Verkeerde motorolie on runner 180

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yassine Bezih

Rookie
17 jan 2024
7
25
Goededag ik heb een motorrunner 180 2 takt. Per ongeluk heb ik auto motorolie in de moter gedaan de hoeveelheid van 2 doppen misschien waarna de motor slechter begon te lopen en te stotteren. Heb de olietank leeggehaal carburateur schoongemaakt nieuwe slangen vervangen. Hij start nu soms wel na een paar x kicken maar valt na korte ti je lopen weer uit en hoor ook harde knallen uit de uitlaat en witte rook komt uit de uitlaat ook tussen het korte bochtje van de uitlaat en de pijp zelf komt olie tussenuit wie kan mij helpen en mij vertellen wat ik moet doen
 
307.jpg
 
Goededag ik heb een motorrunner 180 2 takt. Per ongeluk heb ik auto motorolie in de moter gedaan de hoeveelheid van 2 doppen misschien waarna de motor slechter begon te lopen en te stotteren. Heb de olietank leeggehaal carburateur schoongemaakt nieuwe slangen vervangen. Hij start nu soms wel na een paar x kicken maar valt na korte ti je lopen weer uit en hoor ook harde knallen uit de uitlaat en witte rook komt uit de uitlaat ook tussen het korte bochtje van de uitlaat en de pijp zelf komt olie tussenuit wie kan mij helpen en mij vertellen wat ik moet doen
Pizza koffer verwijderen, wordt hij altijd sneller van.
 
Heren, is het nu opgelost? 😂

Man man man, wat een lompe gast, iedereen probeert het op te lossen voor je en dan zooooooooooo'n grote bek! :')
Is dit de standaard vandaag de dag?

Mensen voed je kinderen op, anders is dit het resultaat... Plaatsvervangende schaamte...
De antwoorden voldoen niet aan de verwachting en dan worden mensen boos.
Maarja, dit is internet.
 
Ga toch weg man met je matties wat denk je nou mag ik mijn mening niet geven soals hun dat ook doen? Met je grote bek

Luister als je zulke grote praatjes hebt met je tot nooit meer ziens miet je komen en niet achter een beeld zo tof doen vriend
Er is je door een moderator verzocht je taalgebruik te matigen. Blijkbaar is de boodschap niet over gekomen. Mijn boodschap is, dat we op dit forum niet zitten te wachten op mensen, die de forum regels niet respecteren. De moderator had je bij de eerste gelegenheid al van het forum kunnen gooien, maar heeft je op een fatsoenlijke wijze op de regels gewezen. Degene met grof provocerend taalgebruik dat ben jij ! Daarom is je aanwezigheid op de forum niet langer gewenst. Je krijgt een ban.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan