sneeuw

Rij jij met sneeuw op de wegen?

  • Ja, ikke wel

    Stemmen: 35 28,2%
  • nee, ik niet (of in blik)

    Stemmen: 79 63,7%
  • alleen met mijn... (invullen in commentaar)

    Stemmen: 10 8,1%

  • Totaal aantal stemmers
    124
Ik zag vanochtend het zelfde B| alles wit...
Doe het niet graag maar vandaag toch maar ff in het koekblik naar het werk.

Achteraf wel bij dat ik dat gedaan heb want het was met 4 wielen zelfs al een uitdaging. Ik kan niet wachten tot het weer wat beter wordt en het asvalt warmer.

gr.
 
Ik rij met sneeuw alleen op de fiets of in het koekblikje. En met de fiets is tijdelijk even wat "minder prettig" dankzij een kapotte knie, dus vanmorgen ben ik heerlijk aan het glijden geweest met het Toyotankje.
 
[me]Jessy gaat straks weer op naar Utrecht.
[/me]

Maar ik denk dat hier minder ligt dan daar :?
Nu maar hopen dat ik strakjes weer veilig thuiskom :)


Ow en btw...er ligt hier dus niks op de wegen alleen waar het niet gestrooid is ;)
 
Net op de weg naar huis (gelukkig de andere kant op)
9km file op de a 15 voor de afslag naar rozenburg
Een vrachtwagen dacht gewoon plankgas door de bocht te kunnen daar
Hij stond nu de verkeerde richting op
Rijkswaterstaat was de vangrail in het midden alweer aan het herstellen

Het is gewoon flink oppassen onderweg
Zo rij je door een beetje natte sneeuw
En zo blijft het dus gewoon liggen en ga je in de rondte....
 
Begon vannacht al, ging om 00,30 weg uit amsterdam en toen waren ze al aan t strooien en thv woerden op de A 12, kwam ik in een mini sneeuwstorm terecht.

Ben nu gellukig 2 dagen vrij......... *O* *O* *O*
 
Ja, lekker naar Apeldoorn geglibberd :] . 'T was goed te doen hoor. :Y

Wél een paar opmerkingen gehad bij de bezinepomp aan de snelweg, zo van; ben je gek?/ Levensgevaarlijk! / zo jij heb lef! en noem maar op.


@ Tuckson: BTW is je gaskabel al weer ok?
 
Rondom almere ligt er aardig wat. Was ook lekker glad B| .

Rij trouwens niet met sneeuw. Heb een mooie warme auto van de baas. Heb trouwens net in de file nog wel een motorrijder gezien :o :}
 
Deze jongen gaat lekker met het openbaar vervoer..

ik neem het risico niet met mijn 6-je, en mijn vrouw heeft het koekblik meegenomen, dus dan maar 15 minuten in de tram :(

het is niet anders... blijft alles wel heel *D :Y :Y
 
CIMG0052.JPG


!winterbanden++ ;)
 
Deze jongen gaat lekker met het openbaar vervoer..

ik neem het risico niet met mijn 6-je, en mijn vrouw heeft het koekblik meegenomen, dus dan maar 15 minuten in de tram :(

het is niet anders... blijft alles wel heel *D :Y :Y


Wauw, wel 15 hele minuten met de tram :Y
Dus jij neemt normaal de motor voor dat korte stukje? :X
 
Wauw, wel 15 hele minuten met de tram :Y
Dus jij neemt normaal de motor voor dat korte stukje? :X

Doe ik ook hoor...
Voor mij is het ook maar 10min in de auto en ietsje minder met de Blade... *O*
Maar om na je werk ff een stukkie langer te rijden, is dan wel weer lekker...

Maar met dit weer :N nooit nie...
Geen pekel oid. op mijn fiets B|

volgend jaar wel, en dan ook met dit weer... komt een crosser bij... *O*
 
Ja, lekker naar Apeldoorn geglibberd :] . 'T was goed te doen hoor. :Y

Wél een paar opmerkingen gehad bij de bezinepomp aan de snelweg, zo van; ben je gek?/ Levensgevaarlijk! / zo jij heb lef! en noem maar op.


@ Tuckson: BTW is je gaskabel al weer ok?

Nee, nog niet.
Ten eerste blijkt reparatie met toch minstens 60 Euro te gaan kosten, ten tweede wil ik dat in Apeldoorn laten doen aangezien de meeste motorzaken 's avonds niet open zijn. En aangezien ik Ceebeetje op dit moment vanwege het weer ook maar even thuislaat -O-
Even afwachten tot het wat verbetert...
 
Ik rijd lekker met de wagen naar t werk met dit weer; en ja ik kom er eerlijk voor uit; ik durf niet met sneeuw op de motor. Ik heb wel gereden met sneeuw en ik vond het doodeng. Ik verkramp helemaal op de motor dus het lijkt me geen goed idee dat ik met sneeuw ga rijden.

Niet voor mezelf en mn medeweggebruikers ;)
 
Nou vanochtend om 06:30 uit het raam gekeken Almere zag wit en weer mijn bed ingedoken. Dus nu ben ik aan het telewerken. Een prima uitkomst en de hoeveelheid werk die je doet is nog meer.

Straks wel even mijn fietsje even verwarmen. Klein kacheltje erbij.
 
Ik zag vanochtend het zelfde B| alles wit...
Doe het niet graag maar vandaag toch maar ff in het koekblik naar het werk.

Achteraf wel bij dat ik dat gedaan heb want het was met 4 wielen zelfs al een uitdaging. Ik kan niet wachten tot het weer wat beter wordt en het asvalt warmer.

gr.

:^ mocht niet van mijn vrouw :X Dus maar braaf de auto genomen :+

@jessy: Utrecht is helemaal wit, ook de wegen . . .vandaar dat ik vandaag met de auto ben . . .Zou niet weg zijn gekomen op de motor...letterlijk ;)
 
Ik rijd lekker met de wagen naar t werk met dit weer; en ja ik kom er eerlijk voor uit; ik durf niet met sneeuw op de motor. Ik heb wel gereden met sneeuw en ik vond het doodeng. Ik verkramp helemaal op de motor dus het lijkt me geen goed idee dat ik met sneeuw ga rijden.

Niet voor mezelf en mn medeweggebruikers ;)
ja gister bijna op mn gezicht gegaan, vanochtend nog even getwijfeld maar ben blij dak toch maar de bus heb gepakt, doe dr alleen zoveel langer over B|
 
Ik rijd lekker met de wagen naar t werk met dit weer; en ja ik kom er eerlijk voor uit; ik durf niet met sneeuw op de motor. Ik heb wel gereden met sneeuw en ik vond het doodeng. Ik verkramp helemaal op de motor dus het lijkt me geen goed idee dat ik met sneeuw ga rijden.

Niet voor mezelf en mn medeweggebruikers ;)



Je mág zeker niet van je baas! :o



:+
 
Nou vanochtend om 06:30 uit het raam gekeken Almere zag wit en weer mijn bed ingedoken. Dus nu ben ik aan het telewerken. Een prima uitkomst en de hoeveelheid werk die je doet is nog meer.

Straks wel even mijn fietsje even verwarmen. Klein kacheltje erbij.


:^

Ook ik werk vandaag thuis :)

Trouwens, m'n meissie is vandaag voor het eerst met haar leasebak de weg op....
Moet meteen het hele land door. -O-
 
vannochtend van hilversum naar apeldoorn: goed te doen.

enige minpuntjes: moest de oprit sneeuwvrij maken want dat is en schuin, smal stuk en daar wil ik dus wel grip hebben ;)
en de file vanaf afslag 19 van de A1 tot apeldoorn centrum: duurde wat langer dan normaal

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan