SM: KTM 640 LC4 vs. Suzuki DRZ400SM

SM contest

  • KTM 640 LC4

    Stemmen: 17 48,6%
  • Suzuki DRZ400SM

    Stemmen: 18 51,4%

  • Totaal aantal stemmers
    35
hey, je ziet aan mijn naam dat ik van KTM's hou maar ik ga toch voor de DRZ omdat die wel wat goedkoper is dan de ktm niet snel stuk gaat, en je zou ook een stukje onverhard mee kunnen pakken, wheelies gaan helemaal prima(volgens een goeie vriend).. kortom je kan er zeker met fun mee naar je werk gaan.

maar het lijkt me toch verstandig om te gaan proefrijden op alle 2
 
Zoals ik het lees zou ik voor de drz gaan als ik jou was,

Als ik zelf geen 2 meter was en normaal op zon drz kon zitten kocht ik erook een met een bigbore kit erop voor de net iets meer pks;),
 
Zoals ik het lees zou ik voor de drz gaan als ik jou was,

Als ik zelf geen 2 meter was en normaal op zon drz kon zitten kocht ik erook een met een bigbore kit erop voor de net iets meer pks;),
]
[*]Ik ben 2 meter lang (dus niet de kleinste), niet heel zwaar voor mijn lengte (95 kilo)

_O-





:') dus...

mijn lengte speelt dus wel een rol :P



@grandia: die DRZ staat er ook pas sinds vandaag op. Maar wel weer rete-ver bij mij vandaan... Net als de meeste sm's op martkplaats.
Die drz uit hoogeveen heb ik al ff in de showroom bekeken, wil daar komend weekend proefritje op doen.
 
En nu onderbouwen waarom een 660!
Puur voor vermogen.Ik denk dat je met een DRZ toch net te kort komt.
Ik heb een 400 Husaberg gehad,die ik veel gebruikte op de gewone weg,en ik vond hem te sloom.Ik kwam wel van een Husaberg FS650 af dus dat was ook geen vergelijk.
Ik koos voor de 660 om zijn redelijke onderhoudsintervallen en omdat ie toch power zat heeft(voor mij dan)
"My 2 cents" :)
 
gekozen voor de ktm in de poll.

waarom?
ik heb een wr400 gehad maar die liep redelijk in de toeren als je 100-120 ging rijden.
En voor off road precies genoeg vermogen met de standaard tandiwel verhouding dus aanpassen was niet verstandig.


Rijdt nu een ktm 525 en die loopt op zijn sloffen 120 km/h
 
gekozen voor de ktm in de poll.

waarom?
ik heb een wr400 gehad maar die liep redelijk in de toeren als je 100-120 ging rijden.
En voor off road precies genoeg vermogen met de standaard tandiwel verhouding dus aanpassen was niet verstandig.


Rijdt nu een ktm 525 en die loopt op zijn sloffen 120 km/h
Klopt, met mn DRZtje rijd ik ook aardig in de toeren met 130km/u.. Gelukkig kom ik niet zo vaak op de snelweg :P
 
Ik mis eigenlijk ook nog wel de drz vervanger van yamaha wr 250 X. hoe kijken de mensen tegen deze weg sumo aan :x.
 
Ik heb een DR-Z400SM gehad.
De drz voldoet volgens mij precies aan jou eisen, maar als je 2 meter lang bent is de drz wel erg klein voor jou ben ik bang.
Maar daar kom je bij een proefrit wel achter. :Y
 
eerst mogen er geen alternatieven worden genoemd en nu kom je zelf met iets anders

niet eerlijk :')


Deze opmerking had ik natuurlijk verwacht en je hebt ook helemaal gelijk.
Ik wilde er eerst een nieuw topic voor openen, maar nu we er toch zijn...

Zoals ik al aangaf, is de intentie van dit topic toch niet helemaal uit de verf gekomen. Het gaat nu al steeds meer richting een topic waarin iedereen zijn favoriete sm komt vertellen.

Daarom maar ff peilen wat uiteindelijk míjn favoriet gaat worden :)
 
jawel hoor, ik zie geen reden om te liegen.

Ik heb dan ook niet verteld dat ik mij heb ingelezen in niet af-fabriek zijnde sm's. En ook zeker niet in een KTM 520.

Wel heb ik gezegd dat ik nieuw ben en dat ik graag wat hulp kan gebruiken. Dus kom maar op met die info...
 
Ze bedoelen waarschijnlijk dat die KTM op Mp best leuk is "gepimpt "maar dat het belangrijkste niet is gedaan namelijk de klauw.

Wel leuke schijven erop ed. maar dan het enduro klauwtje laten zitten ipv van een dikke vierzuiger Brembo of Motomaster.
 
Terug
Bovenaan Onderaan