Smiley mag rijden!!!!

Smiley

Rookie
10 mei 2003
28
0
Delft
Ben ik net bij het CBR om een stukje te gaan rijden op de motor, zegt de man die me al de hele tijd achterna zat in een koek-trommel.... nou gefeliciteerd... je ben GESLAAGD!!! ;)

Dus vanaf morgen ochtend (Stads kantoor is al dicht :( ) Mag ook Smiley :]

:)
 
En ? Wat voor bike gaat het worden ?

Nou volgens de examinator waren de transalp en ik een leuk stelletje. Maar ik ben toch van mening dat een GSX-R me beter zal staan! O-)
Dus ik ga eerst maar eens wat fietsen huren om een beetje gevoel te krijgen van hoe en wat er nou zo a-relaxed is aan een buik schuivert. :?

Conclusie.... :?
 
Nou volgens de examinator waren de transalp en ik een leuk stelletje. Maar ik ben toch van mening dat een GSX-R me beter zal staan! O-)
Dus ik ga eerst maar eens wat fietsen huren om een beetje gevoel te krijgen van hoe en wat er nou zo a-relaxed is aan een buik schuivert. :?

Conclusie.... :?
:^ Kan ik best in mee komen. Rijd eerst een tijdje rond op wat verschillende motoren en kijk dan of een buikschuiver wel bij je past. Het blijft toch ook gevaarlijk spul als je er verkeerd mee om gaat.
Gefeliciteerd en veel veilige :] :] kilometers.
 
VAN HARTE GEFELICITEERD.........

35.gif


Heel veel :] :] :] plezier
 
Ik betwijfel of je een fiets mag huren als je net 1 dag je rijbewijs hebt. Wellicht zijn testritten bij de dealer een beter idee? :S

Anyway, gefelicitaart met je roze papiertje!

Enuhm... kijk ook eens naar Kawa ZX6R :)
 
Gefeliciteerd :) ! En anders kan je altijd een proefrit maken, meestal maar een uurtje maar dan heb je iig enig idee hoe de motor rijdt.
 
Hmmm.. je doet je naam geen eer aan op die foto :P
Maar wel gefeliciteerd. Misschien spot ik je nog wel
eens want je woont aardig in de buurt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan