Snap-on tools

Voordat je het weghaalt:
quote: Nee, jij zeikt en scheld gewoon onder je eigen naam. Hier 3 posts van je bestemd voor een mede MF´er in een topic over een CRX:
Ben je bezig met een training "integratie in de trailer trash wereld"
Goed bezig jochie


Is voor Slow ook wat makkelijker ;)

Nu ik het weer even lees...
kinderachtig idd. en creepy at the same time. Zouden ze een file van mijn topics bij houden? Is big brother watching me?
 
Nu ik het weer even lees...
kinderachtig idd. en creepy at the same time. Zouden ze een file van mijn topics bij houden? Is big brother watching me?

Je kunt gewoon "zoeken op topicstarter"
Als je links op je naam klikt zie je bovendien ook nog eens alle topics waarin je ooit gereageerd hebt.
Ondertussen heeft TT-himself zich even gemeld in je andere topic......
 
Je hebt nou eenmaal altijd mensen die denken dat, wanneer iets duurder is, het automatisch ook beter is. En daar profiteert een merk als Snap-On van. :z
Juist. Mooi voorbeeld: mijn vrouw had vroeger een schoenenwinkel. Hadden ze wat slippertjes liggen van 10 euro, geen hond die ze wou. Maakten ze ze duurder, vlogen ze de winkel uit.

Maar mogelijk zit het verschil bv. in de vorm van de bek van de steeksleutel, alhoewel Facom ook zulke sleutels heeft?
 
Oeioeioei... dit is weer zo'n vraag die tot van die 'interessante' discussies leidt... (zoals Harley vs racer).

- Past perfect op bouten moeren. En met de Flank Drive Plus sleutels krijg je ECHT meer oude moeren los dan met gewone sleutels (eigen ervaring)
- Erg sterke legering. De boel vervormt/slijt niet na wat functioneel geweld
- De doppen zijn dunner dan van veel andere merken, past lekker in kleine ruimtes.
- Levenslange garantie. Gaat er iets kapot krijg je gelijk een nieuwe.
- Ligt perfect in de hand.
- Goed schoon te maken (lekker dik chroom)
- Kijk waarmee professionele raceteams, vliegtuigbouwers, luchtmacht en motorzaken werken (en deze jongens zijn vrij ongevoelig een marketing trucjes als 'duurder = beter')

Een hele hoop van deze eigenschappen zijn ook van toepassing op Dowidat, Facom, Gedore, etc, dus uiteindelijk speelt persoonlijke voorkeur/fetish dus ook mee... Ik vind het gewoon mooi en perfect spul... Ha!

En als je het via Ebay koopt (desnoods gebruikt) valt de prijs 'ook wel mee'.

Deze opmerkingen zijn mijn persoonlijke mening en ik ga proberen me buiten welles/niets discussies te houden :9
 
Laatst bewerkt:
Oeioeioei... dit is weer zo'n vraag die tot van die 'interessante' discussies leidt... (zoals Harley vs racer).

- Past perfect op bouten moeren. En met de Flank Drive Plus sleutels krijg je ECHT meer oude moeren los dan met gewone sleutels (eigen ervaring)
- Erg sterke legering. De boel vervormt/slijt niet na wat functioneel geweld
- De doppen zijn dunner dan van veel andere merken, past lekker in kleine ruimtes.
- Levenslange garantie. Gaat er iets kapot krijg je gelijk een nieuwe.
- Ligt perfect in de hand.
- Goed schoon te maken (lekker dik chroom)
- Kijk waarmee professionele raceteams, vliegtuigbouwers, luchtmacht en motorzaken werken (en deze jongens zijn vrij ongevoelig een marketing trucjes als 'duurder = beter')

Een hele hoop van deze eigenschappen zijn ook van toepassing op Dowidat, Facom, Gedore, etc, dus uiteindelijk speelt persoonlijke voorkeur/fetish dus ook mee... Ik vind het gewoon mooi en perfect spul... Ha!

En als je het via Ebay koopt (desnoods gebruikt) valt de prijs 'ook wel mee'.

Deze opmerkingen zijn mijn persoonlijke mening en ik ga proberen me buiten welles/niets discussies te houden :9

Ja, dat wilde ik dus net zeggen.
Snappen jullie het nu dan eindelijk!
 
tja, het is maar net wat je zelf prettig vind, en waar je het voor gebruikt, en hoe veel.

iemand die af en toe thuis een schroefje aandraait heeft genoeg aan praxis huismerk schroevendraaiers.
iemand die beroepsmatig elke dag sleutelt, heeft behoefte aan beter spul.
ben zelf persoonlijk behoorlijk tevreden overHazet en knippex(tangen)
maar gedore of rahsol voldoet in de meeste gevallen goed genoeg voor waarik het voor nodig heb


Ikzelf werk als onderhoudsmonteur, en sleutel dus de hele dag door, o.a. aan 400 tons, hydraulische en excenter persen, dus ook de grotere maten (dop 45 en steeksleutel 60 imbus 17 of 19 zijn geen uitzondering.

full



Ik heb op mn werk het meest gedore spul, maar o.a. ook sandvic bahco, wat hazet en knipex.


thuis heb ik mn steek en ringsleutels, steeksleutels,ring-steeksleutels ook van gedore en rahsol(b-merk van gedore, zelfde kwaliteit en garantie, maar goedkoper)
schroevendraaiers van gedore.
doppenset van hazet en gedore.
tangen van knippex (zeer goed spul)
imbusset metrisch praxis
imbusset inch gedore

het meeste spul in de aanbieding gekocht.
en het voldoet voor mij goed.

daarbij, als ik eens iets speciaals nodig heb, kan ik het altijd vna mn werk lenen.




snap-on is zeer zeker goed en mooi spul, maar naar mijn idee te duur voor waar ik het voor gebruik, maar nogmaals daar heeft ieder zijn eigen mening over.
 
Leuk die reacties allemaal maar hoe zit het met mijn voorstel:

QUOTE
Ik heb gisteren de catalogus van Snap-on bekeken.

Zou het een idee zijn om gezamelijk wat inkopen te doen bij een dealer van
Snap-on om zodoende korting te krijgen/bedingen?

Wie zijn er evt. geinteresseerd in Snap-on gereedschap?
Let wel, het blijft duur spul dus zelfs met bv 10% is een setje sleutels een stevige investering. Zonder rot te willen klinken: met 100euro kom je dus nergens en hoef je eigl. ook niet te reageren.

Ik wacht reacties af en dan trekken we later wel een conclusie.
Misschien kunnen we naast de lingerie party's de eerste Snap-on party organiseren!

Slow

Voor meer info:
www.Snap-on.nl
UNQUOTE

Of moet ik een nieuw topic hiervoor openen?
 
interessant Knukkel!
Ook noemenswaardig is dat het fonds sinds medio sept. een aardige duikeling heeft gemaakt.
Gelukkig is nu door het gerucht van een grootse inkoopactie via MF de koers aan het aantrekken.
Hadden we eigl. van moeten profiteren!
 
interessant Knukkel!
Ook noemenswaardig is dat het fonds sinds medio sept. een aardige duikeling heeft gemaakt.
Gelukkig is nu door het gerucht van een grootse inkoopactie via MF de koers aan het aantrekken.
Hadden we eigl. van moeten profiteren!

De verwachte winst was 17% afgenomen las ik ergens.
Heb jij trouwens de prijslijst voor europa*? Of moet een dealer steeds een prijs 'op aanvraag' maken?


* en kun je die morgen meenemen?

edit: die 17% klopt niet... dat was in 2001 :o
 
Laatst bewerkt:
Sorry, prijslijst is er niet. Volgens mij is het idd alleen volgens offerte van de dealer.
Wil je dan de catalogus nog inzien of ging het alleen om de prijslijst?

Over het Snap-on aandeel: ik zou nu geen goede reden kunnen bedenken om in aandelen als Snap-on te investeren. Het lijkt me nogal volatiel. Maar goed, welk aandeel is dat op dit moment niet? Wellicht is het leuk voor daytraders maar daar behoor ik dus absoluut niet bij.
S
 
Laatst bewerkt:
Stelletje nietsnutten!
Jullie zijn mijn topic aan het vervuilen!
Waar is baksteen als je hem nodig hebt?

Ik neem dus aan dat behalve Knuppel er niemand is die intresse heeft in "echt" gereedschap? Dan moeten jullie het zelf maar weten. Blijf maar lekker door prutsen en kom vooral niet bij bij lenen als ik straks wel voorzien ben.

O ja, nog iemand tips over hoe ik mijn vrouw geld afhandig kan maken voor Snap-on tools? Knukkel jij?
:9
 
Terug
Bovenaan Onderaan