Snap-on tools

Stelletje nietsnutten!
Jullie zijn mijn topic aan het vervuilen!
Waar is baksteen als je hem nodig hebt?

Ik neem dus aan dat behalve Knuppel er niemand is die intresse heeft in "echt" gereedschap? Dan moeten jullie het zelf maar weten. Blijf maar lekker door prutsen en kom vooral niet bij bij lenen als ik straks wel voorzien ben.

O ja, nog iemand tips over hoe ik mijn vrouw geld afhandig kan maken voor Snap-on tools? Knukkel jij?
:9

We hebben gewoon geen gereedschap nodig met onze jappen O-)

Wat dat geld betreft==> probeer het eens door te zeggen dat je het nodig hebt voor de babykamer, dan vinden ze alles goed *D
 
dus als ik het goed begrijp koop je het omdat een echte hder het ook gebruikt.
wat te lezen is op hun site.
doe mij maar sleutels zonder chroom en poespas.
die passen wel beter.
 
We hebben gewoon geen gereedschap nodig met onze jappen O-)

Wat dat geld betreft==> probeer het eens door te zeggen dat je het nodig hebt voor de babykamer, dan vinden ze alles goed *D

Jij hebt ook een kop als een ijzeren deksel he!
Heel toevallig heb ik nav de chopper meeting mijn ega gemeld dat ik graag een gebruikte HD wil kopen voor mijn "soon to be born son". Toen ze zei dat ze dat wel wat prematuur vond heb ik gezegd dat ik dan 18 jaar heb om dat ding te verbouwen en dan heeft hij een echte klassieker tegen die tijd.
Ik bespeurde ergens wel een glimlach maar wat dat moest betekenen weet ik nog steeds niet.
Het kan dus zijn dat ze denkt "laat maar lullen die eikel" of ze denkt "dat gaat hij nooit redden in 18jaar". Ik check dat vanavond nog wel even.

Wat betreft de babykamer (zwaar off topic):
Die kwamen ze afleveren vandaag maar die heb ik niet eens uit de vrachtwagen laten halen vanwege beschadigd. Bedankt dus voor de tip maar babykamer en snap-on of HD gaat nu even niet meer samen.

Back to business boys!
 
Knuk, speciaal voor jou even een stukje dat ik eerder geschreven heb:

Oeioeioei... dit is weer zo'n vraag die tot van die 'interessante' discussies leidt... (zoals Harley vs racer).

- Past perfect op bouten moeren. En met de Flank Drive Plus sleutels krijg je ECHT meer oude moeren los dan met gewone sleutels (eigen ervaring)
- Erg sterke legering. De boel vervormt/slijt niet na wat functioneel geweld
- De doppen zijn dunner dan van veel andere merken, past lekker in kleine ruimtes.
- Levenslange garantie. Gaat er iets kapot krijg je gelijk een nieuwe.
- Ligt perfect in de hand.
- Goed schoon te maken (lekker dik chroom)
- Kijk waarmee professionele raceteams, vliegtuigbouwers, luchtmacht en motorzaken werken (en deze jongens zijn vrij ongevoelig een marketing trucjes als 'duurder = beter')

Een hele hoop van deze eigenschappen zijn ook van toepassing op Dowidat, Facom, Gedore, etc, dus uiteindelijk speelt persoonlijke voorkeur/fetish dus ook mee... Ik vind het gewoon mooi en perfect spul... Ha!

En als je het via Ebay koopt (desnoods gebruikt) valt de prijs 'ook wel mee'.

Deze opmerkingen zijn Slow's persoonlijke mening en ik ga proberen me buiten welles/niets discussies te houden :9
 
het is af en toe ook wel de moeite waard om zelf een stuk gereedschap te fabriceren.
heb vorige week deze in elkaar geprutst.
van wat stukken strip, hoeklijn, kogel gelagerde wieltjes, en een schroefspindel van een ouwe schaarkrik.

full
 
het is af en toe ook wel de moeite waard om zelf een stuk gereedschap te fabriceren.
heb vorige week deze in elkaar geprutst.
van wat stukken strip, hoeklijn, kogel gelagerde wieltjes, en een schroefspindel van een ouwe schaarkrik.

(Afbeelding)

Knap staal(tje)werk!
Ik ben ook nog opzoek naar een brug.
Had eigl. mijn zinnen gezet op een brug uit de veiling van Kruisinga motoren maar die was uiteindelijk te prijzig.
Als iemand nog tips heeft voor een brug die hoger heft dan 1 meter dan graag!

S
 
Knap staal(tje)werk!
Ik ben ook nog opzoek naar een brug.
Had eigl. mijn zinnen gezet op een brug uit de veiling van Kruisinga motoren maar die was uiteindelijk te prijzig.
Als iemand nog tips heeft voor een brug die hoger heft dan 1 meter dan graag!

S

Volgens mij staan die op marktplaats voor rond de €300.
(volgens mij verkopen o.a. Kees Keetels en Motormechanica ze).
 
Knap staal(tje)werk!
Ik ben ook nog opzoek naar een brug.
Had eigl. mijn zinnen gezet op een brug uit de veiling van Kruisinga motoren maar die was uiteindelijk te prijzig.
Als iemand nog tips heeft voor een brug die hoger heft dan 1 meter dan graag!

S


full
zoiets bedoelen jullie toch?

deze staat dus bij mij in de schuur.
kon m gratis meenemen van mn werk. daar wilde ze m wegflikkeren.
heeft een lasmal op gestaan.

