaten passen even goed. Het kan zo zijn dat er ergens "valse lucht" getrokken wordt, dan ontstaat er naverbranding van het deels onverbrande mengsel en hoor je die knallen. Controleer eerst of je alles goed op elkaar hebt aangesloten. Soms is een linkpijp nét niet genoeg aangeschoven of sluit het met een beetje draaien of aandraaien van een klem wél goed af. Je kunt vaak wel (voorzichtig...) voelen of het ergens lekt, je kunt er bv. een dun papiertje bij houden.
Het kan soms nodig zijn om een likje pasta, meestal tussen de linkpijp en de bocht, aan te brengen. Gebruik geen gun-gum oid, dat wordt hard en breekt dan door de trillingen, je hebt er een hittebestendige siliconenpasta voor. Gebruik zo weinig mogelijk.
is in het kort dat je carterontluchting weer richting je airbox ingaat. ploffen hoort erbij dat ie iets te rijk staat. (beter dan te arm -> verbranden je kleppen) Wil je het compleet maken powercommander erop en af laten stellen en is je gasaanname ook veel mooier.Dit is allemaal chinees hoor voor mij.. Wat is een ais systeem?
Een "Slip-On" welke gemaakt is voor het type fiets waarop 'ie gemonteerd wordt heeft in de regel nergens last van "knallen".
Welke 2-Brothers slip-on is er gemaakt voor de EU (FZ8) fietsen (of anders gesteld: Welke 2B is EU gekeurd)?
US fietsen staan altijd anders afgesteld in de ECU, bijvoorbeeld.
Bij de dealer zeiden ze dat alles normaal was, maar die tbr moet er af voor een dynorun te doen omdat die open carbon los zou komen.. Ze hebben de klepspeling gecontroleerd door hem aan de pc te linken, en alles zou in orde zijn. Het is normaal die knallen zeggen ze, het is door het type uitlaat omdat de naverbranding rapper de pijp uit moet is hun antwoord voor die knallen.
Bij de dealer zeiden ze dat alles normaal was, maar die tbr moet er af voor een dynorun te doen omdat die open carbon los zou komen.. Ze hebben de klepspeling gecontroleerd door hem aan de pc te linken, en alles zou in orde zijn. Het is normaal die knallen zeggen ze, het is door het type uitlaat omdat de naverbranding rapper de pijp uit moet is hun antwoord voor die knallen.
is in het kort dat je carterontluchting weer richting je airbox ingaat. ploffen hoort erbij dat ie iets te rijk staat. (beter dan te arm -> verbranden je kleppen) Wil je het compleet maken powercommander erop en af laten stellen en is je gasaanname ook veel mooier.
Waar zou ik hem dan best eens laten afstellen? Ik ben van Wevelgem (West vlaanderen) België
De motor zit nog 8 maand in garantie. (Doet dat afstellen iets aan de garantie van de fiets?)
Ik weet het ook niet, maar de dichtsbijzijnde testbank is hier al zo'n 180km rijden, en als
Ik ervaringen lees om die injectie aan te passen moet je al een powercommander zitten hebben? Of zijn dat ook fabeltjes?
Ja hij heeft daar een soort van oem pin ingestoken onder de tank en dan gas gegeven en kort gas open en snel toe, en het plofte al hard in zen neutraal, dan is hij ermee gaan rijden met dat bakje op de openbare weg en hij zei de pc toont nergens een storing aan, het knallen is normaal met je uitlaat omdat je gat veel groter is.