Weet niet waar ie vandaan komt. is vrij professionel ding, maar oorspronkelijk niet voor motoren bedoeld.
kan 1000 kg hebben. is elektro hydraulisch (elektromotor die een hydrauliekpomp aandrijft)

ik heb m wel wat aan moeten passen, want hij was te kort, en was 380 volt,
helaas heb ik dat niet in mn schuurtje.
dus ik heb er een 230 motortje met ongeveer t zelfde toerental op gebouwd.
verder heb ik hem dus aan twee kanten verlengt.

grootste nadeel is dat hij ingevouwen zo'n 30 cm hoog is, maar ik was net mn schuur aan het bouwen, dus heb gelijk een verdieping in mn vloer gestort, zodat hij nu ingeklapt gelijk is met de vloer!

echt ideaal!
 
Ja idd, ik had hem al eerder gezien.
Maar wat wil je zeggen? Dat ik hem kan komen halen? ;)

probleem met de meeste bruggen die je kan kopen hier is dat ze niet verder als 80cm (dat is centimeter) heffen. Ik wil er graag 1 die hoger kan.

iemand?
 
Ja idd, ik had hem al eerder gezien.
Maar wat wil je zeggen? Dat ik hem kan komen halen? ;)

probleem met de meeste bruggen die je kan kopen hier is dat ze niet verder als 80cm (dat is centimeter) heffen. Ik wil er graag 1 die hoger kan.

iemand?

nee je kunt m niet komen afhalen. (en als ik ooit ga verhuizen gaat ie mee)

Ik bedoelde er mee te zeggen dat je mischien eens in de industriele hoek moet gaan kijken voor iets dergelijks tweede hands, en dan zelf wat aanpassen.

de mijne kan hoog genoeg, (dacht 1.20) in elk geval kan ik met mijn motor er op, nie top zn hoogst, omdat dan de spiegels tegen het dak komen
 
(Afbeelding) zoiets bedoelen jullie toch?

deze staat dus bij mij in de schuur.
kon m gratis meenemen van mn werk. daar wilde ze m wegflikkeren.
heeft een lasmal op gestaan.

Weet niet waar ie vandaan komt. is vrij professionel ding, maar oorspronkelijk niet voor motoren bedoeld.
kan 1000 kg hebben. is elektro hydraulisch (elektromotor die een hydrauliekpomp aandrijft)

ik heb m wel wat aan moeten passen, want hij was te kort, en was 380 volt,
helaas heb ik dat niet in mn schuurtje.
dus ik heb er een 230 motortje met ongeveer t zelfde toerental op gebouwd.
verder heb ik hem dus aan twee kanten verlengt.

grootste nadeel is dat hij ingevouwen zo'n 30 cm hoog is, maar ik was net mn schuur aan het bouwen, dus heb gelijk een verdieping in mn vloer gestort, zodat hij nu ingeklapt gelijk is met de vloer!

echt ideaal!

Het blijft een mooi apparaat... en met dat andere schaarkrikje kun je dus ook het voorwiel eruit meubelen?
Ik doe het nog steeds met zo'n powerplus liftje (schuurtje is te klein).

Ik mis trouwens de bougiekalender aan de muur Gijs!
 
Het blijft een mooi apparaat... en met dat andere schaarkrikje kun je dus ook het voorwiel eruit meubelen?
Ik doe het nog steeds met zo'n powerplus liftje (schuurtje is te klein).

Ik mis trouwens de bougiekalender aan de muur Gijs!

achterwiel kan ook met dat zwarte krikje, maar is vooral ook handig voor het smeren van de shadow van Cindy

ach wat schuurtje is te klein, aan foto's op jouw site te zien is jouw schuur groter dan mijn schuurtje (is nu een kleine 12 m2 was eerst amper 7 m2, maar heb vorig jaar nieuw gebouwt. (en nu al weer te klein, maar kan niet veel groter vanwege vergunning en manouvreren in de tuin)(je moet t alleen zo praktisch mogelijk inrichten)

heb je wel de castrol kalender opgemerkt? erg mooi!

(hangt ook nog zo'n v8(tankstation)kalender)
 
Hier slow, heb he al iets om mee te beginnen:
(Afbeelding)



Op deze link staat zo'n rollator die je wilde hebben 8-)
Wordt nu €100,- voor geboden.......

Die rollator is nu in de 'aanbieding' in Nederland voor iets van €570*... dus die info van de verkoper (neu preis €983) is niet helemaal correct.

*knukkel vraagt zich af of dat nu in- of exclusief BTW was... :? morgen even checken...
 
Knukkel begint zich te ontplooien als wise-ass... ;)
Hoe weet die jongen toch altijd alles?

Je hebt gelijk overgens.
S
 
Die rollator is nu in de 'aanbieding' in Nederland voor iets van €570*... dus die info van de verkoper (neu preis €983) is niet helemaal correct.

*knukkel vraagt zich af of dat nu in- of exclusief BTW was... :? morgen even checken...

Hep U nog getjekt heer knukkel?
 
Ebay is te ingewikkeld voor het simpele brein van Slow. (betalen/versturen/inklaren etc..)
Het gaat me veel te veel tijd kosten en bovendien kan ik de stress niet aan.
Ik had nog gemaild naar een dealer voor de American chopper mini chest. (wat is overens "mini"? Maar natuurlijk geen antwoord....

We kijken in November wel ff.
De duitse site heeft ook een leuke folder overgens.

gr
 
Ebay is te ingewikkeld voor het simpele brein van Slow. (betalen/versturen/inklaren etc..)
Het gaat me veel te veel tijd kosten en bovendien kan ik de stress niet aan.
Ik had nog gemaild naar een dealer voor de American chopper mini chest. (wat is overens "mini"? Maar natuurlijk geen antwoord....

We kijken in November wel ff.
De duitse site heeft ook een leuke folder overgens.

gr

Katoenen luiers gaan voorstellen, dan kan je gewoon bij de dealert gaan kopen voor het volle pond
 
Terug
Bovenaan Onderaan